Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mais klubi rallikaga rajale
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere

Juba tekib mõtteid liikmetel ja kui teeks asja teoks ka. Auto on korras, paak on peaaegu kütust täis, suverehvid on suurepärased.

Lähme sõidame siis ja teeme juba väikese võistluse ka.


13. mai siis esimene kevadine üritus klubi liikmetele. Klubi rallikaga kruusarajale:

Täpsemalt Mädapea küla. http://www.rallirada.ee/

Osalustasu 15 EUR nägu, mis sisaldab kütust , rada, lõunasööki. Osalejate arv on piiratud.
Kui aprillis, siis võix üritus toimuda millalgi ajavahemikus 1-9 aprill. Eeldades, et üritus olex plaanis nädalavahetusel ja ühel päeval siis olexid võimalikud kuupäevad 1,2,8 või 9. Raja suhtes mul väga vahet pole, kõik on huvitavad variandid.
(03-03-2017, 04:43 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Kui aprillis, siis võix üritus toimuda millalgi ajavahemikus 1-9 aprill. Eeldades, et üritus olex plaanis nädalavahetusel ja ühel päeval siis olexid võimalikud kuupäevad 1,2,8 või 9. Raja suhtes mul väga vahet pole, kõik on huvitavad variandid.

Petri, kui aprill ei tule kõne alla, siis milline mai kuupäev sinu jaoks parim oleks, kui räägime nv päevadest. Sinu ilusa panuse eest klubile kindlasti tahame ka sinu võimalusega arvestada.

Rapla rajale mersuga hästi ei mahu. Tabasalu on avaram.

Laitses on tegevust kõigile (kui just mõne seltskonna bronni pole), aga seal on reeglid paigas. Omasoodu väga tegusteda ei lasta. Teisest küljest on rada hea (kuigi aeglane) ja häda korral on abi olemas.

Põllurajad on autole karmid ja neil on täiesti reaalne auto üle katuse keerata. Jääks ikka asfaldi juurde, jätkub autot kauemaks.Eusa_angel

Soovijatele poleks kaugel meie juurde piknikule tulla pärast üritust.
Pole küll klubiline , aga miks mitte auto24 ringrada seal esimene tund 60 ja iga järgmine oli 10 kui õigesti meeles.
(05-03-2017, 12:13 AM)renkss Kirjutas: [ -> ]Pole küll klubiline , aga miks mitte auto24 ringrada seal esimene tund 60 ja iga järgmine oli 10 kui õigesti meeles.

Esimene tund 30.- edasi 12.-
Päevailet 60.-

Pole ka klubiline, aga kui pärnusse minek ja kui tüli ei tee võiks ka samal ajal kiirete kutsikatega kohale tulla.

(05-03-2017, 11:38 AM)Mairo. Kirjutas: [ -> ]
(05-03-2017, 12:13 AM)renkss Kirjutas: [ -> ]Pole küll klubiline , aga miks mitte auto24 ringrada seal esimene tund 60 ja iga järgmine oli 10 kui õigesti meeles.

Esimene tund 30.- edasi 12.-
Päevailet 60.-

Pole ka klubiline, aga kui pärnusse minek ja kui tüli ei tee võiks ka samal ajal kiirete kutsikatega kohale tulla.

Pärnu rajal prooviks hea meelega oma 500e võimeid.
Pärnu rada pakuks omale ka huvi ajaks oma kutsika ka kurjaks ilmselt kui kõik klapib.
(03-03-2017, 03:22 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Tere

....
4. Lisaks on veel muidu paarisradu ja kruusakaid. Üks on rakvere külje all mädaaugu vms.

Täpsemalt Mädapea küla. http://www.rallirada.ee/
(05-03-2017, 11:38 AM)Mairo. Kirjutas: [ -> ]
(05-03-2017, 12:13 AM)renkss Kirjutas: [ -> ]Pole küll klubiline , aga miks mitte auto24 ringrada seal esimene tund 60 ja iga järgmine oli 10 kui õigesti meeles.

Esimene tund 30.- edasi 12.-
Päevailet 60.-

Pole ka klubiline, aga kui pärnusse minek ja kui tüli ei tee võiks ka samal ajal kiirete kutsikatega kohale tulla.

Kas see hinnakiri kehtib ka nädalavahetusel? Ning kas sinna registreerimata ja kindlustamata autoga üldse lastakse?
(06-03-2017, 01:49 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(05-03-2017, 11:38 AM)Mairo. Kirjutas: [ -> ]
(05-03-2017, 12:13 AM)renkss Kirjutas: [ -> ]Pole küll klubiline , aga miks mitte auto24 ringrada seal esimene tund 60 ja iga järgmine oli 10 kui õigesti meeles.

Esimene tund 30.- edasi 12.-
Päevailet 60.-

Pole ka klubiline, aga kui pärnusse minek ja kui tüli ei tee võiks ka samal ajal kiirete kutsikatega kohale tulla.

Kas see hinnakiri kehtib ka nädalavahetusel? Ning kas sinna registreerimata ja kindlustamata autoga üldse lastakse?

Minu teada pole sellesst kindlustusest üldse rajal kasu, kui juhtub avarii siis rajal juhtunut kindlustus ei korva.
Kindlustusest vähe kasu jah, seal see ei kehti niikuinii. Vormelitel ju ka pole Big Grin
(06-03-2017, 04:55 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Kindlustusest vähe kasu jah, seal see ei kehti niikuinii. Vormelitel ju ka pole Big Grin

Indrek, pane lõviküpsiste karbile kaas kohe peale. Muidu sööd Kurja Kutsika veel lendama kaWink Kaigi võrdlus vormeliga oli tegelikult päris heaWink

Lugesin praegu Audru reegleid ja seal on kirjas nii LS nõuetele vastav sõiduk kui võimalikud regressinõuded. Ma võin ju eeldada, et silmas on peetud TEHNOnõudeid ja KASKOkindlustuse regressi, aga eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema ja keegi koha peal käinu võiks öelda, kuidas tegelikult on.
Seal sõidetakse igasugu treilapillidega mida nähes ülevaatuse onud käed püsti nuttes metsa jookseksid. Ma ei mäleta et kordagi auto dokkide vastu keegi seal huvi oleks tundnud. Aga see üsna elementaarne et seal rajal oleks mõistlik uute klotsidega peale minna või üks jooks võiks neid varuks olla igaks juhuks.
Eks nad ikka eeldavad teatud tervist masinalt ikka, aga ei usu, et kindlustust keegi vaatab. Profisarja autodel pole ühelgi kindlustust ja kindlustus ei kehti seal rajal niikuinii. Liiklusseaduse nõuetele vastavus just seetõttu, et auto oleks korras, vastaks tehnonõuetele ja vajalikud tuled ning viled ikka küljes oleksid
Kui vaada mannergute sarja siis vast ei ole probleemi. Siin oleks ka üks võimalik rallika kasutuskoht. Vaadates ürituse järelkaja siis tundub väga fun ettevõtmine.
(08-03-2017, 01:49 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Kui vaada mannergute sarja siis vast ei ole probleemi. Siin oleks ka üks võimalik rallika kasutuskoht. Vaadates ürituse järelkaja siis tundub väga fun ettevõtmine.

Kas mannergute sarjas ei olnud üks eeldusi mitte kehtiv ülevaatus?

Iseenesest oleks mõttel jumet sõita klubina mõnes sarjas. Enne korraldame klubisisesed kvalifikatsioonisõidud ja siis kiireim Indrek sõidabWink
(08-03-2017, 02:16 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-03-2017, 01:49 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Kui vaada mannergute sarja siis vast ei ole probleemi. Siin oleks ka üks võimalik rallika kasutuskoht. Vaadates ürituse järelkaja siis tundub väga fun ettevõtmine.

Kas mannergute sarjas ei olnud üks eeldusi mitte kehtiv ülevaatus?

.....

Mannergutel ei pea olema TÜVi.

Punkt:
"Auto ei pea omama kehtivat ülevaatust, ega omama registreeringut Eestis kuid peab olema tehniliselt heas korras ja laias laastus originaalne."

Allikas: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1620

Kindlasti oleks äge, kui klubi paneks oma kutsika sinna jalutama. Mida rohkem esindatust, seda huvitavam.

No ma mõtlesin ka nii. Mannerg on juba olemas ka. See kuidas asi korraldada võiks rääkida näiteks mingil bowlingu õhtul. Unibrow
Muidu kas teha klubi sisesed katsed või siis vaadata üldse, palju kokku inimesi saab. Võib juhtuda, et neid kes reaalselt huvitatud on nii vähe, et saab sõidud erinevate etappide peale ära jagada.
Eks seal tuleks lisakulusi ka(rehvid, pidurid, kütus, transport, osavõtt õlid, jne) ja need peaks kuidagi ära jagama sõidumeeste vahel.

Muidugi klubisisene rajapäev raplas tabasalus oleks ka kindlasti äge. Ei peagi saama igakord viiendat sisse, et oleks funni ja klubi rallikale oleks ka kindlasti see valutum. Saab rada keerulisemaks ka koonustega muuta, midagi autocrossi sarnast.
Lihtsalt uitmõtted.
Transport on olemas ja ei küsi muud, kui kütuseraha.Eusa_angel Kõik muud kulud katab funfunfun ja seltskonnas osalemine.

Siinkohal julgen esineda järgmise avaldusega:
võimalik Mannergute liigas osalemine on eraldi jutt ja seda ajame klubi liikmete sektsioonis edasi.

Aga Tabasalu üritus kõlab mõistlikuna. Aprill on hea kuu. Aga palun mitte 1. ja 15., eksole. 8. oleks bueno.Eusa_angel
Lehti: 1 2