Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W204 C320 4matic 2008
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Alustuseks tahan öelda, et antud teema olen loonud eesmärgiga leida kaasamõtlejaid, abikäsi ja samuti anda võimalus huvilistel kaasa elada minu esimesele projektile.

Sõiduk ise on 2008 aasta C320 CDI 4matic. Automaat kastiga V6 diiselmootor (165kw, 510Nm, 224Bhp). Sedaan kere ja AMG paketiga. Autol on all 17" AMG veljed. Istumise all on must poolnahk iste. Suurimaks miinuseks pean katuseluugi puudmist. Tootekoodi järgi ma teile kõiki auto lisasid ja puuduseid siia kirjutama ei hakka, ma ei näe, kuidas see teid elus aitama peaks.
Vigadest siis suurimad probleemid on vahekasti esisimmerlingi leke, puksid läbi, mootoripadjad läbi. Kindlasti lähevad autol vahetusse pidurid täies mahus. Vasaku esimese veovõlli sisemine tolmukate vigane. Cooleri lõdvik praguline. Vasaku tulepesuri klapp ei sulgu korralikult. Tagumise tala esipuksid läbi. Vahekasti padi läbi. Mootori õli soojusvaheti tihendi leke. Esimese kardaani risti loks.
Kui kellelgi mingi ideeline järjestus, mis on kriitilisemad ja vähem kriitilisemad vahetust vajavad asjad, võib oma arvamust avaldada.

Nii, asja kallale ka.
Minu visioon on luua antud sõidukist 4-veoline rakett. Soovin jätta peale olemasoleva v6 diiselmootori, mida hakkab saatma olemasolevast oluliselt jõulisem turbo. Praeguse 510 Nm asemel võiks sõiduk produtseerida ligikaudu 700+ Nm.

Nüüd küsimused, millele loodan, et tuleb asjatundlikke vastuseid.
Selline vääne nõuab tugevamat kasti, millist soovitate?
Kas oleks mõistlik teha chip-tuning koos kogu selle protsessiga?
Millist turbot soovitate, kas ehitada auto ümber kahe väiksema turbo peale või üks suurem turbo?
Mis on parimad võimalused sellise mootori kütusega varustamiseks?
Mida soovitate mootori jahutusega tegelemiseks?
Millised on muud aspektid, millele tuleb kindlasti tähelepanu pöörata?
Kas on võimalik aju seadistada selliselt, et vajadusel veo- ja stabiilsuskontroll välja lülitada, ilma, et kaoks muud abijõud roolikeeramisel jne?
Milliseks võib kujuneda sellise projekti arve?
Tunned kedagi, kes on varasemalt sarnast projekti alustanud?


Tänan mõistva suhtumise eest!
[Pilt: 66594-IMG_0432.JPG]
www.vkmmotors.ee

Võimsuse seade

Stage 2 C320 CDI W204

Stage 2 Võimsus: 270hp (199kW)
Stage 2 Pöördemoment: 605Nm (446ft-lb)
Võimsuse kasv: 46hp (34kW)
Pöördemomendi kasv: 95Nm (70ft-lb)

Usun, et rohkem, kui küll sellisest võimsuse lisamisest. Rohkem saaks, aga siis hakkad esimesi veotelgi vahetama. kast peab sellise võimsuse tõusu vabalt vastu ja kõik muu ka. Sealt edasi on juba probleemid kerged tulema.

Hind 500 EUR, kui oleksid ametlik MB klubi liige, saaksid 20% soodsamalt selle teenuse
(13-02-2017, 09:41 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]www.vkmmotors.ee

Võimsuse seade

Stage 2 C320 CDI W204

Stage 2 Võimsus: 270hp (199kW)
Stage 2 Pöördemoment: 605Nm (446ft-lb)
Võimsuse kasv: 46hp (34kW)
Pöördemomendi kasv: 95Nm (70ft-lb)

Usun, et rohkem, kui küll sellisest võimsuse lisamisest. Rohkem saaks, aga siis hakkad esimesi veotelgi vahetama. kast peab sellise võimsuse tõusu vabalt vastu ja kõik muu ka. Sealt edasi on juba probleemid kerged tulema.

Hind 500 EUR, kui oleksid ametlik MB klubi liige, saaksid 20% soodsamalt selle teenuse

Tänan sind!

Käisin tegelikult natuke vaatamas ka netilehel seda varianti, kuid kuna eelnev kogemus chiptuningul puudus, ei osanud selget hinnangut anda oma mõttele. Kuid kindlasti uurin sellisel juhul edasi seda varianti.
Oletame nüüd, et sellest jääb väheks, mis on need asjad peale kasti ja veotelgede, mis kindlasti sellise võimsuse juures järgi võivad anda?


Lugupidamisega
Pea iga sõlm mida mootoritöö tulemusena liigutatakse on ohus, peale sinu mainitud kindlasti käigukast, kardaan, mootoris kepsud, kolvid ja kõik muu mis teeb oluliselt rohkem tööd kui tehas on ette näinud.