Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190e mootoriruum õline
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!
Sai jäärada sõidetud ja korraga läks õlituli põlema. Kapotialune oli õli täis ja õlitase miinimumis. Ilmselt karterituulutus kinni?
Mis seal tavaliselt kinni jääb? Kas plokist õhupuhastisse jääv toru? Või on veel midagi mida peaks vaatama?
Mootoriks 1.8 80kw
See jäärada annab tavaliselt motole palju kuuma, eriti väiksele kubatuurile ja raske uskuda, et tuulutus kinni jäätus. Pigem teeb see talvel väike piinamine head. (kui hea õli sees on, mootor soe ja jahutus korras)

Aga sõbra autoga bensukasse õli järgi, omal õli normi ja tasakesi autopesulasse kulgeda.
Pärast uuesti käima pannes on ju silmaga näha, kust lekib.

Kas on normaalne, et kui õlikork lahti teha siis on korralik surve ja pritsib õli?
(10-02-2017, 07:26 PM)t2rn Kirjutas: [ -> ]Korralik surve

...karteris tulistab sissejuhatuseks õlivarda kolaki vastu kapotti.
Kui sel ikka mingi tihend ka vahel ja elus on.
Kui tihendit enam ei ole, siis ei tekigi korralikku survet ja pisut tatistab piki varrast mingit ollust välja.
(10-02-2017, 07:26 PM)t2rn Kirjutas: [ -> ]Kas on normaalne, et kui õlikork lahti teha siis on korralik surve ja pritsib õli?

Mitu bar on korralik surve? Kui kõrgele lahtikeeratud kork käe eemaldamisel lendab?

Mismoodi seda õli pritsib? Pöörlevast nukast lendab või vabanenud mulgust väljapahisevate karterigaasidega tuleb kaasa?
Kork nö hõljub augu peal kõrgele ei lähe, õli pritsib pigem koos karteri tuultega. Kas on nprmaalne et õlirõhk on 600-700 pöörde kandis 1,3 bar
Hommikul auto ei läinud tööle. Alles siis läks kui karterituulutusklapi tagant juhtme ära võtsin.
Algul töötas 500pöörde juures, nii kui gaasi andain suri välja. Siis natukese aja pärast hakkas enamvähem korralikult tööle. Tühikäigul 1100pööret.
Kompressioon kõigil silindritel 12bar. Juhe koos
Niisiis aku taga aju juures oli kaks kaitset. Üks neist oli läbi põlenud.
Peale vahetamist läks auto tööle, tundus et kaitse kuulus tühikäiguregulaatorile. Tühikäik vahest muutub, kuid kannatab sõita.
Sellest karterituulutus süsteemist ma ei saa aru.
Kas tulebki klapikambrikaanest ava, sealt edasi õhupuhastisse ja teine pool läbi tühikäigumootori tagasi sisselaskesse või on seal veel mida peaks üle vaatama?