Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kustutada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kustutada
Kus pumba ära stendisid? OM603 turbo on suur kiviaegne kärakas, pealegi on 3.5td samamoodi ainult 110kw nagu 605. Võta parem OM606 turbo, sobib 605 kolle külge üks ühele ja 6mm ressursi peaks ilusti ära kasutama. 6mm jaoks ei ole mõtet torukollet teha.
Päris äge masin käisin ka ükspäev pealinnas mersusid piilumas jäi see masin ka silma.
Ajate siin ka 605 isu peale. Õnneks ei ole ülearust raha hetkel.
Sachsi tavasidur. 765 koodilõpuga korv, ketas vaba valik.
240mm diameeter. Eeldab pisut hooratta treimist.
Sellise lahendusega peaks Ca 600-700Nm hoidma, räägitakse isegi suurematest numbritest, aga pole reaalne.
(13-02-2017, 10:36 AM)Kutsikas190 Kirjutas: [ -> ]...
Nimelt eile sai kõvasti jäärajal paugutatud ja sinna jäi ka meie lahkel loal sidur, oskab keegi nõu anda, millega asendada originaal siduriketast ja korvi, et asi tugevam saaks?

Piigiga sõitsite või?

Muidu peaks heas toitumuses originaalsidur jääle mahapandava kinni hoidma küll.Eusa_angel
(13-02-2017, 11:15 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Sachsi tavasidur. 765 koodilõpuga korv, ketas vaba valik.
240mm diameeter. Eeldab pisut hooratta treimist.
Sellise lahendusega peaks Ca 600-700Nm hoidma, räägitakse isegi suurematest numbritest, aga pole reaalne.


Huvipärast, aga kas kast ka 600-700 kannatab? Või mis numbritest selle 605 originaalkastiga rääkida võib?
Ma vôin pakkuda sre 765 korvi ja hooratast.
Päris karm küll 200kw audi seljataha jätta Big Grin Selle bemmiga seoses meenus suvel kui üks 335d üritas mu möödasõidu alatult nurjata kui oma 3,2turbo kutsikaga sõidsin aga ürituseks see jäigi paraku.