Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140 S350 TD
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist, mure siis kesklukkuga, armatuuris olevast nupust töötab aga võtmest ja puldist mitte.
Kas pole kunagi töötanud või suri äkki?

Kas tagaluugist keerates töötab?

Kui üldse keeramise peale ei tööta, on viga juhtahela kaabelduses. Mille väljanuhkimine on lihtne (kuid aeganõudev) elektrikutöö. Kui lukust keerates töötab, aga distantsilt mitte, on vaja patareid vahetada, pult kontrollida ja võti sünkroniseerida.

Otsing --> võtme sünkroniseerimine.

Marek on sellest kirjutanud.
minu käes pole kumbki töötanud ja võtmest tean nii alju, et see ise katki, läbi kaamera vaadates ir signaali ei edasta.

Lisaks mõned vead siia veel:
peatugesid ei lase alla.
seljatugesid ei saa ettepoole kallutada.
ja natukene aega tagasi ilmnes sõites veel üks viga, rool muutus raskemaks ja veojõu kontroll ei tööta :/
Meil on asjalike mersuteadlike remondikohtade teema - vali sealt.

Kui tahad ise pusida, siis paar vihjet:
palju on pardapinge?
Kas ÜPR kaitse on terve?
Kas kaitsmed üldse on viisakad? need kipuvad oksüdeeruma meie sitas suusailmas...
alguses prooviks ikka ise pusida, kui jagu ei saa siis tuleb kuhugile saata.
et mitte segadusse sattuda siis küsin mõned vb lollid küsimused sinu jaoks.
kust ma pinget mõõdan?
kus ÜPR asub?
ja vhetan õhtul kõik kaitsmed uute vastu ära.

kuna uksed töötavad armatuuri asuvast nupust, siis kas avamisel peabki juhi ukse seest susisema avamisel? nagu laseks rõhku välja vms korraks
(31-01-2017, 05:16 PM)metrika Kirjutas: [ -> ]alguses prooviks ikka ise pusida, kui jagu ei saa siis tuleb kuhugile saata.
et mitte segadusse sattuda siis küsin mõned vb lollid küsimused sinu jaoks.
kust ma pinget mõõdan?
kus ÜPR asub?
ja vhetan õhtul kõik kaitsmed uute vastu ära.

kuna uksed töötavad armatuuri asuvast nupust, siis kas avamisel peabki juhi ukse seest susisema avamisel? nagu laseks rõhku välja vms korraks

Võsa on meil teada tuntud inglisekeelsete lühendite otsetõlkija...Eusa_drool
ÜPR = OVR = over voltage relay = ülepingerelee.
Ma ka jälle tykk aega mõtsin, mis krt see küll veel on, kuigi ise seda releed ka remontinud...
Asukoht: google pildiotsing: "Mercedes W140 over voltage relay location"
Kaitset on lihtne kontrollida; W124-jadel olid neil sees ka veel mingid külmjooted, mis kohe näha on.

...........

Aga ukse sees sisiseda küll midagi ei tohiks. Uks lahti, sisina allikas välja selgitada ja õhuleke korda teha. See tavaliselt ei ole väga keeruline protseduur.
See siis keskluku remondi sissejuhatuseks. Nod


.

eks ma võtan homme õhtupoolikul auto suuremalt ette ja annan teada, millest jagu sain ja millest mitte.
Aga suured tänud sulle, et viitsid aidata ja anda nõu Smile

ETC ja ABS tuled lähevad põlema ja kustuvad kuidas tahavad, minigit loogikat ma hetkel pika sõidu peale ei leidnud. Alustada tuleks vast piduritule lüliti vahetusest ja rattaandurite kontrollist ja puhastamisest jah?
Kui lisaks ets, abs tuludele ka spido ära kukub, siis on juhipoolse esimese abs anduri viga.
spidokas täitsa korras, samamoodi ka piduri tuled toimivad. rool tuim koguaeg aga tuled löövad põlema kuidas tahavad.
nii, tekkis siis vahepeal pikem paus, kuna kui auto kallale pääsesin siis otsustasin ka esimest piduri sadulat kontrollida ning selle polt murdus sisse ära. peale suur jamamist ja kuumutamist sain asjast jagu, teised pidurisadulad mõlemad külge ning proovisõidul hakkas tosooli lahmama Big Grin veepumba korpuse küljes metallist toru, selle sees oli auk, täna sain aparaadi lõpuks kokku ja käima kah.

vanast teemast siis, kõik kaitsmed vahetasin ära, lisapiduri tulesse ostsin pirni, piduri tule andur vahetatud. Kuid eelnev probleem eksisteerib ikka, etc ja abs tuled lööb põlema kuidas tahab, kuid veojõukontroll ei tööta üldse, ka kustus tuledega