Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124,2.5D,1989-Gerthsemm1
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist! Mõtlesin ,et teen ka siis oma autost teema ära siia foorumisse.Autost siis niipalju et lisadeks on siis el katuseluuk mis ei tööta ja 4x el aknad,Mootoriks on tavaline 2.5 66kw diisel ja käigukastiks manuaal,Hetkeseisu plaanid autoga on niipalju ,et lasta natukene tagu otsa madalamaks sest hetkel on tunne nagu sõidaks mingisuguse dziibiga ringi ja kardaani muhv vajaks vahetust ,sest paugub kui vahetad natukene äkilisemalt käike.Kere poolest on auto väga heas korras,leitub küll pindmisi rooste kohti aga põhja alt on auto väga heas korras.Lisan paar pilti ka autost.
[Pilt: 16395760_1145921578854083_312720622_n.jpg]
[Pilt: 16426706_1145921322187442_1817721579_n.jpg]
Ja nüüd siis tehtud need kollased tuled
[Pilt: 16426677_1145921108854130_2064269919_n.jpg]
Sisust
[Pilt: 16402211_1145936625519245_30586915_n.jpg]
Alustuseks väga hea valik!
Minu üks vaieldamatuid lemmikautosid.
Kole nagu saksa tank, aga tehtud hulka paremini, kui saksa tank. ( Tiger oli ju maailma parim üldse, see juba siis sõitis veel all ka)
Ja üldse, ilu on vaataja silmades, eksole.

Kardaani muhvi peaks olema lihtne tuvastada; kui paugub, siis peaks rebenenud/pudenenud kumm olema põhjaalt samuti näha ja kardaani saab üles alla seal sees liigutada.
Maksab see kummiosa uuena 10€ ja laager (point on koos vahetada) sinna sisse 5€.
NB! Lahtivõtmisel kindlasti nuudi kohad HOOLEGA märgi ära, et samasse kohta tagasi läheks!

Aga seal kardaani küljes on kummiflantse veel peale kandelaagri, vaata need ka korraga üle, kui tõstukile pääsed.

P.S. Mul vedeles üks kahepoolese kardaan veel hiljuti kuskil, üsna korralik oli. Kui häda suur, võin tsekkida.


.
Tõstuki peale juba ammu plaan minna aga siiamaani pole miskipärast nagu jõudnud Big Grin aga eks, kui vahetama hakata siis oleks vist mõtekas ikka uued jupid kohe külge panna,kas differ võib ka sellist kolksumist põhjustada? Sest kui pedaal lahti lasta lööb undamise sisse.
Oskab keegi aidata kuidas kõige mõistlikumalt saaks selle spidomeeteri pistiku kokku?https://www.upload.ee/image/6699928/IMG_1835.JPG
kunagi kuulus auto ühe tuttavale , tema tegi mootorivahetust, ülevärvis autot täiesti.
tema kasutuses auto olnud umbes 5-6 aastat ja väga hästi teenis talle .
spidopistiku võta teist lihtsalt ja tinnuta juhtmed
Ehk siis romulast sama pistik 5cm pikkuste juhtmetega maha lõigata ja juhtmed värvide järgi samadesse aukudesse torgata. Kui ei õnnestu, siis tinutades, jah, lappida.

Bensuka skeem mul on, aga diisli oma pole, seal vast teine.


.

.
Bensukal ja diislil pole selle pistiku osas vahet.
Pistiku korpusel on väikselt kirjutatud pini avade numbrid, 1-15.
Kes inglise keelt vähegi mõikab, siis selle järgi saab selle tagasi kokku panna.
[Pilt: 28043d1122766287-w124-instrument-cluster...5_pin2.gif]
Näiteks 1 piniauku käib pruun juhe, 2-te roheline jne.

Pistik käib kaheks tükiks lahti.
(29-01-2017, 05:41 PM)stihl Kirjutas: [ -> ].........
NB! Lahtivõtmisel kindlasti nuudi kohad HOOLEGA märgi ära, et samasse kohta tagasi läheks!

124 kardaanil on juba tehasest märk peal.

[Pilt: 314616d1276872450-replacing-driveshaft-c...inemup.jpg]
(22-02-2017, 01:50 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]124 kardaanil on juba tehasest märk peal.

Inimene õpib elu aeg. Eusa_dance
Aga sureb ikka lollina...Ma ntx seda ei teadnud, et neil märk peal on.
Aga hala olen küll sellega seoses kuulnud, et pärast vibrab. Sellepärast ka "tähtsa näoga" targutasin. Eusa_liar
(22-02-2017, 01:50 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(29-01-2017, 05:41 PM)stihl Kirjutas: [ -> ].........
NB! Lahtivõtmisel kindlasti nuudi kohad HOOLEGA märgi ära, et samasse kohta tagasi läheks!

124 kardaanil on juba tehasest märk peal.

Praegu meenutades oma varasemaid tegemisi, olen mina neid kardaane koguaeg suvalt kokku lükkanud ja ei ole midagi täheldanud?
(22-02-2017, 04:56 PM)k2igukast Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2017, 01:50 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(29-01-2017, 05:41 PM)stihl Kirjutas: [ -> ].........
NB! Lahtivõtmisel kindlasti nuudi kohad HOOLEGA märgi ära, et samasse kohta tagasi läheks!

124 kardaanil on juba tehasest märk peal.

Praegu meenutades oma varasemaid tegemisi, olen mina neid kardaane koguaeg suvalt kokku lükkanud ja ei ole midagi täheldanud?
Sul on lihtsalt vedanud Joosep.

On see märk kõigil w124 kardaanidel või ainult vanematel? Ma olen kahel 95a w124-l kardaani vahepukilaagrit vahetanud ja panin ka suvalt kokku, sõidavad mõlemad tänase päevani ja ei vibra. W210 omasid olen ka suvalt lapanud, seal ehk juba eraldi tasakaalustatud, pole märke tähele küll pannud.
93a. autol veel oli, vanemad mida olen näppinud, nendel ka.