Puhtalt sportlik huvi,kas 200 euri kuus hooldusele on reaalne?! Endal selline staaz puudub!
(27-01-2017, 04:19 AM)cico Kirjutas: [ -> ]Puhtalt sportlik huvi,kas 200 euri kuus hooldusele on reaalne?! Endal selline staaz puudub!
Kui sõita 40k km aastas, see tähendab mitut õlivahetust, vähemalt jooks rehve, muu pudipadi juurde ja ongi aastas ca 2000e. Ega hooldus ei tähenda ainult õli ja filtri hinda, Saksas vähe teised hinnad ka ja kui mees näiteks esinduse klient siis kõikide asjade pealt kokku 2300e aastas on mõistlik.
Ja siis meil müüakse samas seisus W124'sid 200t km spidomeetril
Eestis olid 90ndate alguses mustad VIP Taksod, mis olid ka W124 200D-d. Minu onu sõitis ühe sellisega, millel oli minu mälu järgi reipalt üle poole milli kellal juba aastatel 94-95. Tema vahetas oma masina W210 vastu umbes 1997, aga see W124 sõitis veel palju aastaid taksot edasi. Nii et ma arvan, et see masin sai miljoni täis vähemalt 15 aastat tagasi ning üle miljoni sõitud W124sid on sadu kui mitte tuhandeid.
Mercedes-Benz enda
kodulehel natuke pikem jutt selle auto kohta.
Kui aastas 40 tuhhi sõita, siis korralik sakslane sõidab selle ajaga 2 jooksu rehve läbi. (mitte kulumispiirini, nagu meie siin)
Lisaks oli sel autol ju iga 10tkm tagant hooldus ette nähtud, seega, aastas 4 hooldust ka.
Kõige pullim on see väljalaskekolle, kus veel päris palju seda valge värvilaadset asja säilinud.
Minu kadund 300D oli siis vähemalt 1,4 milli mees; sel pold kolle peal enam mingit värvi peal...
.
Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel?
Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida
(27-01-2017, 01:06 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel? Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida
Auto24 artikkel ei hõlma kogu infot.
http://www.carscoops.com/2017/01/1992-me...its-1.html
Kes inglise keelt nii palju ei valda, siis ainuke põhjus oli see, et ostis kõige odavama variandi kuna polnud raha, sest maksis õppelaenu. Algselt oli tal plaan autot kasutada 1 aasta ning maha müüa kasumiga, sest Mercedes-Benz tehase töötajad said nii hea soodustuse.
OK, see selgitab mehe algset otsust, aga mitte 25 aastat "masohhismi"
Ps Mu tuttav ärimees sakslastega põhimõtteliselt äri ei aja, kõik olevat tore seni, kuni kauba eest maksma peab.
(27-01-2017, 01:12 PM)JorgenP Kirjutas: [ -> ] (27-01-2017, 01:06 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel? Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida
Auto24 artikkel ei hõlma kogu infot.
http://www.carscoops.com/2017/01/1992-me...its-1.html
Kes inglise keelt nii palju ei valda, siis ainuke põhjus oli see, et ostis kõige odavama variandi kuna polnud raha, sest maksis õppelaenu. Algselt oli tal plaan autot kasutada 1 aasta ning maha müüa kasumiga, sest Mercedes-Benz tehase töötajad said nii hea soodustuse.