Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w140 3.2b 92a vahetab viimast käiku ainult man.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
w140 3.2b 92a AUT. vahetab ja hoiab viimast käiku ainult manuaalselt ehk kägukangi paremal hoides draivi juures, milles viga?
Et "D" peal enne 4-dat käiku ei lüli kui kangi paremale ei hoia? Sain õieti aru?
Hoova puks ära kulunud? Muud asendid on korrektselt paigas?
4 käik lülitub ainult käsitsi lükates, kui "D"asendis kangi paremale ei lükka(manuaalne gear up) siis laseb kolmandaga lõpmatuseni
Mitte muhvigi ei saa aru. Tee pilt oma käiguvalitsast, mismoodi ja kuidas toimib. Kasutan ka W140 aga sellest jutust ei saa midagi aru.
Kolmandaga lõpmatuseni saab ainult "3" juures sõita, "D" laseb kasutada kõiki käike. Ja paremale liigutamine on ju selleks,et saaks kangi liigutada edasi-tagasi.
Saan kirjeldusest nii aru, et kasti juhtimine viskab villast ehk siis käiku automaatselt D režiimis mingil põhjusel ära ei vahetata, aga kui valitsaga ise vastav korraldus anda, siis vahetatakse. Milles viga, ei tea, aga ilmselt mitte mehaanilises pooles, kuigi neil vanadel kastidel on ka juhtimine suht mehaaniline. Samas ikka veidi kummaline. Ta pole ju tiptronic, et nii käituda oleks võimalik. Pilt kangi asenditest oleks ikka abiks.

Edu lahendamisel.

Tauno
(25-01-2017, 08:19 PM)eesel123 Kirjutas: [ -> ]4 käik lülitub ainult käsitsi lükates, kui "D"asendis kangi paremale ei lükka(manuaalne gear up) siis laseb kolmandaga lõpmatuseni

4-käigulisel kasti puhul loeb ainult kangi asendiga määratud hoova liikumine. Seal ju pole mingit elektrilülitust...

Probleemi täpsem kirjeldus oleks abiks...Icon_rolleyes

Aga alustame päris algusest. kas õlitase on normis, kas õli on kõrbelõhnata, kas käiguvahetused toimuvad puhtalt ja mootori pöördeid üles laskamata ka koormuse all, kas KD töötab.
No üks elektrilülitus peaks olema, esimene käik...kuigi pole kontrollinud kuda seda lülitatakse.
Heinari viimast pilti vaadates ja käikukangi paremale (ja pisut ette) lükates tuleb ju N juba ette...???
Hoovastiku niiiiii kulunud puksid on juba ju kangi muu liigutamise osas ka tunda? (R ja N tahavad sassi minna jne)
[img][Pilt: 9REfnt.jpg][/img]
midagi sellist
See on Sul ju 5-käiguline kast, kallis inime.

Kui kangi muljumine asja päästab, tuleb lahata ja vaadata, miks kuliss neljandale sunnib...

Kas sel kastil ei ole mitte nii, et kui kasti juhtimise elektritoide kaob, siis on käigud 2-3-5?
Tõepoolest, nagu herr v6sa ütles, on sümptomeid arvestades ilmselt kulissi asendiga mingi kala ja ta arvab, et kang on vasakule ehk 4 peale ära lükatud, kuigi tegelt on kang ise ikka sõidu ajal paremal ehk D peal (loodetavasti, eksole, sest siiani pole päris selge, mida mõtlesid "manuaalne gear up" väljendiga, sest sellist asja saaks olla ainult Tiptronic kastil)

Lisaks kulissi muudele probleemidele võib siis vist teoreetiliselt kangi see kroomvars ise ka paindunud ehk vales kujus olla (no mingi avarii, eriti jõuline kangutamine või nt üldse vale vars küljes vms) ja sellega all kulissis käiguvalitsat vales asendis ehk liiga vasakul servas hoida. Sel juhul kast arvab, et Sa tahadki max 4-nda käiguga sõita.

Tauno
[img][Pilt: eASv7O.jpg][/img]

See reaalselt minu autost pilt. Kas 92a pandi juba 5käigulist kasti? Arvate, et viga ikka kangi juures mitte kastis?
Jah, 92 aastal oli 5-käiguline kast lisavarustusena täiesti saadaval ning jah, kui valitsat mudides kast reaalselt 5-nda sisse lubab, on tõenäoliselt viga sealkandis ja ta lihtsalt "arvab", et on 4 peale liigutatud.

Ma ikkagi küsiks häbematult, et kuidas ta reaalselt, olles D asendis juba niigi suhteliselt paremal plastiku servas, kangi veel paremale lubab lükata? Kas lihtsalt jõuga veel paremale pinge alla lükkad siis või kuidas ta käigu üles ära vahetab? Ja kas see anomaalia on kuidagi sinu käes tekkinud või "said autoga kaasa"?

Ööd.

Tauno
Minu kast näiteks alustab 2. käiguga sõitu, mitte esimesega. Sedasi lugedes tulebki ju 4 käiku kokku, kui esimesega alustada, mitte teisega. Sul peakski see kang iseenesest paremal seisma, mitte sa ei pea sundima kangi. Või pole nii, targemad aitavad....mul neljane kast ju Icon_sad
(27-01-2017, 02:03 AM)Tauno Mõts Kirjutas: [ -> ]...et kuidas ta reaalselt, olles D asendis juba niigi suhteliselt paremal plastiku servas, kangi veel paremale lubab lükata?

Ma ei saa sellest ka aru.

Pigem on see teema, et autol polegi midagi viga. Eusa_think
D asendis sõidab viiendaga ja kogu video.

Üldse tekib küsimus, mis valemiga suudab nii väike mootor viienda käiguga seda rasket kere vedada?
Või on kangiosal viga, et ei fikseeru "D" asendis vaid liigub ise vasakule "4" peale?
(27-01-2017, 01:12 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Üldse tekib küsimus, mis valemiga suudab nii väike mootor viienda käiguga seda rasket kere vedada?
...

Aga kuhu valmis maailmas enam kiiret onEusa_angel 90 saab lõpuks sisse ja kähkusõitmiseks on üldse teised pillid.

See on täitsa huvitav, kuidas essi roolis kiire kuidagi ära kaob. Eusa_shifty
Mitte just kiire aga ma kasutan ka kolmandat rohkem kiirendamiseks, neljas lahjavõitu Eusa_wall
Lehti: 1 2