Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E280 CDI 2005 3.0 140kw 7g kastil dün. või tavaline õlivahetus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pole kasti hingeeluga kursis. Et kas siis sellel peab selle rämedalt kalli õlivahetuse tegema või saab kõik õli niisama välja lasta?
(18-01-2017, 11:06 PM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]Pole kasti hingeeluga kursis. Et kas siis sellel peab selle rämedalt kalli õlivahetuse tegema või saab kõik õli niisama välja lasta?
seda rämedalt kallist õlivahetust saab teha ka koduste vahenditega,õli varu topelt kogus,lase kastiõli jahutuse toru lahti ja auto käima,käin nii kaua kui õli enam ei tule torust ja mootor seisma,toru kinni ja uus norm õlis sisse ja siis uuesti soojaks käid käigud läbi ,lased õli soojaks ja uuesti välja ja nüüd juba lõplikult õlis sisse ja ära filtrit unusta vahetada,rämedalt kalli ja selle vahe on see aparaat mis on ettevõtted endale rämeda raha eest ostnud ja see nõuab tagasiteenimist:thats it !dünaamiline seepärst tal sellini nimi,et õli voolab dünaamiliselt läbi aparaadi tünni Big Grin Parandage kui eksin ! Sedasi seletas mulle üks vana hea sõber kes ilmselt Ev oli esimene mees kes automaat kaste tegema hakkas,ilmselt ei ajanud jama !
(18-01-2017, 11:06 PM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]Pole kasti hingeeluga kursis. Et kas siis sellel peab selle rämedalt kalli õlivahetuse tegema või saab kõik õli niisama välja lasta?

Ei pea tegema. Ning õigupoolest ei pea kastiõli üldse vahetama - turunduse arvates kastiõli ongi eluaegne. Kui õli eluiga läbi saab, siis lõpeb ka kast. Garantiiaja kestab ikka ära ja edasine on ostetud omadus. Ostad uue kasti, või veel parem - uue mudeli ja sõidad edasi - lihtne ju. Natuke hinnaline on, aga vähemalt ei pea rämedalt kalli hinnaga õlivahetusi sooritavate firmade hüperkasumeid kinni taguma, eksole.Eusa_angel

Jämedalt käib dünaamiline õlivahetus tõesti ülalkirjeldatud viisil. Ainult siin näikse olevat hulk nüansse, mida jälgida. Kurat kipub ikka detailide taga luurima...Paranoid
Olen kah sarnasele kastile ise kodus käepäraste vahenditega nn dünaamilise õlivahetuse sarnast asja teinud. Detailide osas nägi minu protsess välja selliselt, et esiteks sai kastist õlipunni kaudu õli välja lastud, kaan alt ja puhastatud ning uue filtriga kokku laotud. Siis samapalju uut õli sisse, kui välja tuli, õliradikast kasti minev toru lahti ja vooliku ots kanistrisse. Nüüd auto käima ja jälgida, kuni torust hakkab puhast õli tulema, siis auto jälle seisma ning väljatulnud õli jagu uut õli jälle sisse. Võib ka veidi vähem, et õlitaseme paikasaamiseks ei pea seda välja laskma hakkama. Edasi väike sõit, et kastiõli soojaks saada ning viimane ports õli sisse, et tase paika saada.

Selliselt kulus mul üle 10 liitri õli (pluss filter ja tihend). Kui nüüd sama protsessi peaks kaks korda tegema ehk 10+L õli asemel kulutada 20+L, siis oleks rahalises mõttes mõistlikum juba dünaamilisse õlivahetusse minna, sest see tuleb odavam.
(19-01-2017, 11:25 AM)erkilo Kirjutas: [ -> ]...
Selliselt kulus mul üle 10 liitri õli (pluss filter ja tihend). Kui nüüd sama protsessi peaks kaks korda tegema ehk 10+L õli asemel kulutada 20+L, siis oleks rahalises mõttes mõistlikum juba dünaamilisse õlivahetusse minna, sest see tuleb odavam.

Pluss see, et pidevalt õlivahetusi tegev kodanik oskab anomaalsetele nähtustele tähelepanu juhtida. Või vähemalt tehakse seda Hõbenooles, Lesveni ja Horti kohta ei oska rääkida. Ning igasuguse jama voolikutessesattumise tõenäosus on madalUnibrow. Ning vajalikud nipukad-tihendid-tarvikud on koha pealt võtta. Eusa_whistle

Samas ei saa eitada isetegemise mõnu ja meelepärase hobiga tegelemisel aeg mitte ei kulu, vaid kasutatakse meeldivalt.Eusa_angel

Selle kohta ütles üks vene mees youtubes päris hästi:
- kui teil on ämbris 10L vett ja kui ma sinna kusen ja pärast 3L sellest kogu komplektist uue vee vastu vahetan, kas siis olete nõus seda jooma....Eusa_clap
Ilmselt pole keegi nõus.

Ehk siis point on selles, et kui kast on heas korras, autol on vanust 10+ aastat ja kavatsete sellega veel pikka aega sõita, siis on kallis KOGU õli vahetus igal juhul mõistlik.

Ma olen seda ühel Volvo tüüpi autol ise 10a tagasi teinud (läbisõidul 340000, kerimata masin) ja praegu on 600+ kella peal. Kast töötab endisest, nagu mõte.
Kui ise teha ei oska/viitsi, loomulikult võib lasta selle proffidel teha. Hinnavahe ei ole vast väga suur, mul laks ka mingi 14L õli, enne, kui jahutusotsast hakkas puhas tagasi voolama. Ja 14L kastiõli ongi põhiline, mis hinna teeb. Filter, põhjatihend, töö jne juurde.


.
7. käigulisel tuleb alt korgist õli sisse suruda, see teeb selle vahetuse raskemaks sellel kastil. Taseme paikapanekuks peab olema w211 7-käigulisel kastil kastiõli temperatuur 40 kraadi, arvutiga saab temperatuuri jälgida.

FL kerega (alates 06.2006) 7-g käigukastil on turbiinis juba kork ning sellel on üpris lihtne kõik õli kätte saada. Minul endal oli 2005 toodetud isend 7-g kastiga ning seal veel turbiinis punni polnud.