Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Vaadake, traktorimehed (ja võtke eeskuju)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Avastasin selle internetis kolades...
Paistab et kõik on võimalikConfusedmile:
Isegi 2,0 diislile on turbo ehitatud...Confusedhocked:
Siin on isegi minu märg unenägu...diislile turbolaadija ja kompressori kombo
siin on praktiliselt kõigile vanadele mersutraktoritele midagi
RESPECT:hump::cool_rsvd::cool2:
http://www.rodionenkin.de/mbdt/dieseltuning-mb.htm
järgnev link on samalt lehelt (autod tulevad ehk tuttavad ette?)
http://students.tukkk.fi/tuukka.simonen/..._demo.mpeg
ja midagi 200D põkameeste rõõmuks
http://students.tukkk.fi/tuukka.simonen/...ot/std.wmv
ST:evil:

Ainus häda nende 200+ hj mootoritega on nende kestvus...
ma usun et kui natuke eeskuju võtta siis ei juhtu midagi....
näiteks Om603-le intercooleri vahele panek on ju täitsa tervitatav
kuigi jahh ega 400 hj om606 ei tohiks tõesti kaua kesta...
muidu siin ikka räägiti ei oojaa s0mmid teevad..aga oma silmaga pilte ja videosid näha oli pärisConfusedhocked:
Videod on videod. Proovige parem mõnes sees olla või veel parem - ise sõita...

Kas meelitame mõne korraliku ST suvepäevadele ka?

Üldiselt on natuke arusaamatu, miks MB ei pakkunud vahejahutit kohe... Samas, vaadates neid jahutuspindu täis esiosadega autosid, võib isegi aru saada... 124 tehti ikkagi kestma. Ja seni pole ükski soomlaste ST veel ületanud 250 kkm läbisõitu tõstetud võimsusega. Tõsi, 100 kkm on mõni läbi vuranud. Aga need on olnud suhteliselt rahulikud ja tagasihoidlikud lahendused. Enamasti kasvab isu süües ja masin läheb varem või hiljem ülekoormuse tõttu laiali...

Huvitav on ST teema küll. Meilgi peaks vähemalt üks kuri ST olema. Haapsalus käinud nägid, mina ainult kuulsinConfusedilly:
aga samas see tõestab et miski pole võimatu.
mõistuse piires võiks ju ikka 10-20 hj lisada
intercooler ei tohiks ühelegi turbodiislile halba teha
kuigi jahh...tahaks eestis kahh diislitossu näha:evil:
Eestis mõnevõrra kulukam turbotada, juba küttepumba remondiga on probleeme, rääkimata kütuse koguse tõstmisest, mis turbo lisamise puhul on vältimatu.
Et asjast asja saada tuleb üle lahe pendeldada rohkem kui korra.
Ma avastasin video pealt klepsu mynä-diesel.
See on ju siinsamas kus ma töötan!
Uurisin veits töökaaslase käest ja ennäe ta ytles et on nii mitu kollektorit nende tarvis keevitanud. Ytles et siinkandis yks traktorituunija (traktoriveov6istlused!) tuunis oma kutsika:hoiatus: 1000 heppa ja 1200 njuutonmeetritConfusedhocked:, ja et mynä-diesel yritab nyyd v6imsamat leiutada (kui nende 400 heppane kutsikas)...niiöelda yks peenisem66tmisv6istlus.
Aga rääkis mulle Mercedes-Benz turbotamisest kah huvitavaid asju. Et diislipumba vahetamine pole oluline, väljaarvatud juhul kui soovitakse >300 heppa ja et kuni 300 hv pole mingit modimist (elektroonika jne.) tarvis. Niiet j6udu...
Soomlased on hullud...
Ma oma 300 TD ga katsetan Viljandis asuva mehega mida suudab 65 KW R 5 st välja keerata . Hetkel on juba päris kiire peale pihusti otste ja pumba remonti. 230 E tagasillaga .
Üks soovitas et kasuta holset hx-40 turbot.
Aga teine kes !PARASJAGU om603 le iseleiutatud väljalaskekollektorit kokku keevitas! ütles et hx-30 on parem kuna hx-40 on liiga suur...
niiet võta või jäta...
Suur turbo annab rohkem õhku. Aga tahab ka rohkem aega saada ärkamiseks... Pisema sõlmega saab kiiremini pöörded üles, aga tootlikkus samal rõhul on väiksem (füüsikaWink.

HX-30 on vaid veid suurem originaalföönist. Samas, näikse ka see "natuke" aitavat.

Pumpa vahetada pole vaja. Aga kui on soov vähe rohkem (no nii 3-500 hj) võtta, siis peab vähemalt elemendid välja vahetama, 7 mm vastu.

Ja elektroonikat pole ei 123 ega 124 puhul vaja näppida. Seal kõik puhtalt vaakum ja elekter (mida saab edukalt elimineerida:evilSmile

Mynä ja PPd on kaks tuntumat. Foorumi järgi kuulukse neid rohkemgi olevat...
et siis pigem see et piisavalt gaase ei ole (ja turbo rakendub umb 4000 rpm), ja näppida poleva vajagi kui pole yle 300 heppa tarvis
http://www.rodionenkin.de/mbdt/dieseltuning-mb.htm

Kuis see kange hele õlu sinna lehele sai üles :biggergrin:
v6sa Kirjutas:Suur turbo annab rohkem õhku. Aga tahab ka rohkem aega saada ärkamiseks... Pisema sõlmega saab kiiremini pöörded üles, aga tootlikkus samal rõhul on väiksem (füüsikaWink.

HX-30 on vaid veid suurem originaalföönist. Samas, näikse ka see "natuke" aitavat.

Pumpa vahetada pole vaja. Aga kui on soov vähe rohkem (no nii 3-500 hj) võtta, siis peab vähemalt elemendid välja vahetama, 7 mm vastu.

Ja elektroonikat pole ei 123 ega 124 puhul vaja näppida. Seal kõik puhtalt vaakum ja elekter (mida saab edukalt elimineerida:evilSmile

Mynä ja PPd on kaks tuntumat. Foorumi järgi kuulukse neid rohkemgi olevat...

Mida peetakse silmas "elementide" all? Ma ise olen disla pumba sisse vaadanud päris mitu korda, ja mul isa kunagi remontis neid kümneid...aga mis on need jupid täpselt, mis vaja suurtemate vastu vahetada pumbas?
sommid on t6esti hullud. töö juures yks ostis 300d Mercedes-Benz.
järgmine päev näen teda mingit suurt turbo laadijakambrit lihvimas, kysisin et mille oma. tema vastu et ah seesama 300 Mercedes-Benz, kysisin et kas vähe suur turbo pole? tema vastu et oh See originaal on liiga väike ja n6rk. siin mynämäki oblastis vist pannakse punnv6rrile kah turbo peale... siinkandis ei tohiks eriti yhegi v6imsa autoga laiata kuna kuskilt tuleb ikkagi mingi fiatimees ja lööb su laiaks, traktormersudest rääkimata, traktormersusid armastatakse siinkandis VÄGa

PS. 200kW mehi syyakse siinkandis l6unaks, et ärge oma:lol: "pisikestega" siiakanti ronige:lol:
v6i kui pappi piisavalt... siis tulite 200kW ja lahkute 350kW:lol: