Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Pihustite tagasivool w210 320cdi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto tahab külmalt pikalt käivitamist (soojalt ketrab ka natuke kaua minu arvates) ja kui õues miinuskraadid ja auto ööpäev või rohkem seisab ei lähe üldse käima. Hort autos sai hõõgküünlad ja relee kontrollitud, lekkeid madalrõhu küttevoolikutes otsitud ja pihustite tagasivoolud mõõdetud.

Tagasivoolu mõõdud olid:
1. - 1
2. - 2,5
3. - 7,5
4. - 1
5. - 9
6. - 4
Maksimaalne lubatud olevat 4 ühikut.
Pihustid 3, 5 ja 6 lekivad liigselt tagasi ja ilmselt selles viga on oli nende vastus.

Plaan oleks need kolm pihustit mingi aeg ise maha võtta ja remonti viia kusagile Tallinnas või tellida mingid taastatud variandid. Ise vaatasin näiteks sellist varianti:
http://www.ebay.com/itm/Einspritzduse-In...X8&vxp=mtr

Küsimus oleks, et kust otsast neid pihusteid lugema hakatakse. Kusagilt lugesin, et jõuväljavõtu vastaspoolt ehk minu mootori puhul auto nina poolt salongi poole, vastab see tõele?
Nina poolt salongi poole.
Liigse tagasivoolu puhul kannatab paljusid pihusteid remontida. C klassil ühe remont Karla autos maksis 125 EUR ringi.
Jah kindlasti kannatab remontida, aga hetkel tundub kindlam saksast taastatud pihustite tellimine, umbes sama raha eest. Seal töökultuur eeldatavasti veidi parem..
Ilmselt ei hakka ise pihusteid vahetama, lasen Kuressaare Silberis teha kui pihustid ostetud, ei lähe kuigi kalliks ja saab mingi garantii ka.
Ära siis odavaimaid osta, nendega on teisele ringile mindud enne 100 000...

Diesellandi vana soovitas hinnatundlikul kodanikul keskmise hinnaga iipeitoodet olemasoleva taastamise asemel. Pelk tihendivahetus, mida Karla ja teised kioskid teevad on pool ravi.

Dieselland ise teeb täistaastuse uue otsa ja kodeerimisega, aga nende töö on kaks korda kallim. Tõsi, nad annavad oma tööle ka garantii.

Koduleht on neil nigel, aga kioskil pole vigaWink
Kõige odavamaid ei osta. Ebays suht lai valik taastatud pihusteid, keskmine hind 100-125 eur + saatmine ~ 15 eur. Vanad pihustid tuleb neile vastu saata.

Küsisin huvipärast Karlast ka, pakuti pihusti remont ca 150.-
220 euri on Boschi tehase taastatu, vanad pead vastu andma. Ja poolte pihustite remont tundub kuidagi imelik säästuprojekt. Veidi aja pärast saad ülejäänud teha.
Mina võtsin eelmine talv Mercantilest taastatud Boschi pihusti. Andsin vana vastu ja oli ka vist umbes 120 euri.
Käivitamisega oli mul ka sama jama. Kõik lahenes peale starteri remonti. Kusagilt lugesin, et võib olla selles probleem ja minu puhul oligi. Nüüd käivitub iga ilmaga koheselt.