Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 ja käigukasti "olekud" E ja S
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hakkas huvitama, äkki teadjamad aitavad.

Käigukastil on kaks funktsiooni, E ja S.
Teadmata nende sügavamat hingeelu või ütleda, et E funktsioonis on linnas täiesti võimatu sõita, sest kiirendus vahemikus 25-60 kmh on olematu, lükkad kickdowni sisse või mitte.
Samas S funktsioon on väga mõnusalt reibas ja annab tunda, et "reariisikatest" on ikka mõned korrad rohkem hobuseid aiste vahel UZI

Aga kas keegi seletaks, mida need E ja S teevad. Tähendused peaksid olema Economy ja Standard aga kas need mõjutavad ainult seda, milliste pöörete pealt käike vahetada või veel midagi?

Tänud.
Surfa foorumis,sellest nupust juttu küll olnud.
Suht samal teemal leidsin kohe paar linki:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=1931&page=1
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3527&page=1

E peal ei kasuta esimest käiku, eks ta sellepärast ongi uimasem kohalt võttes ja väiksema hoo pealt kiirendades
kunagi katsetasin mõlemat reziimi linnaliikluses ning selgus et kütekulus ei teki mingit vahet, Economy-ga on nagu kummipael ja enamus ajast peab klotsi põhjas hoidma, kui just konkreetset soovi veereda pole. Kui kast jõudis 4-nda juba sisse panna siis kolmandale tagasi saab väiksematel kiirustel hõlpsamini, lihtsalt vajutades kiirendab neljandaga, kui aga kickdownida, virutab ikka ja ainult teise kui kiirus on veel teise käigu töötsoonis, tunne nagu kolmandat ei olekski. Mina vähemalt sõidan oma autodega aind S-ga.
mulle tundub, et mul võtab S-iga isegi vähem kütust
Alguses esimese kuu vist sõitsin ka E peal arvates, et on oluliselt säästlikum...

Praegu ei ole juba ammu viitsinud S'i pealt ära sättida ja väga ei näe mõtet ka. Kütusekulu vahet väga ei ole tunda.
aga kui sõita linnas number 3-ga siis pole kütusekulu ollagi Wink
Blue Chip Kirjutas:
inc13 Kirjutas:[quote=92S500]
Kuna ise päevast päeva 500-se S-iga liiklen ja kirun käigukasti, mis stardib kohaltvõttes 2 käiguga, küsin ,et kas sul ka plaanis selle vastu midagi teha või ei häiri kohaltvõttes uimasus?
Üldiselt auto tundub täitsa kompu.Confusedmile:

Mina küll tavaliselt stardin esimesega kui kiirendust vaja ..."B positsioon" abiks... Selle funktsiooni võib tuua ka lüliti alla vajaduse korral

Ühes huvilise auto foorumis tuli teemaks, et kuidagi on võimalik panna esimene käik nupu alla? See oleks päris huvitav lahendus, kuid kas see on võimalik ka W126?

Kui on, oleksin väga tänulik kui keegi kirjeldaks lühidalt kuidas seda teha?
Eelmise teema jätkuks siis natuke "väljamaa" foorumitest juttu (lisan allikad kaa).

Väidetakse, et iga enne 1996 V8 mootoriga MB stardib 2 käiguga. Ei ole aru saanud, kas see on US ja Euro mudelitel erinev.

Ja siin pakutakse sellele asjale lahendust:

http://www.fgsswitch.com/

Jätkuvalt tume maa minu jaoks :help: Kas keegi on proovinud erinevaid lahendusi?