Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S210 E290 td 97a Vedrude sobivus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

S210 E290 td 97a vaja vahetada tagumised vedrud. Autol amordid nivooregulaatoriga. ladu24.ee pakub erinevaid variante. Küsimus milline on vedrude vahe nivooregulaatoriga ja ilma? Kas vedru mis on mõeldud ilma nivooregulaatorita autole sobib nivooregulaatoriga autole?

Ette tänades
mis sul viga vedrudega ?
Ilmselt on eelmisel omanikul vedru pooleks läinud ja selle asemel, et vedru/vedrud ära vahetada on kõik vedrud lühemaks lõigatud. Tahan auto normaalse kõrgusepeale saada. Praegu käib põhi vastu lamavatmenti kui üle sõidan.
Ladu24 pakub palju variante aga milline oleks õige. Autol on nivooregulaatoriga amordid. Sellepärast tekkis ka küsimus, et kas nendel vedrudel on üldse mingit vahet peale hinna ja firma? Ja hind selle küsimuse tekitabki. 50€tk või 30€tk.

(26-12-2016, 11:20 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]mis sul viga vedrudega ?

Muidugi on nad täiesti erinevad. Tööpõhimõte vedrustusel on erinev ju. Universaalil teeb kogu töö ära nivooamort. Vedru on hoopis pehmem kui sedaanil. Üldiselt kahtlen kas asi on üldse vedrude purunemises. Amort tõstab ja langetab autot. Vedru ei puutu üldse kõrgusesse. Katki võib olla hoopis regulaator, mis annab siis vastava reguleeringu tagasillale või on selle regulaatori hoovastik purunenud. Asub see tagasilla juures. Kui on vaja kasutatud vedrusid siis võib panna ka kasutatud. Meil on olemas, 15 eur tk. Ka regulaator peaks olemas olema. Kui auto näiteks hüppab siis on katki rõhupaunad. Üldiselt tasuks auto asjatundjate juurde viia kui ise ehitama hakates.
Nivoosüsteem peab hoidma kõrgust vedrust sõltumatult. Kui ei hoia, on peetis süsteem ise. Otsinguga tuleb lugemist nii veaotsinguks kui remondiks piisavalt.

Nagu öeldi, on nivoota vedru jäigem. Universaalilt nivoo eemaldamisel on probleem asendusamortisaatori leidmisega. Väidetavalt mahub alla miskise maasturi esimene amort, mille alumine kinnitus tuleb ümber puurida.

Soovitav on siiski süsteem korda teha, on sedapalju mugav asi igapäevatoimetusteks.
Minu s124-jal selline jama et nii kui auto välja suretan siis vajub alla ja käivitamisel tõstab tagumiku tuntava jõnksuga kohe ülesse. Vahepeal oli veel nii et kui kohapeal töötas siis vajus tagumik vaikselt alla ja siis viskas jälle ülesse ja hakkas jälle vajuma. Ise kahtlustan seda klappi mis on tagaistujate tagumiku all. Oskab keegi midagi soovitada kuidas leida viga?