Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 722.6 avariis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
W210 e320cdi atm kastiga siis probleem. Paar kuud tagasi viskas korra avariisse. (3. käik sees) Aitas korraks uuesti käivitamine ja sõitis normaalselt. Seda paar korda teinud kunagi. Nüüd siis sama pull kuid korra seisma ja uuesti käima panek enam ei mõju... Kast vahetanud ideaalselt muidu. Foorumeid lapates jäi silma, et 3. käiguga limpmode on mehhaanline viga? Õlitase normis..
Ilmselt kastis oleva el. plaadi viga.

[Pilt: 106671d1180710592-722-6-transmission-con...ductor.jpg]
Krt seda kartsingi. Kas plaati oleks mõtekas kuskil suvalises töökojas vahetada? Videost vaadates midagi keerulist pole..
Kui ma w210 lasin vahetada, siis tahtis pärast arvutiga vigade kustutamist saada, enne tööle ei hakanud. Muidu üldiselt kui tööriistad käes püsivad, siis teeb selle töö ka ise ära.

Enne plaadi vahetust võiks ju muidugi ka pistikut kontrollida, kui see ikka läbi ligane ja õli juba üleval ajus, hakkavad kah sellised jamad pihta.
Kulissi tõttu võib ka avariis olla.
Ehk diagnoosida ikkagi enne.
(25-12-2016, 09:07 PM)byh Kirjutas: [ -> ]Krt seda kartsingi. Kas plaati oleks mõtekas kuskil suvalises töökojas vahetada? Videost vaadates midagi keerulist pole..

Ega ole jah: auto üles, liigsed kulinad eest, õli välja, põhi alt, vana plaat välja, uus sisse, kulinad kokku, õli sisse - tehtud. A fifti-siksti, et on ikka perses.

Vala kõigepealt kastiaju õlist tühjaks ja tee diagnostika, soovitavalt tõrke ajal.

Või vaheta ehku peale tükke - vahel veab ju lotoga kaEusa_angel
Külasepp tegi mingise Launch diagnostikaga proovi, see näitas ainsa veana et tagurpidikäigu tuled ei põle. Ilmselt peab Star-i võimaluse otsima. Ega Rakvere või Tartu kandis kellelgi seadet pole?
(28-12-2016, 04:43 PM)byh Kirjutas: [ -> ]Külasepp tegi mingise Launch diagnostikaga proovi, see näitas ainsa veana et tagurpidikäigu tuled ei põle. Ilmselt peab Star-i võimaluse otsima. Ega Rakvere või Tartu kandis kellelgi seadet pole?

Otsingut ikka kasutasid? Rakvere külje all on parim diagnostika saadaval, linki vaata ülalt.
(29-12-2016, 12:13 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2016, 04:43 PM)byh Kirjutas: [ -> ]Külasepp tegi mingise Launch diagnostikaga proovi, see näitas ainsa veana et tagurpidikäigu tuled ei põle. Ilmselt peab Star-i võimaluse otsima. Ega Rakvere või Tartu kandis kellelgi seadet pole?

Otsingut ikka kasutasid? Rakvere külje all on parim diagnostika saadaval, linki vaata ülalt.


Nooles aeg kirjas kolmapäevaks. Kohapeal vahetades on ikka korralikud jõnksud ka sees., kastiaju kapotiall oli igatahes kuiv täiesti..
Lõhnab ikka väga plaadi järele...
Sai vahepeal ajaviiteks vahetatud plaat, pistik, õlid. Täna diagnost tehtud ja nagu arvata võis siis kiirusanduri vead olid sees. Vanast õlist leidus ka mõned pronksikarva metalliosakesi (kettajupid?). Iagatahes vahetab ilusti nagu enne kuid kolmandalt neljandale libiseb ca 300pööret, ehk siis kast perses...

Aga suur tänu vastanutele, oli abiks!
3-4 käiguvahetuse viga sai mehaaniliselt paremaks. Võin varsti lingi otsida.
Mul omal seda elektrooniliselt(softist) veits silutud.
Üpris levind probleem.
Väga huvitav. Kuidas see auk seal asja paremaks muudab? Õlisurve langeb läbi selle? Puurida tuleks umbestäpselt siis samale kohale mis näidatud. Kui kiire sellega oleks, libiseva kastiga sõitmine võib hullemaks ka minna juba mõne kkm?
(06-01-2017, 06:59 PM)byh Kirjutas: [ -> ]Väga huvitav. Kuidas see auk seal asja paremaks muudab? Õlisurve langeb läbi selle? Puurida tuleks umbestäpselt siis samale kohale mis näidatud. Kui kiire sellega oleks, libiseva kastiga sõitmine võib hullemaks ka minna juba mõne kkm?

Algselt on ava ca 2mm, puuritakse 4mm peale, aga see käib rohkem 250+kw ja tuunitud pillide kohta. Kui stock autol selline jama, siis ma kõigepealt küsiks mõnelt asjatundjalt nõu. Mõistlik oleks ehk adaptsioonid ka ära nullida.
Adaptsioonide nullimime pole midagi muutnud. Kohe kui aega leian puurin üle, kaotada pole kah midagi..
Kaotada on see, et kui viga ära ei kao remondid siiski vigase koha ära. Siis hakkab ilmselt käike rohkem sisse eksma, sest rõhu tõus on liiga kiire ja teine sidur ei ole veel vabastatud.

Proovi teist hüdroplokki alla.
Lehti: 1 2