Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 124 250 D
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Väike mure.
Auto käivitub vaid tõmmates ja kui tõmmates on käima läinud siis käivitub igas asendis võtmest. Siis kui mootor on soe siis on kõik korras. Kas on võimalik ,et sellisel autol läheb kõrgsurve pump katki.
NB: Nii kui hakkasin kütuseks kasutama Diislit hakkasid jamad pihta enne kui oli paagis toiduõli või mingi muu tundmatu ollus siis oli kõik korras.
Äkki on probleem hoopis selles, et õues on külmaks läinud ja ükski eelsüüteküünal juba ammu ei tööta...?
Eelsoendus küünlad on kõik vahetatud ja toimivad korralikult. Aku on ka uus ja start on ka eile remonditud. Eile kui käivitasin siis keerasin pihusti pealt kütuse toru maha ja käivitamise ajal sealt minu arust kütust välja ei tulnud töötava mootoriga aga pritsis nagu pöörane.
Minu arvamus on, et kütus jookseb tagasi - pump jookseb tühjaks ja seega ka pihustid ei avane ja mootor ei käivitu. Ehk kõige lihtsam panna tagasivooliklapp vahele või pargi auto mäe peale nina alla poole ning vaata, kas käivitub. Ehk mõni mõte, mille üle mõelda. Jõudu.
(23-12-2016, 01:45 AM)indrekly Kirjutas: [ -> ]Minu arvamus on, et kütus jookseb tagasi - pump jookseb tühjaks ja seega ka pihustid ei avane ja mootor ei käivitu. Ehk kõige lihtsam panna tagasivooliklapp vahele või pargi auto mäe peale nina alla poole ning vaata, kas käivitub. Ehk mõni mõte, mille üle mõelda. Jõudu.

Kusjuures mul oli ju see õli soojus vaheti vahel seal kütuse voolikutel ja see hakkas mul millegipärast jamama ja võtsin sealt voolikud küljest ära ja ma ei imesta üldse kui ma panin seal peale voolu ja tagasi voolu voolikud valesti kokku aga kui selle viga ei ole kust ma selle tagasi voolu klapi osta saaks ?
Toru maha keerates ei näegi mingit erilist voolu. Kütusehulk väike, surve suur.
Milleks mingeid lisalollusi vahele ehitada, selle asemel, et auto korda teha?
KSP võib ära ikalduda küll. Aga tõenäolisem on leke voolikutest või filtrist. Eriti juhul, kui harrastati alternatiivseid kütuseid. See sport eeldab teadmisi...Icon_rolleyes

Kui pihusti toitetoru lõdvendamisel hakkab kohe pritsima, on kütus üleval ja kogu tagasivooluteema asjatu. Probleem on siis mujal. Näiteks läbimädanenud KSP surveklapi vedru, mis ettanderõhu olemasolu eest vastutab. Või vihjatud küünlad. Või lihtsalt hõre mootor.

Õhuprobleemi välistab kanistritest.Eusa_angel
Palju võiks maksta kasutatud KSP kuigi tundub ,et seda autot ei on täiesti mõttetu ehitada kuna iga liigutus maksab rohkem kui see auto. Mootoriks siis väidetavalt 2,5 D 66 KW. Kui kellelgi on müüa KSP võite kirjutada postkasti siis mõtlen mis edasi teha.
KSP olemas sõbrad just kinkisid sünnipäevaks Big Grin
Ei usu et vana ridapump sedasi jamama peaks, pigem on toiduõli ja muu tundmatu ollus mõne kummivõru või klapi ära lahustanud ja küte vajub alla. 100% kindel et eelsüüteküünaldele vool peale tuleb ja töötavad?
[Pilt: 99675-DSC_0124.JPG]

Eelsoendus küünlad töötavad. Lasen selle pumba ära vahetada ja pihustite all seibid ka uued panna ja siis vaatab edasi mis saab. Tegelikult ostsin juba uue auto ja see auto on üle liigne aga maha pole ka mõtet müüa kuna mingi vend annab mulle selle eest 125 raha aga eelmine kuu lolli peaga lasin ära remontida generaatori , starteri taga sillas mõned pudinad ja amordi. Kahju on ära lasta hävitada seda masinat.