Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2008-2015 W204 vabalthingav C63 AMG 6.2 V8 kõige karmima heliga AMG? + IPE väljalase
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
M156 6.2 V8 32V AMG vabalthingav

336kW / 457hj @ 6800RPM
600Nm @ 5000RPM
0-100: 3.9s

Vähemalt YT videote põhjal tundub nii:





Ja muidugi klassika (ei poolda ametivõimudele vastuhakkamist aga heli lihtsalt SUPER!):



Miks just C63? Kas selle väljalase on laiemate torudega? Meenutab juba peaaegu Chevy Big Blocki-ikka eriti robustne ja brutaalne isegi AMG kohta.

Nagu miski ei hoiaks tagasi kui osadel keremudelitel (eriti S-klassil) on see paraku suuremal või vähemal määral paraku summutatud.

Ning IPE väljalaskega veelgi karmim (+7kW / +30Nm / -25kg täielik komplekt 5000€):

http://www.ipe-f1.com/index.php/en-GB/ex...mgc63-w204



[Pilt: 01-Full-System.jpg]

"C63 AMG (2008–2015)[edit]

The C63 AMG is reportedly the first AMG-Mercedes designed from the ground up. Its AMG C-Class predecessors had essentially featured "bolt on" performance modifications, and according to Car and Driver these earlier AMG models suffered from "relentless understeer" and "heavy steering". The C63 AMG has a revised front end suspension that is taken from the CLK 63 AMG Black Series.

The ESP can now be completely turned off, interfering only under heavy braking.

The C63 AMG also has the quickest, most responsive steering of any Mercedes to date.

AOL Autos described the new C63 as the best driver's car in the Mercedes lineup.

The AMG 6.2L V8 engine, despite being detuned compared to other AMG offerings using the same powerplant, still provides the C63 AMG with more horsepower and torque over direct rivals such as the Audi RS4 and BMW M3.

The 7G-Tronic automatic transmission has AMG SpeedShift with three shift modes – Comfort, Sport and Manual – with the last one running with the converter locked allowing the driver to hold the engine at the rev limit.

Car and Driver tested the car in their December 2007 issue and recorded a 0–60 mph time of 3.9 seconds and a quarter-mile time of 12.3 seconds at 116 mph (187 km/h).

This made the C63 AMG the quickest 4-door production sedan in the world at its debut."
C63 hääl on võimas jah, ma olen neid videosid nädalavahetusehommikutel voodis vedeledes sageli vaadanud. C63 puhul lihtsalt ongi summuti suhteliselt vaba hingamisega võrreldes kõigi teiste M156 mootoriga autodega.
Ma lasin oma ML63'l eesmised resokad ära võtta Jõujaamas, sai ka hääle natuke paremaks. ML'il on see ikka väga maha vaigistatud originaalis, pole peaaegu üldse V8 häält kuulda. Ilma resokateta läks paremaks, aga endiselt on ikka selgelt vaikses otsas. Samas ML ei ole väga paarutamise auto ka. Sellegipoolest kaalun resokad tagasi panna ja tagumised pütid mingite veidi vabamate vastu vahetada.

See IPE tämber mulle ei meeldi eriti. Ja üldse, enamik C63 aftermarket väljalaskeid on üsna vulgaarselt lärmakad ning lasevad terava resonantsi sisse teatud pööretel. See meenutab mulle põlveotsatuuningut, mitte kvaliteetset kõlalaboris ehitatud väljalaset.

Minu meelest selline -> https://www.youtube.com/watch?v=cLRhgz-Yej0 on palju viisakam, ei paugu ja tärise. Saan aru, et stock väljalase, va X-pipe.