Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E290 97a universaali pagasiluuk ei püsi lahti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Olen värske MB omanik ja küsimus pagasiluugi kohta. Kas luugil on gaasiamordid? Kui on, siis kus need asuvad? Sooviks, et luuk ikka ise lahti püsiks.
Ja kui on vedrud, siis MB tavaliselt on ette näinud nende pingsuse reguleerimise.
Kui on mingi spoila küljes või palju pahtlit peal, siis saad vedru kangemasse astmesse liigutada. Seal siis pole näha seda regullimiskohta?
Muutsin pisut postitust. Unustasin lisada, et tegu on universaaliga. Või on sellel ka vedrud kuskil peidus?
(08-12-2016, 08:27 PM)k6lu Kirjutas: [ -> ]Muutsin pisut postitust. Unustasin lisada, et tegu on universaaliga. Või on sellel ka vedrud kuskil peidus?

See muudab väga paljut. NIng kui täpne olla, siis on ka auto mudel S210Wink

Universaalil hoiavad luuki üleval gaasiamordid, mis on peidus katuses. Hinnalised tükid...

Vahetuse juhend
Tänud. Eusa_angel

[/quote]

See muudab väga paljut. NIng kui täpne olla, siis on ka auto mudel S210Wink

Universaalil hoiavad luuki üleval gaasiamordid, mis on peidus katuses. Hinnalised tükid...

Vahetuse juhend
[/quote]

Ja vihjeks, et ära Lesjöforsi (pildi järgi otsustades ka Kleini) gaasiamorti osta. Neid ei ole võimalik mõistlikul moel külge panna, sest sealne insener on suhteliselt ebaõnnestunud munaka kinnituslahenduse välja mõelnud - munaka lukustiks on traat, millel pole liikumisruumi ning munaka otsa saamiseks, kui see üldse õnnestub, on vaja rakendada suhteliselt palju jõudu. Nt Stabilusel, mis kirjade järgi on OEM tootja, on kasutusel sisuliselt originaallahendus ning munaka saab näpuga paika lükata.
Gaasiamortide vahetus on omaette ooper, samas sain edukalt üksinda hakkama. Parem on seda teha muidugi kahekesi.
Endal on 96. aasta mudel, millel siis erinevalt näotõste versioonist olevat lihtsam vahetada neid - ligipääsetavus on vanemal lihtsam.
Räägin mälu järgi nüüd, kuidas see asi välja näeb.

Vajaminevad tööriistad

1) Kuuskantvõtmete komplektist VIST 6mm võti
2) Hea oleks kasutada spets tihendi- ja polstritööriistu, aga sobib ka lapiku kruvikeeraja kasutamine mõistuse piires
3) Tugi luugi alla
4) Käepärane lamp või mõni teine valgustusabinõu
5) Narre, pikendus, 13mm padrun

NB! Üks pool korraga! Vältimaks igasugu õnnetusi raske luugiga ning lihtsam on see hiljem paika saada

Esmalt on vaja luuk toestada, et seisaks üleval asendis, soovitavalt liikumatult.

Seejärel võiks eemaldada C ja D-piilari vahelise katte, peale mida amordi üks ots juba paistab. Teine ots jääb kummist tihendus...noh-et-vett-sisse-ei-sajaks asja sisse. Seda kummist asja pole vaja ära võtta.

Eeldusel, et luuk toestatud on, võib eemalda amordi munaka plekist stopperi.

Nüüd läheb huvitavaks: 2 polti -13mm padruni ja pikendusega saad ligi - hoiavad luugi hinge katuse serva all süvendis (voolukaabel jääb ka "õnneks" ette, sellel on ka oma kinnitus luugi hingele, võta see lahti ja jäta meelde kuidas oli)
Edasi 2 polti on luugi enda küljes. Arvesta luugi hilisema reguleerimisega.
Mina võtsin hinge koos amordiga ära, hiljem koos uue amordiga tagasi. Vist muud moodi ei saanudki...

Teise poolega sama lugu.

Vastupidises järjekorras tagasi kokku, mille käigus veendu, et stopperid kindlalt oma pesasse lukustusid, voolukaabel korda jääks ja ongi üks neetud päev õhtus.

Teist inimest on seepärast vaja, et hiljem oleks lihtsam luuk paika reguleerida.









Kuna MB mulle uus mark, siis küsin ka seda, kes tegeleb Tallinnas varuosade müügiga (va esindus)?