Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 124 ,320 bens jäi seisma
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
niisiis. auto seisis öues 3 kuud. panin aku peale ja käivitus kohe. söitsin 25 km bensukani ja tankisin . vahepeal möned silindrid ei töödanud,aga söitis edasi. bensukas pärast tankimist hakkas puterdama täiega ja löpuks seiskus löplikult. kas keegi oskab nöu anda
kütusepump teeb häält?
(04-12-2016, 07:53 PM)zeka Kirjutas: [ -> ]kütusepump teeb häält?

tulin 4 t tagasi auto juurest ära ja alles siis tuli ka endal pähe sama möte. tänan vihje eest.
jagajaga või ilma mootor?
jagaja kaas sees niiskune
320 ja jagaja?
(04-12-2016, 09:03 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]jagajaga või ilma mootor?

kus see jagaja veel peaks sellel mootoril olema. 95 a faselift rida 6 mootorEusa_doh
W124 3.2 mootoril polnud jagajat.

Mootori juhtmestikule tasuks pilk peale visata. Ehk on miskit lühises. Poolide/pihustite toited jne.
Kas lisakütusega (kasvõi brake cleaner sisselaskesse lasta) läheb käima ja töötab?
Nii saad teada, kas on süüte või kütuseprobleem.

Kui siis ka ei käi, on selge, et sädememajandusega mingi jamps.
Kui käib, siis pump-filter-rõhuregulaator-pihustijuhtmed-pööreteandur jne = kõik, mis küttesse puutub.
Mehaanilist viga (klapid vms) sellisel tankimootoril vaevalt, et on.


.
sorry pole omanud, sellepärast küsisingi. Sama ploki peal oli mul 300 24v see oli jagajaga, sealt mu oletus
niisiis ,nädalavahetusel sai vahetatud bensupump,mis töötas ,küttefilter,kontrollitud kaitsmeid ja mingil imekombel saime ka korraks käima. puterdab kövasti ja kuulda ,et köik silindrid ei tööta. sai kontrollitud küünlaid ja osa küünlaid mustad. mida teha????
Kui juhtmestik paistab pealt ok siis proovi mõnel pooli mineval kaablil pealmine kiht eemaldada ja vaata mis seal sees toimub. Kui vaatepilt järgnev siis on süüdlane teada:
[Pilt: 12d3c1cf2b8c64d2770fea315a04b0cc.png]
[Pilt: d8d4081f92a001301fcabb48eb80057b.png]
(19-12-2016, 11:24 PM).Alar. Kirjutas: [ -> ]Kui juhtmestik paistab pealt ok siis proovi mõnel pooli mineval kaablil pealmine kiht eemaldada ja vaata mis seal sees toimub. Kui vaatepilt järgnev siis on süüdlane teada:
[Pilt: 12d3c1cf2b8c64d2770fea315a04b0cc.png]
[Pilt: d8d4081f92a001301fcabb48eb80057b.png]

jah ,jöudsime jälile ja ongi juhtmete probleem. ei tea kas önnestub saada korda vöi peab otsima uut kimpu juhtmeid
Uut pole tingimata vaja. Mina saatsin Saksa parandusse. Tehti väga head tööd. Eestis pidi Lesven ka neid lappima.
[quote='.Alar.' pid='263633' dateline='1482432388']
Uut pole tingimata vaja. Mina saatsin Saksa parandusse. Tehti väga head tööd. Eestis pidi Lesven ka neid lappima.
mis rahadest jutud käivad ?
taastamine umbes 450-600 eurot dmg autos , uus silberautos eelmine aasta hind oli nats rohkem kui 1000 euri
Saksamaal taastamine läks koos paari uue pistikuga 415€. Lisaks siis veel saatmine.