Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 kaanepingutuse tugevus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
väidetavalt remonditud 2L disla aga kahelt poolt lahmab õli ja minu arust mitte klapi kambri kaane vahelt vaid pea vahelt.pingutaks peale aga ei tea kui kõvasti,äkki mõikab natukenegi kui Nm kuskilt leian,tean,et ei pruugi aidata,samas on kast ka alt õline juhi jalge alt,sealt tuleb ilmslet käiguvahetus tross mida on isoleeriga teibitud, keegi ehk teab lahendust.Kus ja mis hinnaga saab sega ja kui hull on vahetus.
[Pilt: 38275-IMG_1127.JPG]
isoleeri ots on paista ja õline oli ka see vahe kõikja
Leidsin ka mingi õpetuse kus kirjeldas 17 erinevast probleemsest kohast sel kastil kuna kõik on kummi rõngaste peal ja ilmselt väsinud.
Keski kes neid lappinuv viitsib ehk mõned vihjed anda.
PS.ega kateri tuulutusel ju filtrit pole ? või siiski ?
(22-11-2016, 08:42 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Klubiliikme staatus teeb teid (jah, peale Sinu veel teisigi) kuidagi laisaks või saamatuks, et ei suuda WIS-i ja EPC-d kasutada, mille kasutusõigus teil ometi ju olemas on???
Sellest on juttu jah olnud aga pole mina sinna sisse veel saanud ja seepärast küsingi siit abi.Selleks see on foorum on ,et teineteist aidata ! Või ainult ilkumiseks ?
Tohutult raske ja ebamugav on muidugi teadjal näiteks(ei pea sina olema) need 2-3 või 4 numbrit siia kirjutada ja lihtsam on ilkuda et ei suudeta WIS-i ja Epc-d kasutada !
Kirjuta siis kuidas neid kasutada,oleks mingitki tolku !