Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 e320 162kw
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus selline, Palju peaks olema pöörded 100km/h sõites, tundub et nagu oleks mu autol veidi kõrge, u. 3000. Või on see normaalne. Vin näitab et 5ne kast all. Ja kui keegi teab, äkki siis oskab öelda kus viga otsida
Automaat/manuaal?

Automaadi viiene on 100'ga sõites 2500. 120 pealt on 3000.
Vabandust. Automaat
Ma ei ole viitsinud omale 722.5 kasti hingeelu selgeks teha, aga kusagilt mälusopist mäletaks, et viiendat lülitatakse elektriliselt, seega ma tahaks pakkuda, et viies ei lülitu. Loe ära, mitu käiguvahetust teeb. Ilma kickdownita startides peab 3x käiku vahetama(2>3>4>5), kickdowniga 4x. Samas ei ole ka võimatu, et kast on kunagi ringi vahetatud.
Minu W124 5-käiguline kast ilmutas uuesti viienda käigu peale kasti õli vahetamist.
Vaetab ainult 4nda käiguni, ja seda suht kiirelt, suht madalatel pööretel. Ja huvitav veel et kickdown ei taha töötada. Muidu vahetab käike sujuvalt.
Siis on mingi viga käigukasti juhtelektroonikas.
Veakoode saab ju lugeda. Viienda käigu jaoks vaja drosseli asendit ja map andurit, et koormust mõõta. Map andur on kommuka sees.

Kui kasti juhtelektroonika lahti ühendada, siis vahetab 2-3-5
Kasti aju lahti ühendatud ja nüüd tõesti 5 olemas. Kui keerukas on kasti elektroonika korda teha?
13 pin ei andnud ühetegi veakoodi. pin 8 andis IAT sensor, O2S heater, VSS not recognaisble. pin 14 CTP switch. Kas neist mingi võib 5nda käigu kaotada?
kas autost teema ka tuleb ?
Pakun nii huupi, et VSS ehk, vehicle speed sensor ja ta ei näe su tegelikku kiirust, et viiendat panna. Seda ma nüüd kahjuks ei tea, kas ajusse tuleb sõiduki kiirus kastist või abs-andurist.
Kiiruse signaal tuleb spidoploki tagant, trossi kõrval 3 klemmiga andur.
(26-01-2017, 10:14 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Kiiruse signaal tuleb spidoploki tagant, trossi kõrval 3 klemmiga andur.
Kas viga selles anduris siis ? Pole ise suurem asi elektrik ka.
Ma enam täpselt ei mäleta, aga VSS oli kasti tööks vajalik.
Kas püsikiirushoidja töötab?

Ma olen vanemat süsteemi lahanud, 300-24 mootori taguse kasti elektroonikat. Aga need on erinevad. Mul peaks sulle sobiv süsteem olema riiulis.
Kusagil oli ka PDF süsteemi tööpõhimõttega.
(26-01-2017, 12:54 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ma enam täpselt ei mäleta, aga VSS oli kasti tööks vajalik.
Kas püsikiirushoidja töötab?

Ma olen vanemat süsteemi lahanud, 300-24 mootori taguse kasti elektroonikat. Aga need on erinevad. Mul peaks sulle sobiv süsteem olema riiulis.
Kusagil oli ka PDF süsteemi tööpõhimõttega.

Autol ei ole püsikiirusehoidjat. Ja mis sa küsid selle süsteemi eest, kui oled nõus müüma seda.
(25-01-2017, 11:19 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]kas autost teema ka tuleb ?

lähiajal.
Keegi saab vin järgi varustuse panna siia ? WDB1240321C224940