Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 2,6 mootori probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.

Algas asi sellest, et lõi mootori tule põlema. Panin arvuti taha, näitas tagumise väntvõlli anduri viga. Võtsin pistiku lahti puhastasin ära ja kustutasin vea ära, rohkem probleemi ei ole näinud.
Nüüd on aga ilmnenud uus anomaalia. Sõidu ajal on kõik ok, kui aga näiteks foori taga seisma jääda, siis jääb mootor imelikult puterdama, selline tunne nagu tõmbaks täis. Kestab see mingi 2-5 sek ja siis lähevad pöörded jälle normi, mootori töö ühtlaseks tagasi kuni järgmise peatuseni.
Oskab keegi midagi pakkuda? Või see vända andur seda põhjustada? Või mingi muu asi? Palju selle anduri takistus peaks olema?
Auto 2002, 2,6 130kW bensukas.
Kui arvuti olemas, saad ju proovida, kas andur töötab.

Andur pesast välja, süüde sisse, arvuti külge ja about 19 lehtvõtmega sõidad edasi tagasi andurist mööda. (vaata, et pihta ei löö)

Mis rpm-i ja kas üldse, näitab? Seda paarikümmet pööret tahhokas ei pruugi registreerida, aga arvuti küll.
Neil induktiividel on ju see teema, et takistus võib olla, aga ikka ei toimi.
Tavaolukorras on tahoka järgi pöörded kusagil 700 peal ja sellel imelikul hetkel langevad mingi ca 500 peale.
Päris arvutit pole, on aga natu kallima otsa Auteli riistapuu, aga sellega näeb ka live datat.
See anduri kätte saamine sealt pole ka just kõige lihtsam, küllaltki ära peidetud on.