Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S350 diisel läheb lõhkuma.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mure suur. Peale turbo vahetust läks masin lõhkuma. Enne seda sai ka sisselaske kolektor maha võetud ja naftaga puhastatud.
Kolektor sai puhtaks ilusti. Turbo tuli sõitva autopealt.

Või ehk olen ise valesti kokku pannud?

Midagi valesti nagu endaarust ei saand kokku.

Kui lõhkuma läks suri süüdet välja keerates välja.

Kas võib olla ka sisselaske tihendis asi?

Endal mõistus otsas.

Autoks 93 aasta s350 td.
Vaata kas sisselase õline, äkki turbo õlitusest jookseb õli sisselaskesse.
Õhtul viskan pilgu peale.

Aga kas võib see just turbo pärast tekkida?

Õhtul viskan pilgu peale.

Aga kas võib see just turbo pärast tekkida?

Kui lõhkuma läheb, siis välja lülitada küll ei tohiks saada...mootor töötab õli pealt juba täiega. Aga võta turbo ja sisselaske vahelt lahti, et tarvitab otse välisõhku...siis näed milles asi. Ega pumba juhtimist ei näppinud, reageerib ikka pedaalile ilusti.
(19-10-2016, 12:31 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Kui lõhkuma läheb, siis välja lülitada küll ei tohiks saada...mootor töötab õli pealt juba täiega. Aga võta turbo ja sisselaske vahelt lahti, et tarvitab otse välisõhku...siis näed milles asi. Ega pumba juhtimist ei näppinud, reageerib ikka pedaalile ilusti.

pedaal jäi ühendamatta mul. pumbajuhtimist ei näppinud. gaasi andes ei muutu midagi.
Pane gaasi hoovastik korralikult kokku. Vb kui on lahti siis vajub gaas põhja.
kas võib see olla et sisselaske tihendi vahelt tõmbab lisa õhku?
Turbo ja kolektori vahelt sai samuti. Täna läks uuesti lõhkuma ja võtmest enam seisma ei jäänd
Kui lahti võtsid, kas torustikku ja coolerit ka pesid? Kui pesid, siis kas mingeid pesulahuse jääke sisse ei jäänud? Kasvõi aure! Ka see paneb diisli mõnikord lõhkuma
(19-10-2016, 02:48 AM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]...
Kui lõhkuma läks suri süüdet välja keerates välja.
...

Lõhkuma minekuks nimetatakse kontrollimatut pöörete tõusu kuni purunemiseni. Kui õnnestub võtmest enne pilbaste lendamist maha tappa, siis ikka väga lõhkuma ei läinud...

Kui kusagile sisselaskesse kütuseloiku ei jäänud ja turbo just lahinal õli ei leki, siis peab kala olema KSP poolel. Uuri, mis on teisiti ja ega ettandehoob ole põhja jäänud.
Nii. soovitati vana turbo tagasi panna. Enne ju toimis ilusti vanaga aga turbo ei puhkunud rõhku. Panin vana tagasi. Läks lõhkuma. viskasin kummimati turbo ette ja sellega ma ta seisma sain. Vana turboga tembutab samamoodi ja seekord jäi suretusklapist seisma.

Sõber hoidis kummimati turbo ees ja proovis pööretega mängida,samal ajal näppisin mina gaasihoovastiku aga midagi ei muutunud.

Käisin kõik kohad 50 korda üle ,et asi õieti oleks.

Rohkem ei oska ma midagi teha. Vaja oleks JÄLLE kuhugi targa kätte viia.

Eelmisesse remondi kohta ei vii enam. homme läheb sisselase maha uuesti. kuna homseks saabub uus tihend.

Ehk prooviks uuesti sisselaske kollektorit pesta aga mingite muude ainetega?

Sõber täna ütles ,et leotas neid asju bensiin diisel segamini vannis. Äkki see asi paneb ta lõhkuma hoopis?

Soovitage mingit ainet millega läbi pesta uuesti. Kindlasti lasen ka survekaga läbi.

Kuna see pole esimene kord kui diisel lõhkuma läheb.

Sõbra passatil oli sama juhus peale turbo vahetust. hiljem loeti veaks ksp.

Noeitea.
Kas mootor läheb üle punajoone? Või jääb lõugama KSP regu piirile? Mis peaks sel mootoril olema vist mingi 5100?

Pesuained kuluvad mõne sekundiga ära, need ainult ehmatavad. Midagi muud on teil seal peetis.
Pumba saad ellimineerida, kui keerad pihustitel torud lahti.
Miks turbot vahetasid üldse? Kui vana tagasi panid. Viga pigem ikka ksp või gaasihoovastikus? Sai äkki kahjustada kollektorit maha võttes? Hoovastik asjad ikka õigesti koos? Pilti ei saa teha sellest?
Õli ja muu sodi võtab maha väga hästi pigileotusaine. Lased ainet peale, paar minti seisab ja survekaga üle. Hiljem lased õhuga kuivaks ja särab nagu pühademuna.
Nii. Toimima sain selle eluka.
Kuna 2 tuttavat abistasid mind ükspäev kolektori pesuga ning välja tuli see et ei tohi ikka bensiin nafta segamini olla.

Eile pesin 6 korda lahustega kolektorit ja neid torusid läbi.

Garantii turbo ka õhtal kuna peksab õli sisdelaskesse.

Hetkel sõidab vana turboga.

Teemat kustutama ei hakka .ehk läheb tarvis kellegile veel.

Aga seniks aitäh kõigile nõuandjatele ja päikest ✌
Tore et korda said! See on hea tunne ja suur kergendus kui mingi vastiku tundmatu vea korda saab millele igaüks 3 vastust annabSmile
(21-10-2016, 11:03 AM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Nii. Toimima sain selle eluka.
... välja tuli see et ei tohi ikka bensiin nafta segamini olla.

Eile pesin 6 korda lahustega kolektorit ja neid torusid läbi.
...

Hea, et käima said.

Aga mulle ikka ei jõua kohale, kuidas sai kollektori ja sisselasketorustiku pesu peale mootor lõhkuma minna? Pesujääke on vast paarkümmend grammi, sellest ei piisa isegi mitte pöörete kõigutamiseks...

Või jätsite loigud sissee ja mootor sai liitrite kaupa pesuvedeliku jääke luristada? Hea, et hüdrolukku ei tekitanud siis...
(21-10-2016, 12:03 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(21-10-2016, 11:03 AM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Nii. Toimima sain selle eluka.
... välja tuli see et ei tohi ikka bensiin nafta segamini olla.

Eile pesin 6 korda lahustega kolektorit ja neid torusid läbi.
...

Hea, et käima said.

Aga mulle ikka ei jõua kohale, kuidas sai kollektori ja sisselasketorustiku pesu peale mootor lõhkuma minna? Pesujääke on vast paarkümmend grammi, sellest ei piisa isegi mitte pöörete kõigutamiseks...

Või jätsite loigud sissee ja mootor sai liitrite kaupa pesuvedeliku jääke luristada? Hea, et hüdrolukku ei tekitanud siis...


Algul pesti diisel plus nafta vannis neid asju aga ise ei teadnud. Eile siis läksin pesulasse lasin 6 korda leotus plus kõrgsurve loputusega puhtaks . Lasin hiljem ka suruõhuga kuivaks kenasti ja voilaa.

Jõudsin ka järeldusele ,et ei topi enam neid kasutatud turbosid peale.

Hirm siiani sees ,et võib minna lõhkuma jälle.

Käte vahel oli "uus" turbo lõtkuvaba?
Lehti: 1 2