Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 geneka pingeregulaator või lisa-aku?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!
Oman w211, 2005 130kw diislit ja jama on vooluga. Muidu tegi ainult külmalt, aga probleem läinud suuremaks. Algusest peale viskb tagant maki ja puhuri jne.. ehk voolu liiga vähe. Kui võti sees näitas kompu 12v voolu aga kui käima panin, siis 11,5 kuigi peaks 13,5+olema. Aku vahetatud vana omaniku poolt pool a. tagasi. Asi geneka pingeregulaatoris või lisa-akus?
(17-10-2016, 11:27 PM)kristokx Kirjutas: [ -> ]Tervist!
Oman w211, 2005 130kw diislit ja jama on vooluga. Muidu tegi ainult külmalt, aga probleem läinud suuremaks. Algusest peale viskb tagant maki ja puhuri jne.. ja algul taastus, aga nüüd käseb lausa seiskuda. Kui võti sees näitas kompu 12v voolu aga kui käima panin, siis 11,5 kuigi peaks 13,5 olema. Aku vahetatud vana omaniku poolt pool a. tagasi. Asi geneka alternaatoris siis? Kust saaks kiirelt uut alternaatorit kohapealt?

Paistab generaatori viga olevat. Ja teadmiseks generaator=alternator(ingl. keeles)

Edu
Kas lääpsilmal laadimise eest muu hulgas mitte aku juures olev karp ei vastutanud? Elektriauto ju - vigu võib õige mitu olla. Mida auto ise üles tunnistab läbi arvuti pekstes?
regulaatorit/geneka pingeregulaatorit mõtlesin, mybad. Praegu aku nõrk ei käivitu. Mõtlesin panna teise 12v aku uue, anda täkku ja lasta töödata vaadata kas hakkab laadima, kui ei, siis vast pingeregulaator vms?
Võta teise auto pealt täkkudega särtsu ja vaata, kas käima saades hakkab laadima. Mootori töötamise ajal võiks akuklemmidel pinge olla 13,6-14,2V. Kui on 11, midagi volti, siis suure tõenäosusega on viga generaatori pingeregulaatoris või siis selles karbis mida kirjeldas V6sa.
Mis aku seal üldse peal on?
Praegu panin täkuga tööle, jätsin tiksuma. Jäi seisma ja aku null jälle. Kuidas ma kontrollida toda aku juures olevat karpi saaks? Mulle tundub et pingeregulaator vist ikka.
(19-10-2016, 01:53 PM)kristokx Kirjutas: [ -> ]Mulle tundub et pingeregulaator vist ikka.

Aga miks sa siis küsid, kui nii juba tundub.Eusa_wall
Sisetunnet peab alati usaldama.

Vaheta genekas ära ja siis ehk hakkad uskuma, et "Aku vahetatud vana omaniku poolt pool a. tagasi." ei pruugi alati sulatõde olla.
Nagu ka postulaat, et "vahetatud asi on ideaalses korras asi" ei pruugi samuti alati töötada...

Aga nagu Treiku juba ütles, geneka laadimisvoolu võiks tõesti sissejuhatuseks ära mõõta. Kui genekas ei laeks, siis viskaks ehk mingid tuledki põlema...
Akutuli üldse töötab?
Kui genekas ei lae siis viskab ka töötamise ajal mugavused välja. Esimese asjana lülitub välja sigareti süütaja/12V pistik.
Kui vale aku peal siis poole aataga võib ka selle konteinerisse saata, eriti kui veel lühikesi otsi tarbitakse.
See etapp omal läbi käidud.
(19-10-2016, 01:53 PM)kristokx Kirjutas: [ -> ]Praegu panin täkuga tööle, jätsin tiksuma. Jäi seisma ja aku null jälle. Kuidas ma kontrollida toda aku juures olevat karpi saaks? Mulle tundub et pingeregulaator vist ikka.

Kuskilt tuleb ju pihta hakata. Mina siiski enne mõõdaks testriga kuhu vool kinni jääb ja kas teda üldse tekib, väldib mõttetuid tegevusi, kirumist, katkisi nukke ja purunenud plastikdetaile.


Pingeregulaatori vahetus: http://mbworld.org/forums/w211-amg/39116...nator.html