Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W204 jõnksutab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ostsin mõned kuud tagasi W204 CDI 2,2 125kw mootoriga. Autot ostes sellest aru ei saanud, sest kiirendasin ühtlaselt 100+ kiiruseni. Asjast sain aru siis, kui kodust tööle sõites sõidan 500m kruusateed minimaalse gaasiga (veerandiga enamvähem) pöörded 1500-1750 kandis . Ei ole nüüd nii meeletu, kuid tuntav kuidas veerand gaasiga sõites "lüngad" sees ja tahhomeetril seier kergelt hüpleb üles-alla. Selline tunne nagu õhk oleks kuskil vahel??? Algul mõtlesin, et kastis asi, kuid hästi ei tahaks uskuda. Lasin Hort autos käigukastiõli vahetada, midagi ei muutunud. Käike vahetab iseenesest hästi. Ühtlaselt nö. "kolmveerand" gaasini kiirendades toimetab väga hästi. Äkki see on normaalne mersude puhul? Välismaa foorumites päris paljudel samad sümptomid..
Turbiini lukustuse probleemid suure tõenäosusega. Muhv vajab ilmselt taastamist.

PS. Kahju, et õlivahetus sellise vea puhul Sulle "maha müüdi".
Veakoode selline lugu sisse ei viska . Oskab keegi nõu anda või kontakti kelle poole pöörduda, et suudaks vähemalt võimalikult täpse vea tuvastada?? Mõned testid teha testri vms?
(18-10-2016, 10:42 PM)rednaS Kirjutas: [ -> ]Veakoode selline lugu sisse ei viska . Oskab keegi nõu anda või kontakti kelle poole pöörduda, et suudaks vähemalt võimalikult täpse vea tuvastada?? Mõned testid teha testri vms?

Sinu soovitud kontaktid on eelmises postituses selgelt kirjas. Siiamaani olen kuulnud ainult positivset tagsisidet hõbenoole kohta. Järjekord on sinna ainult pikk.
Kui diagnostika all mõeldakse, et paneme juhtme külge ja küsime "autoke-autoke tõstuki peal, mis on sul viga, mis jõnksutad seal", siis jah sellist kerget jõnksutamist ta ise halvaks ei pane. Miks? Sest MB insenerid pole loonud programmi kus selline jõnksutamine oleks veakoodina talletatav. Turbiin ju töötab ja lukustub, lihtsalt madalal koormusel läheb lukustus resonantsi.
Mul oli hiljuti au Hõbenoole dünaamilisele õlivahetusele eelnevat diagnostikat kõrvalt näha ja peab ütlema, et mehed teavad, mida teevad. Soovitan sealt alustada.
Mul tegelikult polnud käigukasti tööle ainsatki etteheidet, aga sellegipoolest veenduti enne õlivahetust, et kõik on laitmatus korras.
Tänud kasutajale Randar!!! Lesveni mehed vahetasid kasti solenoidi ja auto sõidab hästi. Hea, et turbiini kohe vahetama ei hakanud ja tuhandeid välja laduma.