Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 220cdi käigukast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Käigu vahetamisel madalatel pööretel tuleb keresse vastik vibratsioon sisse. Eriti hull on asi täiesti külma mootoriga, siis 1,2,3 käigu vahetamisel rahulikult sõites on vibratsioon suurem. Peale käiguvahetuse niikaua kui mootor on külm, kõiguvad mootori pöörded. Käigukasti õli olen vahetanud 2 korda ja alguses mõne päeva käitub kast laitmatult aga siis tuleb sama probleem tagasi. Olen kaalunud OÜ Hõbenoolde minna aga 1 tuttav käis mingi aeg seal põhimõtteliselt sama probleemiga ja aasta pärast tuli mingi vibra tagasi (maksis vist 800 eur). Sellel nädalal suhtlesin Lätis firmaga millel nimeks RECRO. See sama tuttav arvas et vii auto sinna. Sealt vastati et viga võib olla käikari pöörete konverteris( 650 EUR kokku). Küsisin täna veel üle kui palju võib siis asi maksma minna kui selgub et viga turbiinis v käikaris endas. Küsimus siis järgmine kuna pole eriti pädev tehniliste asjade koha pealt: kas teate rääkida midagi sellest recrost, mis kvaliteet ja mehed seal on või on mõistlik Eestis kuskil see viga likvideerida?
Kas kontrolliti jahutusvedeliku sisaldumist kasti õlis?
Ei ole kontrollitud
Tere,

Recro on ok koht. Eestis õnnestub mõnikord odavamalt asju korda saada, aga kvaliteedi osas siiani lätlaste töö igati korralik ja kui plaan autot pikemalt pidada, julgen soovitada.

220 CDI puhul seda tosoolijama eriti ei esinenud. Üldiselt on ikka nii, et kui vibra juba sees, siis õliga seda niisama enam ei remondi.

Tauno
Sinu sõiduk: MB E220 (w211), CDI, 125kW, 2006.

Võiks ju kohe alguses ära mainida mis aasta autoga tegemist, kui sama auto mis kasutaja profiilis siis juba uuem 722.9 kast. Kui oleks vana 722.6 siis neid leiaks 220cdi-le 150 euroga, 722.9 puhul natuke keerulisem.
(14-10-2016, 08:11 PM)erx000 Kirjutas: [ -> ]Sinu sõiduk: MB E220 (w211), CDI, 125kW, 2006.

Võiks ju kohe alguses ära mainida mis aasta autoga tegemist, kui sama auto mis kasutaja profiilis siis juba uuem 722.9 kast. Kui oleks vana 722.6 siis neid leiaks 220cdi-le 150 euroga, 722.9 puhul natuke keerulisem.

200 ja 220 CDI puhul on 722.6 kast, W211-el
(14-10-2016, 08:24 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(14-10-2016, 08:11 PM)erx000 Kirjutas: [ -> ]Sinu sõiduk: MB E220 (w211), CDI, 125kW, 2006.

Võiks ju kohe alguses ära mainida mis aasta autoga tegemist, kui sama auto mis kasutaja profiilis siis juba uuem 722.9 kast. Kui oleks vana 722.6 siis neid leiaks 220cdi-le 150 euroga, 722.9 puhul natuke keerulisem.

200 ja 220 CDI puhul on 722.6 kast, W211-el
Minu viga jah, kusjuures sellest on ükskord varem ka juttu olnud, aga enam polnud meeles. Eusa_doh Uuema 125kw 220cdi kast peaks olema sama mis 270cdi-l, teised ei sobi.

Vibratsiooni turbiinis põhjustab kas kehvad (loe klaasistunud) sidurid võisiis kehv harvemal juhul vilets juhtimine. Samuti põhjustab vibratsiooni ka lisavedelik käigukastis. Kui tuttaval hakkas uuesti sõiduk vibra tegema ja eelmine kord vahetati ära turbiin, siis ilmselgelt on tavaliselt viga ka kuskil mujal, või ... . Eestis on 2 aastat pretensioonide esitamise õigus, millest lähtume ka meie.
Recro on üldiselt korralik firma, seadmepark on veidi vana.Kuid mina eeldan siiski, et sõna taastatud turbiin tähendab KÕIGI kuluosade välja vahetamist, mitte ainult ketast.