12-10-2016, 11:38 PM
13-10-2016, 12:13 AM
Ilus S! 16 originaal velgedega tõesti väga hea sõita. Jälgin teemat
14-10-2016, 10:52 PM
Tore auto.
Oleks vanadest velgedest huvitatud
Oleks vanadest velgedest huvitatud
06-12-2016, 08:05 PM
*****
08-12-2016, 06:31 PM
Väike võrdlus kuluks ära siia. w140 vs w220.
Ise vaatan ka hetkel w220 kerega S. Aga pole olnud kokkupuudet. Hetkel w140 traktor ,mis tundub samuti mitte igapäevasele sõidule.
Ise vaatan ka hetkel w220 kerega S. Aga pole olnud kokkupuudet. Hetkel w140 traktor ,mis tundub samuti mitte igapäevasele sõidule.
08-12-2016, 10:04 PM
(06-12-2016, 08:05 PM)Verner2 Kirjutas: [ -> ]Maantesõidud mööduvad ideaaltingimustes selliseid numbreid jälgides:
Möödasõidud väikse varbaga gaasi vajutades ja püsikas 94 GPSi.
Ei tasu liiga südamesse neid numbreid võtta, sellel autol on lihtne nendega manipuleerida mootori ecu või kelladeploki kaudu. Omal kokkupuude 3x w220 3.2cdi-ga ja üks neist oli tutikas ning paraku alla 7 ei ole maanteel kordagi saanud, sõida kuidas oskad...
08-12-2016, 10:06 PM
Tere
Isiklikult on W220 diisliga kokkupuutunud juba aastast 2003. Peab nentima, et tegemist on vägagi mõnusa ja sujuva kulgemise masinaga. Seda ka võrreldes W221, mille juhitavus on palju konkreetsem ja seetõttu kiirused ka suuremad. Aga W220 roolis on tõesti tunda, et pulsisagedus väheneb.
Tehnilise kohapealt on kõik enam-vähem ok, aga ainult rooste on tõesti suur vaenlane. Kui aga roosteussil mitte lasta hambaid sisse lüüa siis pole suur probleem aga see eeldab vastavat töötlust.
Paljud probleemid selle autoga saavad alguse puudulikust hooldusest. Näiteks airmaticu pump, sellel on sees niiskuse eemaldamiseks graanulid mida on mõistlik vahetevahel kuivatada, lisaks ka muidugi veel filter mida tasub ka vahetada.
Varuosade hinnad on ka igati mõistlikud, airmaticu amordi saab juba 350 euri eest kätte jne.
Isiklikult on W220 diisliga kokkupuutunud juba aastast 2003. Peab nentima, et tegemist on vägagi mõnusa ja sujuva kulgemise masinaga. Seda ka võrreldes W221, mille juhitavus on palju konkreetsem ja seetõttu kiirused ka suuremad. Aga W220 roolis on tõesti tunda, et pulsisagedus väheneb.
Tehnilise kohapealt on kõik enam-vähem ok, aga ainult rooste on tõesti suur vaenlane. Kui aga roosteussil mitte lasta hambaid sisse lüüa siis pole suur probleem aga see eeldab vastavat töötlust.
Paljud probleemid selle autoga saavad alguse puudulikust hooldusest. Näiteks airmaticu pump, sellel on sees niiskuse eemaldamiseks graanulid mida on mõistlik vahetevahel kuivatada, lisaks ka muidugi veel filter mida tasub ka vahetada.
Varuosade hinnad on ka igati mõistlikud, airmaticu amordi saab juba 350 euri eest kätte jne.
05-02-2017, 05:47 PM
*****
07-02-2017, 12:03 AM
Ega egri eemaldusest pilte pole? saaks rohkem infot?
07-02-2017, 09:39 PM
*****
08-02-2017, 08:22 PM
Huvipärast küsiks, et kas on infot milist mõju kinni pandud EGR tahmafiltrile avaldab ?
Sai enda masinal EGR ja sisselase ära puhastatud, aga nüüd paneb mõtlema, et äkki hoopis kinni panna. Et masin jääkski ainult värsket hingama
Sai enda masinal EGR ja sisselase ära puhastatud, aga nüüd paneb mõtlema, et äkki hoopis kinni panna. Et masin jääkski ainult värsket hingama
12-02-2017, 01:26 AM
Oleks kena küll, kui viitsiksid oma auto pealt kõik täpselt välja vaadata