Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 17x8 ET30 / 17x9 ET32 veljed W201/W202/W124/W210 all?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!

Kodus vedelevad erilaiusega veljed. Olid varem ühe Audi 100 C4 all, kuid auto sai maha müüdud ning veljed seisavad. Siis lõi lambi põlema, et MB-l ja Audil on sama poldivalem, seega saaks neid veel kasutada.

Sooviks kuulda arvamusi/kogemusi, kuidas selliste andmetega veljed W201/W202 või W124/W210 all istuvad, madaldusega kui ka ilma? Kas on probleeme koobastesse käimisega? Pole kahjuks tuttavate seas ühtegi sellise kerega autot, millele saaks velgi alla proovida.

Nii palju kui uurinud olen, tunduvad need mõõdud üsnagi optimaalsed olevat, eriti just W210-le (AMG versioonidel on põhimõtteliselt sama laius/ET).

Lugupidamisega,

Uku
Kui olid Audi all, siis veendu, et keskava poleks 57.1 - teatavasti Mercedestel 66.6 ning ilma vaheflantsita sa neid külge ei saa.
W201 puhul toon väga ekstreemse näite mida ise kasutasin. Ees 17x8 ja ET18 kannatab panna küll, kuid vajab kindlasti 205/40 või sarnast rehvi, muidu käib sisse koopasse ja kindlasti ka tiiba. Eelnevalt soovitaks ära rullida tiivad ning panna ka vahele puksid tiibadele. Taga 17x9 ET32 peaks olema lihtsam, kuid vajab kindlasi ka madala profiiliga rehvi, muidu käib tiiba. Üldiselt veljemõõdud ei ole nii agressiivsed ja ega velg ise ju vastu ei käi, oleneb kõik sellest mis rehvi peale paned.
Minuarust ka, keskava mõõt on kõige olulisem, kas üldse mahub Mercedes-Benz rattarummu otsa. (see 66,6mm on tähtis)
ET oli ntx. E-klassil anyway 30-42mm, sõltuvalt velje laiusest, seega see ei ole takistus.

Lisaks, jah, W124jal olid isegi tehase poolt olemas mingid esitiiva laiendamise puksid (ei maksnud see komplekt palju), kui 17 või 18" velge tahtsid alla panna.
W210nel ilmselt sama teema.
Ja AMG-d olid samuti kõik madalamaks lastud, ei juhtunud nendega midagi hullu.
Keskava oli minu mäletamist mööda 72.6, tuleb vaid MB-le vastavad tsentreerimisrõngad osta.
Noh, selle 13€ elab vast üle...Unibrow

Siit näiteks.

Aga need on olulised. ja las nad olla plastmassist, vähemalt ei roosteta.
(12-10-2016, 03:48 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Minuarust ka, keskava mõõt on kõige olulisem, kas üldse mahub Mercedes-Benz rattarummu otsa. (see 66,6mm on tähtis)
ET oli ntx. E-klassil anyway 30-42mm, sõltuvalt velje laiusest, seega see ei ole takistus.

Lisaks, jah, W124jal olid isegi tehase poolt olemas mingid esitiiva laiendamise puksid (ei maksnud see komplekt palju), kui 17 või 18" velge tahtsid alla panna.
W210nel ilmselt sama teema.
Ja AMG-d olid samuti kõik madalamaks lastud, ei juhtunud nendega midagi hullu.
Orig. AMG komplekt ikka maksis vist mitukümmend eurot. Ise tehtud kiti saab ju ka teha, minna kasvõi varuosade poodi ja küsida mõne auto stabika pukse või midagi muud, mis oleks odav ja 15-30mm paks. 6 kant peaga kruvid ja vajalikud seibid saad ehituspoest.
(12-10-2016, 04:23 PM)JorgenP Kirjutas: [ -> ]Orig. AMG komplekt ikka maksis vist mitukümmend eurot.

Tead, ei oldki niipalju, ma ise ka imestasin end lapikuks.
Kas oli miski 8€ või 18€/per 2 esitiiba, aga mitte midagi, mis ninast vere välja oleks võtnud.

Mõnikord on MB originaalosad ikka täitsa imeliku hinnaga; kapoti avamise sang 124-jal ntx, alati tasub üle tsekkida.

Aga iseenesest pull varuosa; teistel markidel pole küll sellist asja kohanud, et oleks üldse valikus olemas.
Noh, et esitiiva nii lihtsa vahendiga punni saaks ajada.
Ilmselt see tiib ise ka on ikka valge inimese tehtud.

...