Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 260e jama soojalt käivitusega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto 260e 86a.Külmast läheb hästi käima,aga pöördeid anda ei lase lööb lausa tagasi ja tahab välja surra.Kui on soojemaks läind,siis kinnitab sõita aga järsku tallates hing kinni.Päris töösoojalt pole nagu häda midagi.Ja siis-kui soojast peast käivitada,tahab käiamist saada ja pool gaasi.Siis järsku läheb suurtel pööretel.Pärast käib norm. ja ka tühikäik on ok
Mis on tehtud: Vahetasin ära terve sissepritse,välja arvatud külmkäivituspihusti.Tulemus-0.Seega on veel jäänd 1)külmkäivituspihusti. 2)termoandur. 3)ülepingerelee. 4)???? .Millest alustada? Ja mis on puudu?KUIDAS kontrollida külmkäivituspihustit?KUIDAS kontrollida termoandurit?JNE
Mis on tehtud:Vahetasin ära peaaegu terve sissepritse,tulemus-0.Vahetamata jäi ainult külmkäivituspihusti,seda mul teist ei ole.Järelikult:1)Kontrollida külmkäivituspihustit(aga ei tea KUIDAS).2)Kontrollida ülepingereleed aga ei tea ??.3)bens. pumba relee 4)bens.filter5)termoandur(id)Milleks on plokikaane küljes 4-5 sil.kohal veel üks termorelee?Tuleb külge 3 otsa ,on märgistatud punaste märgistega.Sealt edasi on juba külmkäivituspihusti pistik.Kuidas kontrollida termoandureid?Kas jäi midagi puudu?Kas peaks millelegi veel tähelepanu pöörama?JNE.Ette tänades-Haikala
Külmkäivituspihustis sul raudselt viga pole -see töötab vaid käivitamisel, kui mootor tööle läheb lülitub välja.

Mul sama jama ja hakkas pihta, kui proovisin vahetada juhtrõhu regullaatorit. Aga tundub, et samal ajal hakkasid suuremad külmad pihta ja arvan, et tegu hoopis jäätunud bensiinifiltriga.

Aga Mercedes-Benz mootor on nii keeruline, et selget sotti enne ei saa, kui hakata ükshaaval juppe vahetama
(27-12-2005, 09:48 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Külmkäivituspihustis sul raudselt viga pole -see töötab vaid käivitamisel, kui mootor tööle läheb lülitub välja.

Mul sama jama ja hakkas pihta, kui proovisin vahetada juhtrõhu regullaatorit. Aga tundub, et samal ajal hakkasid suuremad külmad pihta ja arvan, et tegu hoopis jäätunud bensiinifiltriga.

Aga Mercedes-Benz mootor on nii keeruline, et selget sotti enne ei saa, kui hakata ükshaaval juppe vahetama
kui sul dester käepärast ja veits taipu saad kõik üle mõõta ja veenduda mille peale tasub raha raisata,muidu lääb kalliks kätte teene!Eusa_doh