Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 E320cdi sedaan madalamaks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Seisab garaaziz eibach pro kit, aga töökoda ütles ,et kui panevad madalduse, siis hakkavad rehvi nurgad kuluma. Oskab keegi kommenteerida?
Ei hakka.
Ja 20 tuhande km-ga kuluvad kõik head rehvid mingitpidi ära. Olgu siis servast või keskelt.

Rehvi kulumiskiirust näitab pigem Treadwear`i number rehvi küljel.
Dziibikatel on see 500 (kuluvad aeglaselt, aga on kõvad ja märjaga libedamad - mida auto raskus pisut kompenseerib) ja head tänavasõidu ringrajakad on 140 või vähem veelgi.
Viimastel on pidamine hea, aga kuluvad ka kiiresti.
Ja vormelimeestel on segud nii pehmeks aetud, et rehve ainult vahetavadki...Smile

Mingi keskpärane Barum Treadweariga 280 venitab ehk 40-50tuhat km, enne kui kulumispiir käes on, kui vanainimese kombel sõita.
Rehvi nurgad hakkavad kuluma kui sillastendis pole jooksud või nurgad paika sätitud. Tõenäoliselt räägid 40mm madaldus kitist, ega ta rohkem halba tee kui vähendab silladetailide eluiga vähesel määral.
(12-10-2016, 04:36 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Ilmselt hakkab rehve sööma. Selle vältimiseks tarvis reguleeritavad vardad osta.
Kuidas? Pärast madaldamist sillastendis käies saad ju silla jooksud ja nurgad vastavalt madaldusele õigeks panna.
Kust saab reguleeritavaid vardaid?
Normaalse mõistusega sillamehe käest.
See 40mm ei ole nii ulmeasi, et peaks silda tuunima hakkama.
Hakkab seest serva sööma küll. Ja sõita on pärast vastik
(12-10-2016, 07:15 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]
(12-10-2016, 04:40 PM)JorgenP Kirjutas: [ -> ]
(12-10-2016, 04:36 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Ilmselt hakkab rehve sööma. Selle vältimiseks tarvis reguleeritavad vardad osta.
Kuidas? Pärast madaldamist sillastendis käies saad ju silla jooksud ja nurgad vastavalt madaldusele õigeks panna.

Ja mida Sa tagasillas seal õigeks paned peale kokkujooksu?
Pole W211 sillaga kursis, kuid 40mm madaldus nüüd mingit massilist rehvisöömist küll tegema ei hakka.
(12-10-2016, 01:33 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Ja 20 tuhande km-ga kuluvad kõik head rehvid mingitpidi ära. Olgu siis servast või keskelt.
Sõltub sõidustiilist, mul on standard avantgarde ja 15k peale on muster ühtlaselt kulunud, rehvid all ees 245/35, taga 285/30 19". Samamoodi ei ole mul w124'l esirehvid ei servast, ega keskelt kulunud, täiesti ühtlaselt. Tagumised, aga kuluvad küll seest poolt ära, aga seda põhjustab tõenäoliselt vale vedrustuse kombo standard amordid ja nivoovedrustuse vedrud.

(13-10-2016, 10:20 AM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]mul on standard avantgarde ja 15k peale on muster ühtlaselt kulunud, rehvid all ees 245/35, taga 285/30 19". Samamoodi ei ole mul w124'l esirehvid ei servast, ega keskelt kulunud, täiesti ühtlaselt. Tagumised, aga kuluvad küll seest poolt ära, aga seda põhjustab tõenäoliselt vale vedrustuse kombo standard amordid ja nivoovedrustuse vedrud.

Ok. Ma ei arvestanud sellega, et mõnel mehel ka sillad paigas ja heas korras on...Eusa_clap Siis kuluvadki rehvid ühtlaselt.

Aga palju neil 19 tollistel treadwear on? Ilmselt sellistel malaprofiilsetel ka suht väike ja pidamine uuena ülihea.

300 on tagasilla treadwear, esisilla oma ei leia rehvi välisküljelt(vahetasin talvekad alla, leidsin siseküljelt, ka 300). Tagumised Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2'd, ees Asymmetric 3'd. Pidamise üle ei kurda üldse.
Tervist. Ei hakka uut teemat tegema ja postitan oma küsimuse siia. Soov oleks airmatic w211 originaalist madalamaks saada. Leidsin ebayst ka vidinad, millega peaks see võimalik olema. Tahakski teada, kas see on reaalne ja kas on kellegil kogemusi.
http://m.ebay.co.uk/itm/MERCEDES-E-CLASS...nav=SEARCH
Kui originaalvedrustus töötab ja õiget kõrgust kenasti hoiab, siis miks ta ei peaks töötama.
Seal petetakse ju auto nende lühemate hoobadega osavalt ära.

Iseasi, kas see meie auklikel teedel just kõige parem mõte on.
Miks mitte vedrustuse kõrgusi lihtsalt stariga ära muuta?
Miks on vaja mingeid hoobasid paigaldada?
No vaevalt inimene vastu maad tahab seda autot päris ajada, koopani kannatab kaunilt ilma igasugu hoobadeta ka e klassi lasta ju.
Mina lasin ML63 selliste varrastega madalamaks. Jube inetud tühjad koopad olid, nüüd on palju parem. Aga see õige kõrguse saavutamine oli küll paras saaga. Kuna mul kodus head varianti neid vardaid kruttida ei olnud käisin Hort'is. Kokku 4x käisin. Esimene kord sai paika suht hästi, aga kalibreerida ei jõudnud. Teine kord jäi mainimata, et nad rohkem ei puutuks, keerasid auto veel allapoole, nii et tagavedrustus sootuks puudus ja ilma ühestki august läbi sõitmata suutsin koju ja hommikul tagasi sõites tagaveljele mõra sisse saada. Kolmandal korral sai esiots paika, aga tagaots oli ikka veidi liiga kõva ning lõpuks neljandal korral sai tagaots sent-poolteist kõrgemale ning lõplikult paika. On küll veidi jäigem kui enne, aga koos flantsidega (ees 15mm, taga 20mm) on välimus ikka täitsa teine tera. Pole enam koopad tühjad ja rattad kõhu all. Rehvi midagi kuskilt rohkem närinud küll ei ole. Metsa ja maastikule selle autoga nagunii ei lähe (295/35/21 originaalrehvimõõt), seega funktsionaalsus kuidagi selle umbes 30mm madalduse pärast ei kannata.
(25-10-2016, 11:14 AM)TaaviD Kirjutas: [ -> ]Tervist. Ei hakka uut teemat tegema ja postitan oma küsimuse siia. Soov oleks airmatic w211 originaalist madalamaks saada. Leidsin ebayst ka vidinad, millega peaks see võimalik olema. Tahakski teada, kas see on reaalne ja kas on kellegil kogemusi.
http://m.ebay.co.uk/itm/MERCEDES-E-CLASS...nav=SEARCH

Tervist.
Ise olin suve algul samas kimbatuses.
Motlesin, et kas tellida või mitte.
Lõpuks otsustasin need ise tehaSmile
Tuli kordades kiirem ja tegelt ka odavamSmile
Teeb ilusti madalamaks. Aga eks jantimist ole jah, et oigesse korgusesse saada.
Esimesed vardad peavad olema originaalist pikemad ja tagumine pidi olema lühem (võis olla vastupidi ka, hetkel ei maleta)
Aga mudu koik super, kui paika saab Smile
(Tagumisega on keeruline, kuna siis peab auto alla saama, ja varda eemaldama ja korrigeerima. Esimestega lihtne. Auto eestpoolt tungiga veidi ulesse. Käsi koopasse üks ots vardast lahti, ja keeruta kas pikemaks voi luhemaks)

Aga arvestama peab tõesti sellega, et hakkab rehvi sööma, kui ilusamaks lasta.
Lasin madalamaks. Käisin silberis stendis. Öeldi, et piisavalt ei saa poltidega seadistada. Aga sai paremaks kui oli.
Suvega hiina rehvid seest pahad (20000+km)
Aga nagu öeldakse, ilu nõuab ohvreid Smile
Originaal õhkvedrustuse puhul tasub meeles pidada, et madaldamise tarvis lastaxe patjadest rõhku vähemax, mis muudab nad pehmemax. Liiale minnes on peagi tükid taga nii patjadel kui muudel vedrustuse komponentidel, kuna padjad ei toimi enam ettenähtud rõhuvahemikus.

Seetõttu on tänapäevastel aftermarket õhkvedrustuse komplektidel patjade endi kõrguse reguleerimise võimalus, et saax vedrustuse meelepäraselt madalax või kõrgex reguleerida ja patjad saaxid ikkagi normaalse rõhuga toimida.

https://www.airliftperformance.com/produ...uspension/