Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 E 200 D vedrud ja amordid?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Plaan välja vahetada autol vedrud, sest esimest parempoolest vedrust on tükk väljas ja ratas käib vahepeal koopasse. Mõtlesin, et lasen siis juba vahetada kõik vedrud, sest olen lugenud, et ainult esimeste vedrude vahetamisel võib esiosa kõrgemaks jääda... Vedrudest vaatasin neid Bilsteine: esisild, tagasild. Seal lehel aga kirjas, et need on tugevdatud variandid, kas see loeb midagi?

Samas tekkis küsimus kas oleks juba mõistlik korraga autol välja vahetada ka kõik amordid? Oskab keegi äkki soovitusi jagada?
Peamine, et ikka ühe silla kaupa saaks vähemalt amordid ja vedrud vahetatud. Kuid kui juba vahetamiseks läks on mõistlik tervele autole ring peale teha. Bilsteini vedrude koha pealt ei oska vastust anda, kõige lihtsam ladu24.ee'sse ise kirjutada.
Kui plaanis autot vähegi pikemalt pidada siis kindlasti kogu komplekt-4 vedru + 4 amorti kuna W124 tavalised jupid (vastupidiselt nt AMG-le või 4MATIC-ule mis 2-4x kallimad) ei maksa enam tänapäeval palju kuid sõidumugavus tõuseb märgatavalt.

Bilstein on väga ok-üks parimaid kui mitte parim?

Tugevdatud tähendab et autol on teatud lisad. Seepärast oleks parim tellida need auto VIN-koodi järgi, nt www.lesven.ee

Sellega on nii ja naa. Ei ole tingimata, et must be.
Et kas vahetada kõik 4 vedru või ainult 2.
Kattuvad tööd need ju anyway ei ole ja võid ka hiljem tagumised uued panna, kui nina liialt püsti jääb. Ja auto kasutamist see vahepeal ei sega.

Mõnikord on juhtunud, et Rootsi Kilenid alla kruvides tõepoolest on see ots pisut kõrgem jäänud. Aga küll ta paari nädala jooksul end paika istub.
Bilsteine ei tea, kelle vedru nad oma nime all pakivad; minuarust on nad siiski ju puhas amordikontor. Vblla sedasama Kilenit.
Bilstein ju kakat oma nime all müüma ei hakka...Smile

P.S. Kuini 10a vanustel autodel on õnnestunud ka ÜHTE vedru vahetada, siis peab loomulikult ta originaalosa olema, VIN-i järgi tellitud ja värvikoodid peal kõik 100% sarnased.
Ei ole kah kõver jäänud, kuigi töökoja seisukohast see pole kõige mõistlikum lahendus. (müüdavat tööd ju vähem)
Tänud vastuste eest! Vahetan siis juba kõik välja. Keegi midagi puhver vedrustuse kohta ka teab, kas need ka mõistlik ära vahetada? Siin näitab tagasillale vajaminev tükihulk 2 ja esisillale 1? Samuti kas see nagade arv seal ka loeb?
Nagade arvu järgi saad teada vedrupadja paksust. Vastavalt nagade arvule on ka paksused - 8mm, 13mm, 18mm ja 23mm. Ehk siis tegelikkuses saad auto kõrgust nende järgi ka muuta. Kui need väsinud pole, siis ei näe põhjust vahetamiseks. Küll aga võid seda teha, sest need on odavad.