Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Lukku, müüdud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.


Auto ise nagu mainitud siis diisel, 195kw, väänet 600+NM. Liigub edasi üsna kenasti, sujuvalt, vaikselt.
Sõidurõõm on linnas keskpärane, pisut kohmakas (L kere, ca 5,2m), aga väga ei saa kurta ka. Roolitunnetus on hea, aga peale pööramist võiks kiiremini otseks tõmmata. See on pisut harjumatu.

Põhiline lust on maanteel kulgeda, seda võikski tegema jääda Smile Lihtsalt kulged. Eusa_dance




See võib olla pihusti. Mul kaasa GLK 320'l on neid vahetatud 4tk. Ei maksa suurt midagi. Aru ka ei saa, et midagi valesti oleks, aga mootorituli põleb.
(18-10-2016, 09:08 AM)rraivo Kirjutas: [ -> ]...
Selle juhtmega jändamine on muidugi suht tüütu, ilmselt tuleks leiutada mingi aeg-relee vahele et ei peaks hommikuti õues "plug-in-i" tegema.
...

Kui juhtme kannatab külge jätta, siis kõige labasem kellaga lüliti ajab kenasti asja ära.

https://www.oomipood.ee/product/timer_01...imer_3500w

Kui juhtmeots tuppa tuua, siis on olemas ka puhurid toa kütteksWink
http://www.audiodesign.ee/et/Car/LISAD/Defa-Warm-Up
Defa'l on lisavarustusena olemas nii aegrelee, kui ka pult. Kõik originaalis ning lihtsasti järelpaigaldatav.
Pöördu mõne defa paigaldusega tegeleva ettevõtte poole.
Autoekspert kunagi tegeles Defaga.
Peale käivitust peabki pumpama. ML laseb puhkeasendisse jäädes end veidi madalamale ja peale käivitust tõstab jälle üles. Isegi kui seda funktsiooni ei ole, siis automaatika kontrollib rõhkusid pidevalt. Nt sõiduasendis (st töötava mootoriga) ML sildu reguleerida ei saanud, kuna auto liigutas ennast liiga palju. Kui padi lekib, siis vajub 1 nurk alla ja seda on juba raske mitte märgata.
Kusjuures see on minu silmale Mercedes, mis tegi faceliftiga ikka meeletu hüppe paremuse poole.
Faceliftitud auto on lausa kena, ilma faceliftita päris õudne.
Tiivakaared - kas keegi neid kaitsekiletada ei ole mõelnud/teinud? Just serva pean silmas.