Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2010 C200 W204 kõrgsurvepump läks, mis järgmisena?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus teadjatele. Nimelt 2010 aasta C klassi autol läks kõrgsurvepump (võll kulus läbi), rikkus ära ka pihustid. Remont ~2000 euri.

Kuidas on kasutajate kogemused, kui see häda ära remontida, kas on oodata veel mingeid imnevaid suuremaid tüüpvigu või võib mingi aja rahulikumalt hingata?

Läbisõit ~250 000km.
Väävelhappega sõitsid?
Jah sõitsin väävelhappega. Aga küsimus jääb endiselt õhku, kas on oodata veel mingeid suuremaid remonte tulevikus?
250k pealt on see sõiduk alles mootori töösoojaks saanud. Kui õigesti hooldada siis on kilomeetrid muretud.
Kui nüüd sõidukit pole hooldatud juba enne neid kilomeetreid siis võib kõike oodata.
Väävelhape on tõsine tegija, sellega "pestakse" värvitud kütust ja müüakse "normaalse" pähe maha. Näiliselt võib "kanistri" kütus olla soodne aga mitte selle aastakäigu sõidukitele.
(26-09-2016, 12:43 PM)Fisher Kirjutas: [ -> ]Jah sõitsin väävelhappega. Aga küsimus jääb endiselt õhku, kas on oodata veel mingeid suuremaid remonte tulevikus?

Ikka - turbo sureb kunagi, genekas läheb loojakarja, automaatkast hakkab libisema või anaalkasti puhul sureb sidur ära. Lisaks loendamatul hulgal väiksemaid ja suuremaid elektrianomaaliaid, mis elu huvitavaks teevad. Sillapulgad kuluvad laperdama, pidurid roostetavad kinni, laagrid jooksevad kinni...

Inimene, sa ikka ise ka aru saad, et küsid mittevastatava küsimuse? Keegi ju ei tea, mitmes kord usumõõdikul seda 250 kkm näidata on... Ning isegi, kui ongi 250 kkm läbisõit, siis on täpselt nii, nagu Randar ütles: korrektselt hooldatud auto puhul on pool elu ees, räim aga hakkab juba hapnud haisu levitama.
Auto tulnud eelmine aasta Hollandist, kõik hoolduste paberimajandus kaasas, mis võrdne ametliku esinduse infoga ka. läbisoit. Siit ka mu arusaamatus, et mis kuradi pärast see pumba võll juba kulunud on.
(26-09-2016, 03:54 PM)Fisher Kirjutas: [ -> ]Auto tulnud eelmine aasta Hollandist, kõik hoolduste paberimajandus kaasas, mis võrdne ametliku esinduse infoga ka. läbisoit. Siit ka mu arusaamatus, et mis kuradi pärast see pumba võll juba kulunud on.

Paberimajandus on neil alati korras. Kas paberid ja Silberi ajalugu ka klapivad?

Üks tankimine sita kütusega suudab diiselmootori ära tappa. Ning õnnetuseks võib seda sodi saada ka ametlikust tanklastCrybaby
Kas Boschi CP4 pump on ka MB-l kasutusel?
(26-09-2016, 08:37 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Väga huvitav, pole veel kuulnud ega näinud, et OM651-e kõrgsurvepump otsad annaks. Pilti pole kulumisest?

Pump on koos pihustitega Karla Autos. Suhtlesin sealt mehaanikuga, võll pumba sees kulunud, sealtkaudu õli pihustitesse, mis ka õhtale. Kokku ~2000 eurone laks.

Ma olen kuulnud selle võlli kulumisest, seepärast ka selle küsimuse esitasin, sest suheldes selle inimesega kellel selline asi juhtus, tuli jutus välja, et ostis vahest kütust mis venemaalt toodud. Väidetavalt olla kütus välja pumbatud veoka paagist kuid seda enne müüki ja tõestust selle kohta polnud.
(27-09-2016, 09:12 AM)Fisher Kirjutas: [ -> ]Pump on koos pihustitega Karla Autos. Suhtlesin sealt mehaanikuga, võll pumba sees kulunud, sealtkaudu õli pihustitesse, mis ka õhtale. Kokku ~2000 eurone laks.

Vääga huvitav. Mootori õlirõhk on nii 3-5 bar, KSP töörõhk sadades baarides. Mis valemiga see õli küll kütusesse peaks sattuma?

Et korrosiivne kütus kõrgsurveosa ära hävitab, on ostetud omadus ja ei tohiks ühelegi diisliostjale üllatusena tulla.
(27-09-2016, 06:36 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Vääga huvitav. Mootori õlirõhk on nii 3-5 bar, KSP töörõhk sadades baarides. Mis valemiga see õli küll kütusesse peaks sattuma?

Eks neil on mingi see teema, et 100% kindel olla. Kui miski jama on, tuleb kunde ju tagasi või foorumisse firmat mustama.
Pigem kogu pauk ära vahetada (kliendi kulul, muidugi) ja saab korda.

Tegelt, muidugi, milleks neid pihusteid seal vahetada.

Kui see pump on mingil määralgi osakesi eraldanud, jōuavad need siiski pihustiteni ja nagu teada, ei kannata pihustid mustust, seda enam pumbast eralduvaid osakesi.
(28-09-2016, 04:09 PM)Renka Kirjutas: [ -> ]Kui see pump on mingil määralgi osakesi eraldanud, jōuavad need siiski pihustiteni ja nagu teada, ei kannata pihustid mustust, seda enam pumbast eralduvaid osakesi.

Alles oli üks Jeep VM motori 3-se V6 diisliga, millel oli pump laiali läinud (tegemist Boschi CP4-2 pumbaga), ning kõikidel pihustitel oli leke tagasivoolu niivõrd suur, et auto ei olnud ka toimiva pumbaga võimeline käivituma, ehk ka kõik uued pihustid, regulaator. Lisaks paagi, torustiku pesu.

Võite googeldada CP4 kõrgsurvepumpade probleeme.