Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Saksamaale Juuni 2017
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Eelisel aastal sai väiksema seltskonnaga Saksas käidud - külastasime muuseumit, tehast ja veel nipet näpet. Käesoleval aastal jäi asi vahele ja võibolla ongi mõttekam üle aasta selliseid asju korraldada.

Aga alustaks uue aasta peale mõtlemist ning arutame koos liikmetega plaane. Palume siia kirjutada neil, kellel oleks mõte tulla, kes kohe kindlasti teab et ei tuleks, siis parem ärgu sõna võtkugi.

Olen ise piisavalt palju Euroopas reisinud erinevate transpordivahenditega ning kõikide head ja vead on teada.

Võimalused:

Külastaks kindlasti MB muuseumit Stuttgartis, Unimogi Muuseumit Gagenaus ja lisaks ehk saame ka tehasesse. rastatti veoka tehas oleks üks mõte ja kui saame ka kokkuleppele näiteks Mercedes-Benz´e taastava ettevõttega Mechatronic, siis oleks veele eriti vahva reis.

Olen alustanud juba dialoogi, hetkel veel küll monoloog, Daimleriga leidmaks meile mõnusat tegevust kohale jõudes.

Kohale jõudmine:

Eelmisel aastal oli reis selline: Tallinn-Riia autodega, Riia-Frankfurt lennukiga, Frankfurt-Stuttgart rendi Vitodega ja samamoodi tagasi. Üldiselt oli kõik kiire ja sujuv ja saime hakkama 2 ööbimisega.

Maksma läks osalemine ca 300 EUR inimese kohta, lisandusid kohapealsed kulud toidule ja kes kui palju nänni kaasa ostis.

Sellise reisi pluss on kiire kohalejõudmine ning ei vaja pikemat eemalolemist kodumaast ning vähem kulu majutusele. Miinus on korraldamise pool ning üks viga võib pea kogu reisi nurjata.

Võimalus on autodega:

Autosse 4 inimest ja kulu näkku oleks ca 100 EUR transpordile. Samas aga kõik ei taha hullu panna ja peaks ikka arvestama ca 5-6 päevase tripiga, mis tähendab suuremat kulu majutusele. Arvestama peaks siis ca 300 EUR transpordile ja majutusele. Probleem aga tekib siis kui on palju autosid ja kõikidel pole oskuseid Euroopas sõita, samuti parkimised ja sõidukite vastupidavus. vaheaad on pikad ja suurt tagavara aega võtta pole.

Võimalus suure reisibussiga.

Olenevalt, kui palju rahvast kokku saab, kas siis suure 45 kohalise või väiksema 18 kohalisega. Need kohad varieeruvad, aga hetkel olen suhelnud Kaleviga, kes sellised sõidukid välja pakkus.

Suur buss on mugav, köögi ja WC ga, ning istmetel palju ruumi. Sellega läheks transpordile ca 100 EUR nägu ja reisikulu kokku 300 EUR koos majutusega - oleneb, kui vara saame majutuse broneerida ning kui soodsalt leiame.

Bussiga on see hea et on lihtsam muuta reisiseltskonda. Odavlennu puhul soetatud pileteid muuta nimeliselt ei saa. Bussi puhul peaks arvestama ca nädalase tripiga.

Autodega saaks planeerida sedasi et igaüks ise vaatab, kuidas kohale tuleb, kes tahab panna hullu, kes tahab pikemalt, kes tahab hiljem Euroopasse edasi sõita jne jne. Sellisel juhul broneeriks majutuse ainult neile, kes ühise kolonniga koos sõidavad ja soovivad rahulikumalt asja võtta.

Ka läti klubi on avaldanud soovi osaleda ning vbla kaheklubi peale saaks suure bussi jagu rahvast kokku. Kui on hea seltskond, hea buss, siis võib isegi asjal jumet olla.

Kuupäevadeks hetkel mõtlen juuni kuu algupoolt, kuna Juulisse plaaniks klubi Suvepäevasid ning August on juba muud plaanid ja mõtted meelel.

Hiljemalt Detsembriks peaks panema plaanid paika ja kuupäevad ka, siis saavad osalejad mõelda puhkuse planeerimistele oma ettevõtetes.

Jääme siis siia ka diskussioone ootama.
Pagan, ma just ostsin lennupiletid ära oktoobris Münchenisse, et üle vaadata nii BMW muuseum ning sealt edasi Stuttgarti ja MB muuseumisse.
Bussiga minek on ikka paras surm. Äge on see vaid nendele, kel meeldib toopi panna ja kaasreisijatega vennastuda. Ideaalis lootsin selle tripi CEga teha aga ilmselt pole see kõige mõistlikum
Mõte igati hea ja kindlasti võtaks ka plaani
Mõte on hea. Meie osalus sõltub reisu kuupäevadest, aga võimalusel x2.

Eelmise reisu korraldust kiidan.

Sedapalju oleme mugavaks läinud, et eelistame sinna lennata ja kohapeal sõita.Eusa_snooty
Sain ka jutule Mechatronikuga ja kes ei tea, millega tegu on, siis http://www.mechatronik.de/en/

Ehk siis saame neid ka külastada ja tutvuda nende teenustega. Nemad siis üks maailma kõvemaid vanade Mercedes-Benz sõidukite taastajaid. Isegi Daimler tellib teatud töid nende käest.
Mina olen reisist huvitatud ja 99% tõenäosusega tulija. See suure bussi variant isiklikult väga ei köida, pigem eelistan oma autoga minna või eelmise aasta lennuk + rendimasinad varianti.
Hoian kätt ikka pulsil. Saksamaa pakkus välja ka, et kui minna Märtsi alguses siis saaks külastada ka Retro Classicut, mis on Euroopa suurim klassikaliste autode näitus/show. Kestab see 3 päeva ja asukohaga Stuttgarti messikeskus. iseenesest oleks isegi põnev lisavõimalus ning võibolla Märtsikuu ongi parem aeg trippimiseks.
Mina x2 ka käsi.
Lennuk+rendiauto, või oma autoga.
Bussi ei poolda.

Edud.
Janek
kui autodega minek oleksin ka käpp 123-ga Smile
Märts oleks huvitav, suvel võib ka.

Nõus kõikide variantidega transpordi osas, eelistaks siiski vist oma autoga minekut.
Kas see plaan on kuhugi kaugemale arenenud?
Tere

Kahjuks peab tõdema, et sel aastal ei mängi välja. Olen Daimleri esindajatega juba novembri kuust kontaktis olnud ning sobilikku kuupäeva soovinud. Kahjuks jäi nende poolt asi toppama ja Aprilli kuu algusesks polnud veel mingit selget informatsiooni kas minu poolt küsitud kuupäevavahemik oleks sobilik AMG tehase külastamiseks.

Nad küll väitsid et nende poolt on meie võõrustamine 80% juba tehtud, kuid AMG tehase külastamise võimalikkus ning kuupäev on lahtine.

Kuna meie soovime oma reisi sinna saada võimalikult soodsalt, siis kahjuks pidin neile ütlema et sellisel juhul jääb see reis meil tegemata, kuna nii väikese ajaga ei ole võimalik sellist reisi korraldada. Uuel aastal lubasid nad varasemalt meile vaba aja leida.