Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 E 220 Elegance
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere soov soetada antud masin automaatkastiga ,mida peaks vaatama ostu puhul, peale roostet. Kui kast vahest vahetab käike jõnksuga, kas tasub üldse kaaluda ostmist. Või kasti vahetus läheb kalliks või kas peab üldse vahetama?
Meil ei ole seni foorumis selgeltnägijaid esinenud. Selle mudeli tootmine lõpetati märtsis 2003, seega on ka uusimad isendid vähemalt 13 aastat vanad ja säärasel juhul loeb mingist keskmisest statistikast kaugelt enam konkreetse isendi ajalugu ja hooldus.

Kas ostuabiteema on loetud?

Paugutav kast võib saada korda pelga läbipesu ja korraliku õliga (paarsada €) aga võib ka mitte korda saada. Kasti korralik remont algab 500 €, kasutatud kaste liigub ka korralikena.

Mina kardaks kaugelt enam roostet, mis enamusel siinsel turul saadaolevaid punnsilmasid on pitsiliseks muundanud.
Tänud vastuse eest auto on 95 aastast mida unustasin mainida ja kastiga mõtlesin samat asja et võib läbipesuga lahendada seda, eriti siis kui teeb sellist asja vahete vahel. Nendel mudelitel tõesti rooste on peamine probleem kuid on ka erandeid.
Mis puutub kasti, siis see läbipesu teema 99% juhul ei tee mingit jõnksutamist paremaks. Proovida võib, aga ajalugu näitab et ollakse liiga hiljaks jäänud.
Isegi juhul ku see jõnksutamine on vahest mitte pidevalt?
(14-09-2016, 09:56 AM)Aleksandr Kirjutas: [ -> ]Isegi juhul ku see jõnksutamine on vahest mitte pidevalt?

Seda enam. Kui pidevalt siis ehk on lootust et õli võib midagi mõjutada. Aga kui vahepeal on, vahepeal mitte, siis on juba kindlasti midagi pahasti
Omanik ütles järgmise
sujuvalt kiirendades vahetab jõnksuga vahest käiku
Kas sellega võib suuri probleeme olla.
(14-09-2016, 09:38 PM)Aleksandr Kirjutas: [ -> ]...
Kas sellega võib suuri probleeme olla.

Võib. Aga ei pruugi - enne lahkamist ei oska keegi ju öelda, millest see jõnks tuleb.

Kas vaid üks vahetus teeb jõnksu? Millise käigu vahetus? Kas see jõnk on löök või lastakse enne eelmine lahti, mootori pöörded tõusevad ja alles siis tuleb järgmine libisedes taha?
Millal on vahetatud õli ja filter käigukastis? Kas tehti läbipesu? Kas tehti dünaamiline vahetus või solberdati vaid osa vahetada?