Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Milline turbo
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen siin pool internetti ära lugenud ja kuna niipalju kui on inimesi, siis niipalju on ka arvamusi. Tekkis vajadus om606 mootoril uue turbo järele. Kuna aga niikuinii on juba pump vahetatud mehaanilose vastu, siis otsiks juba väikse potensiaaliga turbot. Alguses arvasin, et elu väga lihtne:holseti hx35 peale ja asi valmis. Nüüd aga järjest rohkem lugedes aina enam hakkan kahtlema. Kuna siin foorumis on päris mitu kiire diisel Mercedes-Benz ehitajat, siis ehk aitaksite omapoolsete arvamisega.
Idee pole ehitada mingit kiirendus masinat, vaid vaikset daily driver G klassi näol. Miks üldse originaalist suuremat jõudu taga ajan on haagise vedamisel vajaka jääv vôimsus.
Pakutud on erinevaid turbosid: garret gt23 ja gt25 mõlemad siis muutuva geomeetriaga turbod, eeliseks saadavus ning hind, kuid hirm on natuke geomeetria juhtimise ees. Veel pakutud ka hx kõrvale hy 35 holseti perest.
Tänud
Kui ma homme plokikaane peale saan, siis võime proovida, kuidas HX35 (HE351W tegelikult) toimib.

Väga vara just laadima ei hakka, samas olen vaid mõned tiirud teinud. Laadima hakates rebib üsna korralikult, aga pigem võtaks ehk HY35, mis on siis väiksema turbiinikojaga.

Ma ei näinud pöördeid, seega ei tea, kunas laadima hakkab. Nüüd näeb pöördeid ka.
Proovin ära ja annan teada.

Holseti turbod on üsna heade hindadega ja vägagi kvaliteetsed tükid. Kindlasti on paremaid.
Mul oli hy35, praktiliselt sama asi mis hx35 super 8 kojaga, spoolis päris kenasti, dünos sain originaalkollektoritega 280kw. Igapäevasõiduks sellest suuremat kindlasti ei vaataks. Usun et käru vedamiseks oleks diisli väände puhul ca 200kw juba paras, sellega ei tohiks enam otseselt jalgu jääda, garreti valikuga kursis pole aga kui geomeetria tööle saada siis tulemus võib päris hea olla.
(08-09-2016, 09:56 PM)erx000 Kirjutas: [ -> ]Mul oli hy35, praktiliselt sama asi mis hx35 super 8 kojaga, spoolis päris kenasti, dünos sain originaalkollektoritega 280kw. Igapäevasõiduks sellest suuremat kindlasti ei vaataks. Usun et käru vedamiseks oleks diisli väände puhul ca 200kw juba paras, sellega ei tohiks enam otseselt jalgu jääda, garreti valikuga kursis pole aga kui geomeetria tööle saada siis tulemus võib päris hea olla.

Ise lugesin samuti, et kui tööle saada, siis tulemus ongi väga hea. Kuid kuna VNT Ja VGT turbodega kokkupuude sisuliselt puudub, siis tunnengi natuke muret. Seal ju päris niisama rõhu pealt toimiva actuaatoriga asja ei lahenda? Kuigi tööjuures seisab mul üks makett, kus just nimelt nii on VNT labade liikumine lahendatud (orig Toyota süsteem). Kindlasti on seal mingi aga ja ma pole seda veel jõudnud endale selgeks veel teha.

280kw oleks ehk liiga paljugi arvestades jõuülekande varu. Hetkel küll masin manuaal käigukastiga, mis teeb asja natuke töökindlamaks, kuid probleemiks jääb vahekast.
280kw saavutades oli sul juba pump tegemises käinud ma eeldan? (Edit: sain juba vastuse lugesin su teemat veidi)

Hents, kui midagi liikuma saad, oleksin kindlasti huvitatud asjaga lähemalt tutvumisest. Vägagi...