Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem w210 pumba vahetamisel. Korras
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks w210 2.2D millel teahsest tulles Lucase elektrooniline pump. Kuna pump lekkis kõvasti küttust otsustasin pumba välja vahetada 2.0D 55kw pumba vastu. Pumba vahetamine ei olnud väga raske ettevõtmine, küttuse soojendi võtsin vahelt ära, küttuse filtri jalg ja õli filtri korpus läksid ka OM601 mootori omad külge. Pihusti torud läksud OM605 omad külge.
Nüüdseks auto käivutub ja töötab aga lagin on päris kõva ja suitseb ka. Suits on musta/halli värvi ja suitseb kõikidel pööretel. Algselt keerasin kütuse kruvi 1,5 tiiru juurde kuid nüüdseks olen ühet tiiru tagasi keerand ja ikka suitseb sama moodu, kuigi kiirendusest on tunda et läks lahjemaks ja uimasemaks. Süüde sai pandud 13-15 kraadi peale. Olen proovin süüdet panna kõikvõimalike kraadide peale, alates 0 - pool väntvõlli pööret. Lagin ja suits ikka ära ei kao. Käivitus pole ka kõige parem. Vana pumbaga olevat auto töötanud ilusti, kuid küttust lekkis nii palju et ei saanud enam sõita.
Nukkvõllid on oma vahel paigas ja nukvõllid ja väntvõll ka oma vahel paigas.
Oskab keegi abistada, mida võiks edasi teha?
Ise ei oska muud kahtlustada kui ainult küttuse pumpa ja esmaspäeval proovin teise küttuse pumba peale panna.
Viga oli selles et panin pumba 13 kraadi peale aga valele poolele OT-st. Sättisin pumba 13kraadi OT-st vasakule poole ja nüüd on kõik korras.
Pumba vahetasin ka välja, esimese pumbaga mille ostsin, oli käivitus halb. Teise pumbaga käivitus väga hea. Mootor töötab ühtlaselt, ei suitse ja minek on ok. Ainuke miinus vanema boschi pumba paigaldamisel on see et püsikat ei saa tööle.

Kui kellegil on huvi oma 2.2 diislil lucase pump välja vahetada boschi pumba vastu, siis võtke ühenust, võin vabalt ära teha.