Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: c200 w203 sisselaske kollektori klappide probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Paluksin targematelt abi nõuga,et mida teha...
autoks on 2001 a mercedes c200 w203 2.2 85 kw cdi
käisin kontrollis väikese õlilekke pärast mootorist ja servise mehed rääkisid ,et sisselaske kollektori klapi siiber loksub päris korralikult nagu lambajalg ja,et suure tõenäosusegaon see leke sealt põhjustatud....silberauto mees rääkis jällegi,et seal ei ole võimalik mingit üli lekkida...töökojast siis pakuti,ehk peaksin uue sisselaske kollektori muretsema hinnaga 450.- et muidu kukuvad varsti klapid äkki sisse ja siis mootor õhtal...kas on ka asi nii hull teie arvates...mootor töötab mul laitmatult senimaani nii suvel kui talvel....ülevaatuselt lähen puhtalt läbi,ei suitse ega midagi ja väga öko on ka kütuse kulu suhtes...õli kadu aasta peale oli liiter...
olen kuulnud ka,et pannakse sinna kollektorisse klappide asemele "pimedad" ette aga pole netist muud leidnud kui vaid opelitele ja bemmidele pakutakse selliseid lahendusi
pöördklapid võivad kukkuda mootorisse, sisselaske klapi vahele ja klapp kõveraks, see siis must tsenaarium.
Kui sisselaske on mehutanud terve külje täis, siis pigem see aastate pikkune väike immitsus, mis nüüd lekke mulje jätab.
Pigem kipun arvama, et aasta peale see 1L käib mootorist läbi ehk võtab natuke õli.
Võta klapid üldse vahelt välja ja punnid aukude ette. Tegime nii ja asi läks palju paremaks. otseselt neid klappe vaja pole. Peaasi, et mootor alles jääb ja saab vabalt liikuda.