Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure w140 S350td-ga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, probleem siis s350tdga. Nimelt probleem selles, et auto ei lähe edasi. Mõnikord kui seisab natuke siis korra liigub jälle. Tundub nagu turbo rõhk kaoks ära. Sõites on hetkel uimane nagu vanakurat. Turbol lõtkud minimaalsed. Miski anduri kala? Sai proovitud ka rõhu kella külge, kohapeal üle 0,4bari väga ei tulnud, seegi väga vaevaliselt. Sõites kuidagi tuleb 0,7bari ära, kõrge pöördega(3500). Turborõhuklapi vaakumiga mingi jama? Milles võib probleem olla?


Tänud ette ära juba!
Kohapeal ei peagi rõhku puhuma.
Kas see auto on hiljuti pärnust ostetud ja musta värvi?
(18-08-2016, 08:43 PM)raimz14 Kirjutas: [ -> ]...
Sai proovitud ka rõhu kella külge, kohapeal üle 0,4bari väga ei tulnud, seegi väga vaevaliselt. Sõites kuidagi tuleb 0,7bari ära, kõrge pöördega(3500).
...

Aga palju vaja oleks muidu?

Turborõhk pumbani ikka jõuab?
Ega keegi pumpa näppinud pole?

Kas musta ka tuleb gaasi põhja surudes?
Juba 2000 rpm peaks saabuma täisvõimsus.
[attachment=6049]
EI ole pärnust ostetud, ega ole ka musta värvi. Pumpa midagi näpitud pole. Kui käima panna auto siis korra liigub ilusti. Kui sõita ja keerata korra süüde välja ja uuesti sisse sõiduajal, siis liigub korra jälle ilusti. Kohapeal mingit musta tuleb. Sõites ei tule.
Auto on avariireziimis.
Minge diagnostikasse ja vaadake mille üle ta kurdab, viga võib olla ükskõik milles ja niisama leiutamine on mõtetu.

Vaakumileke on põhjuseks, üle tuleb kontrollida kogu vaakum esimese parema laterna taga. Harilikult on veaks lekkivad vaakumklapid.
Ajutiseks lahenduseks on turbole pideva vaakumi pealeandmine, siis tuleb tõmmet küll... ja sumpast kah head musta tossu kui vajutad. Unibrow
Edasi mitte mineku põhjus leitud, vaakumklapid/voolikud. Probleem veel ABS/EtSiga. Nimelt abs,ets tuled põlevad, rool on ka natuke raske S-klassi kohta. Vahel arva käima pannes abs/ets ei põle, siis on rool kerge ja püsikiiruse hoidja töötab. Kust viga otsida? Sai proovitud ka diagnostika programmiga vaadata aga tollel ei näidanud w140 kere absi süsteemi.
Vaata ülepinge relee igaks juhuks üle, kui kaitsmed on peal terved siis võib relees endas olla külm jooted, siis oleks vaja lasta elektrikul need üle joota. Või siis mingi abs andur läbi äkki. Need saab pistikutest lahti võtta ja testriga kontrollida.
(29-08-2016, 10:22 PM)raimz14 Kirjutas: [ -> ]Edasi mitte mineku põhjus leitud, vaakumklapid/voolikud. Probleem veel ABS/EtSiga. Nimelt abs,ets tuled põlevad, rool on ka natuke raske S-klassi kohta. Vahel arva käima pannes abs/ets ei põle, siis on rool kerge ja püsikiiruse hoidja töötab. Kust viga otsida? Sai proovitud ka diagnostika programmiga vaadata aga tollel ei näidanud w140 kere absi süsteemi.

Vantsi hiinakaga ei püüa, STARi vaja. Või DiagnostikutEusa_angel

Palju tõrkumise ajal pardapinge on? Aga palju akupinge? Aga generaatori klemmil generaatori kesta suhtes?

ÜPR on alati kahtlusalune koos oma külmjoodetegaWink
Kus tollel masinal see ÜPR asub? Kuskil nagu silma ei hakanud. Hall relee, millel 2 kaitset peal? Sai laadimist ka mõõdetud, pagasnikus aku pealt mõõtes 11,9-12.1v. Mida on ilmselgelt vähe.
(31-08-2016, 12:43 PM)raimz14 Kirjutas: [ -> ]...
Sai laadimist ka mõõdetud, pagasnikus aku pealt mõõtes 11,9-12.1v. Mida on ilmselgelt vähe.

Alusta laadimispinge kadumise põhjuste väljalselgitamisest ja kõrvaldamisest. Siis alles ÜPR ja muu täpsem diagnostika.

Alapinge korral lülitatakse mugavusvarustus välja.
Kui kàima panna siis laadimist pole. Korra gaasi anda siis on ilusti 14v. Genekale ergutust ei tule. Lisaks absile, probleem softclosega ka, vahel töötab siis jälle ei toimi. Kas tollel on see Üpr koos selle Base-moduliga millel 4 kaitset peal?