Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: s210 Nivooamordid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Otsingut kasutades ei suutnud leida ühtki teemat, kus just minu omale sarnast probleemi lahataks.

Asi järgmine:
Seistes vajub tagumine ots maha, käivitades tõuseb sekundiga paika. Kui auto on tühi, võtab allavajumine aega paar päeva, kui miskit kola pakiruumis või käru taga, siis vajub ühe ööga.
Leket ei ole, õlitase on kogu aeg normis olnud, pole vajadust olnud juurde valada.

Sõites õõtsub auto ebatasasel teel nagu lehtvedrudega, tagaistmel võib lausa merehaigeks jääda.


Mis seal täpsemalt selliseid sümptomeid põhjustada võib ja milline võiks olla lahendus?

Tõenäoliselt pole see fakt väga oluline, kuid tegu on 2000. a 4maticuga.
(17-08-2016, 09:54 PM)Martti.S Kirjutas: [ -> ]Otsingut kasutades ei suutnud leida ühtki teemat, kus just minu omale sarnast probleemi lahataks.

Asi järgmine:
Seistes vajub tagumine ots maha, käivitades tõuseb sekundiga paika. Kui auto on tühi, võtab allavajumine aega paar päeva, kui miskit kola pakiruumis või käru taga, siis vajub ühe ööga.
Leket ei ole, õlitase on kogu aeg normis olnud, pole vajadust olnud juurde valada.

Sõites õõtsub auto ebatasasel teel nagu lehtvedrudega, tagaistmel võib lausa merehaigeks jääda.


Mis seal täpsemalt selliseid sümptomeid põhjustada võib ja milline võiks olla lahendus?

Tõenäoliselt pole see fakt väga oluline, kuid tegu on 2000. a 4maticuga.
Tere.

Suure tõenäosusega on läbi rõhuanumad ehk kompaunad. Kasutatuna müüme ca 30 eurot tükk.
(17-08-2016, 10:36 PM)MbLammutus Kirjutas: [ -> ]
(17-08-2016, 09:54 PM)Martti.S Kirjutas: [ -> ]Otsingut kasutades ei suutnud leida ühtki teemat, kus just minu omale sarnast probleemi lahataks.

Asi järgmine:
Seistes vajub tagumine ots maha, käivitades tõuseb sekundiga paika. Kui auto on tühi, võtab allavajumine aega paar päeva, kui miskit kola pakiruumis või käru taga, siis vajub ühe ööga.
Leket ei ole, õlitase on kogu aeg normis olnud, pole vajadust olnud juurde valada.

Sõites õõtsub auto ebatasasel teel nagu lehtvedrudega, tagaistmel võib lausa merehaigeks jääda.


Mis seal täpsemalt selliseid sümptomeid põhjustada võib ja milline võiks olla lahendus?

Tõenäoliselt pole see fakt väga oluline, kuid tegu on 2000. a 4maticuga.
Tere.

Suure tõenäosusega on läbi rõhuanumad ehk kompaunad. Kasutatuna müüme ca 30 eurot tükk.

Ma olen aru saanud ,et kui paunad läbi, siis masin hakkab teravalt põrkama ja tõuseb ebanormaalselt kõrgeks. Minu auto tundub olema töötava mootoriga normaalkõrgusel ja käitub pigem õõtsuvalt kui põrklikult.
Ja nivoosüsteem iseenesest töötab, s.t. auto tagaosa koormates püsib auto töötava mootoriga kenasti samal kõrgusel.

paunad läbi kindlasti mitte amort
(17-08-2016, 11:24 PM)Martti.S Kirjutas: [ -> ]...
Ma olen aru saanud ,et kui paunad läbi, siis masin hakkab teravalt põrkama ja tõuseb ebanormaalselt kõrgeks.
...

Põrkama hakkab jah, kõrgus pauntest ei sõltu. Kõrguse määrab nivookraan. Kõlab nii, nagu see lekiks läbi.

Kui konksult maha hüpata, siis mitu korda auto veel õõtsub? Kas mõlemad pooled käituvad võrdselt?

Ma pakuks ka rõhuakusid esimeseks süüdlaseks.