Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140 S350 TD Salongi puhuri probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere õhtust.

Tekkis probleem salongi puhuriga. Nimelt tulles pikemalt sõitust, suretasin auto välja aga puhur töötab täiel kiirusel edasi, aitas akuklemmi eemaldus. Tellisin uue salongi reostaadi. Vahetasin ära, kõik toimis. Kuni järgmise päevani.Parkisin auto ära ,võtsin võtmed eest ja puhur uhas ikka edasi. Ehk on keegi tuttav sellise probleemiga.

Ette tänades.
Kas siis sõiduajal töötaas kenasti? Nähtavasti kärssasid maha mõlemad, neil on komme, et võivad lühisesse minna ja sedasi see edasitöötamine tekibki. Mootoril mingi viga äkki, kes teab. Need B-osa regulaatorid on väga nigelad. Ühel pidas ainult 30km vastu.
(13-08-2016, 10:31 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Kas siis sõiduajal töötaas kenasti? Nähtavasti kärssasid maha mõlemad, neil on komme, et võivad lühisesse minna ja sedasi see edasitöötamine tekibki. Mootoril mingi viga äkki, kes teab. Need B-osa regulaatorid on väga nigelad. Ühel pidas ainult 30km vastu.

Puhur töötab mul tavaliselt koguaeg AUTO peal ja eelmise regulaatori vahetasin kusagil 3 aastat tagasi. Imelik on see,et ühe päeva töötas.
(13-08-2016, 10:42 PM)narkoss Kirjutas: [ -> ]
(13-08-2016, 10:31 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Kas siis sõiduajal töötaas kenasti? Nähtavasti kärssasid maha mõlemad, neil on komme, et võivad lühisesse minna ja sedasi see edasitöötamine tekibki. Mootoril mingi viga äkki, kes teab. Need B-osa regulaatorid on väga nigelad. Ühel pidas ainult 30km vastu.

Puhur töötab mul tavaliselt koguaeg AUTO peal ja eelmise regulaatori vahetasin kusagil 3 aastat tagasi. Imelik on see,et ühe päeva töötas.

Ja nagu mina aru saan siis regulaator kontrollib kliimaploki käske?
Siil - regulaator või kuidas iganes teda kutsuda, on jah kliimaploki juhendamisel vendi töö reguleerija. Tegu sellise signaali võimendiga, lihtsalt öeldes.
Kusagilt kõrva jäänud, et müüdi A osa termopastaga. Kas siis kuumenevad nii palju, et ilma pastata tekib probleem, ei tea. Minul seda probleemi pole.
mul peale seda siili vahetust auto põles jargmisel päeval garaazis ära täiesti.
Seal ahelas peaks olema kaitse vahel aga minul on see kaitse vahele jäetud. Oli vist 30A skeemi järgi aga selle suuruse juures tuleb neid tihti vahetada.
(13-08-2016, 11:42 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]mul peale seda siili vahetust auto põles jargmisel päeval garaazis ära täiesti.

Mul akuklemm maas)))
(13-08-2016, 11:45 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Seal ahelas peaks olema kaitse vahel aga minul on see kaitse vahele jäetud. Oli vist 30A skeemi järgi aga selle suuruse juures tuleb neid tihti vahetada.

Ka peale kaitsmete eemaldust töötas puhur edasi.
Homme proovin kliimaplokilt pistiku ära võtta,et vaatata kas jääb puhur seisma.
(13-08-2016, 11:45 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Seal ahelas peaks olema kaitse vahel aga minul on see kaitse vahele jäetud. Oli vist 30A skeemi järgi aga selle suuruse juures tuleb neid tihti vahetada.

Esimese korraga põletas mul ka selle kaitsme läbi, uut ma ei pannud asemele. Vahetasin regulaatori ära ja töötas päeva.
Viga leitud, puhuri mootor ise otsa saanud ja sellega kärsatas uue regulaatori ka maha.
Päris palju kuulnud, et w140 põlema läinud soojendus mootori ja reostaadi pärast. Ei tasuks odavaid reostaate osta, ja mootori seisukorras ja harjades tasuks ka veenduda. Tuttaval alles läks kärssama, sai kohe enda omad ka igaksjuhuks üle kontrollitud.