Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Diisel ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vabandust et pole Mercedes-Benz kuid ei viitsi VW foorumisse küll minna.

1997 Golf III 1.9 SDI 44kW manuaal

Tegemist isa 2. autoga mis pole just igapäevases kasutuses.

Käivitusprobleem algas u 2 nädalat tagasi. Alguses ei vedanud korralikult mootorit käima kuni viimati paar päeva tagasi ei käivitunud 1. korraga vaid alles 2. või 3. katsega.

Alguses arvasime et asi akus kuid peale sai pandud korralik laetud BOSCH AGM aku ning täna ei teinud mootor enam piuksugi. Generaator ei ajanud mootorit millimeetritki ringi-üldse ei üritanudki.

Ainult tuled põlesid-muus osas täiesti 0.

Diislit paagis veel u 50%. Õlid/filtrid regulaarselt vahetatud.

Kontrollisin kõik 22 kaitset üle-terved ja otsad korrodeerumata.

Soovitati kontrollida kas kõrgsurvepumbale tuleb vool peale-paraku ei tea isegi milline see välja näeb või kus asub-veel vähem selle klemmidest.

Märkasin et käivitamisel on ilmunud armatuuri vist veateade "IN 02" või "IN O2"-googeldades esialgu väga targemaks ei saanud kui maatööde kõrval polnud ka eriti aega süveneda.

Eks homme katsub vist rihma otsas teenindusse vedada.
(28-07-2016, 01:43 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]...
täna ei teinud mootor enam piuksugi. Generaator ei ajanud mootorit millimeetritki ringi-üldse ei üritanudki.
...

Sellel ei ole dynastart, vaid eraldi starter ja generaator. Ja generaator kohe kindlasti mootorit ringi ajama ei pea.

Kas tõmberelee pinge peale saab võtme keeramisel?
Palju on pinge starteri jõuklemmil?

Kuniks mootor ei pöörle, ei ole mõtet muude asjadega oma pead vaevata.
Sry ei jaga ausalt eriti neist asjust. Paraku pole isegi mõõteriistu millega kontrolliga seega üritame kedagi lähiümbrusest leida (Räpina kandis üks Gunnar tegutseb).

Esialgu vist kahtlus tõesti starteril.
kui mootorit ei keera siis viga starteris , aga võiks ka hammasrihm puruks minna