Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 sidur ei lahuta, käigud ei lähe sisse.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
W124 2.0bensiin, m102, 87kw 5-käiguline manuaal.
Alates tänasest hommikust on auto imelikult käitunud, hommikul tööle sõites hakkasid käigud vastu punnima, ehk käikude sisse saamiseks tuli kasutada jõudu, või siis paar korda sidurit vahele taguma. Õhtul koju sõites mõtlesin et käiks käbe Lesvenist läbi, broneeriks aja ja lahendaks probleemi juba eos. Aja sain alles reedeks. Täpselt ei mäletagi mida mulle räägiti, kuid küsimusele:"kas sõitmine kahjustab kasti või mingit muud osa?" sain vastuseks EI, kuna sidur ei libise.

Nüüd siis soovisin sõita maale ja ennäe probleemi, maja eest sai ära tagurdatud kuid rohkem ei edasi, ega tagasi saa. Sai rakendatud palju jõudu ja talupoja mõistust ning siiski sain auto liikuma. Jõudsin Jüri ringini välja higipales, ning siis ostustasin, et ikkagist liiga riskantne. Sidur jäi üks hetk lõdvaks.. mõnel korral ei tõusnud siduri pedaal enam ülessegi. Ning iga kord kui sai 1. käigu sisse, et kohalt startida siis SIDURIT PÕHJAS HOIDES LIIKUS AUTO ENDISELT EDASI NAGU SIDUR OLEKS JUBA TÕMBES.

Probleem tundub üsnagi tõsine, kuid autot on vaja. Oskab mind vaest talupoega keegi harida, milles võib kala olla ning mis summade väljakäimisega ma arvestama peaksin? Muidugi võite mulle ka asjakohast kirjandust siia visata ning olengi mina siis veidike targem. Halvimal juhul näete varsti uut müügikuulutust. Sad
Ette tänades!
(22-07-2016, 08:10 PM)stenverv Kirjutas: [ -> ]W124 2.0bensiin, m102, 87kw 5-käiguline manuaal.
Alates tänasest hommikust on auto imelikult käitunud, hommikul tööle sõites hakkasid käigud vastu punnima, ehk käikude sisse saamiseks tuli kasutada jõudu, või siis paar korda sidurit vahele taguma. Õhtul koju sõites mõtlesin et käiks käbe Lesvenist läbi, broneeriks aja ja lahendaks probleemi juba eos. Aja sain alles reedeks. Täpselt ei mäletagi mida mulle räägiti, kuid küsimusele:"kas sõitmine kahjustab kasti või mingit muud osa?" sain vastuseks EI, kuna sidur ei libise.

Nüüd siis soovisin sõita maale ja ennäe probleemi, maja eest sai ära tagurdatud kuid rohkem ei edasi, ega tagasi saa. Sai rakendatud palju jõudu ja talupoja mõistust ning siiski sain auto liikuma. Jõudsin Jüri ringini välja higipales, ning siis ostustasin, et ikkagist liiga riskantne. Sidur jäi üks hetk lõdvaks.. mõnel korral ei tõusnud siduri pedaal enam ülessegi. Ning iga kord kui sai 1. käigu sisse, et kohalt startida siis SIDURIT PÕHJAS HOIDES LIIKUS AUTO ENDISELT EDASI NAGU SIDUR OLEKS JUBA TÕMBES.

Probleem tundub üsnagi tõsine, kuid autot on vaja. Oskab mind vaest talupoega keegi harida, milles võib kala olla ning mis summade väljakäimisega ma arvestama peaksin? Muidugi võite mulle ka asjakohast kirjandust siia visata ning olengi mina siis veidike targem. Halvimal juhul näete varsti uut müügikuulutust. Sad
Ette tänades!

Siduri peapump õhtal.
Äkki hakkas siduri vedelik kuskilt lekkima ja nüüd on otsa saanud? Kui vedelik on normis siis on kumbki siduri silindritest läbi. Maksavad uuena kuskil 25 eur tk
Vedelik otsas. Sidur saab piduripaagi TAGUMISEST PAAGIPOOLEST oma vedeliku. Aga õhutustama pead nüüd igal juhul.

Samas ei kao see vedelik ise kuhugi - lekkiv koht on vaja ära lappida. Tõenäoliselt töösilinder, aga trass ja peapump võivad ka otsa saada nii vanal autol.

Õpi reedeni sidurita sõitma - see on täiesti võimalik käigukasti lõhkumata. Sätid aga mootori pöördeid kiirusega passima. Kui pead vägivallatsema, oled juba lõhkumise teelEusa_naughty
Auto on nüüdseks remonditöökojas, ning homme tehakse korda. Eks siis näis mis error seal on. Kindlasti kirjutan ka siia.
Tegemist oli tõesti katkise siduripumbaga, vedelik oli samuti kõik välja jooksnud. Nüüd on korras ning sõita on mõnus. Maksma läks kõigest 1 töötund + pump ise ~70€
Kas pandi peale kullast siduri silinder? Retard Retard

https://www.ladu24.ee/mercedes-benz-varu...ehitusosad
40silinder+30töö. Ma ei näe siin küll kohta silmade pööritamiseks.
Siis ok, ma sain aru et silinder ise 70 eur + üks töötund.
(26-07-2016, 10:07 PM)stenverv Kirjutas: [ -> ]Tegemist oli tõesti katkise siduripumbaga, vedelik oli samuti kõik välja jooksnud. Nüüd on korras ning sõita on mõnus. Maksma läks kõigest 1 töötund + pump ise ~70€

Tõenäoliselt oli siduripump ise terve, lihtsalt mansett väsinud. Aga vat nii hästi elame, et keegi ei viitsi enam 3€ manseti vahetuseks poolt päeva nusperdada, vaid keeratakse külge uus tükk ja vana lendab heal juhul utiilikasti järgmiste liisingKiade toormeks.

Hea, et korda said. Jälgi pidurivedeliku taset - ega see töösilinder ka igavene pole Paranoid
Tänud Smile
mul kuidagi tuli selline summa 22 euri silinder ja 20 euri töö. kokku siis 42 euri