Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 kääks esisillas pööramisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui rool on paremale põhja keeratud ja siis tagurdan, on kosta ühekordset kääksu. Visuaalselt ei suuda tuvastada millegi mittekorrasolekut. Mis värk võiks olla?
Sul on kääksuga auto...Eusa_angel

Kirjelda, millal see kääks käib. Liikumahakkamisel, liikumisel juhuslikult või peatumisel? Piduridamisel? Või vedrustuse töötamisel.
šharniir
(19-07-2016, 10:45 PM)Kalev124 Kirjutas: [ -> ]šharniir

Võimalik ja tõenäoline. Aga peaks kääksuma pidevalt kas pööramisel või vedrustuse töötamisel. Mitte üks kord kääksatama...
Ainult ühekordne lühike kääks tagurpidi liikuma hakkamisel ja ainult siis kui rool on paremale põhja keeratud. Lisaks peab veel ebatasane pinnas olema. Siledal teel kääksu ei tule.
(20-07-2016, 09:30 AM)nils_ Kirjutas: [ -> ]Ainult ühekordne lühike kääks tagurpidi liikuma hakkamisel ja ainult siis kui rool on paremale põhja keeratud. Lisaks peab veel ebatasane pinnas olema. Siledal teel kääksu ei tule.

Pöördepiirik?
(20-07-2016, 09:34 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(20-07-2016, 09:30 AM)nils_ Kirjutas: [ -> ]Ainult ühekordne lühike kääks tagurpidi liikuma hakkamisel ja ainult siis kui rool on paremale põhja keeratud. Lisaks peab veel ebatasane pinnas olema. Siledal teel kääksu ei tule.

Pöördepiirik?

Tõenäoliselt jah tegu pöördepiirikuga, mis ebatasasel pinnal hõõrdub ja häält teeb. See on täiesti normaalne ja selle vastu aitab, kui rooli täiesti lõpuni ei keera. Lisax säästab mitte lõppu keeramine roolisüsteemi, kuna pump ei pea üleliigset tööd tegema.
[Pilt: katkine_jupp.jpg]

Hiljuti murdus selline jupp ära ja peale selle vahetamist enam kääksu ei teki.
Ilmselt siis seal see mõra arenes ja tegi seda kääksu. Jupi nimetust ei oska öelda.
Stabika kronsa. Kuluosa, kui turnida maastikul.
Maastikusõiduks võib nimetada küll. Tartus Soinaste tänav on ametlikult kõige auklikum tänav. Seda nühin iga päev tööle sõites.
Soinastest ei tea, aga hobustele mööda heinamaad saepurukäru tirides sai igal aastal vähemalt ühe vahetada. Originaalid kestsid kauem, kui miskised noname tarvikud, mida kulus mitu aastas. Keevitada ei tasu, see ei kesta üldse mitte midagi.
Sõidan ise ka iga päev mööda Soinastet, teinekord on tunne, et ei jõuagi elusalt teise otsa. "Võsastund" heinamaa on selle kõrval köömes. Aga kui ei usu, tulge ja vaadake, kõik on teretulnud.

[Pilt: 24469-1.jpg]
[Pilt: 38792-2.jpg]
(28-02-2017, 11:17 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Soinastest ei tea, aga hobustele mööda heinamaad saepurukäru tirides sai igal aastal vähemalt ühe vahetada. Originaalid kestsid kauem, kui miskised noname tarvikud, mida kulus mitu aastas. Keevitada ei tasu, see ei kesta üldse mitte midagi.

Üks pädev hõbetähe remondimees rääkis, et kipuvad murduma kui need puksid, mis stabika küljes, ei liigu. Ehk tuleb lahti võtta ja rooste ning muu sodi minema lüüa vahelt.

Enda 124 tegin nii eelmine sügis, täpsemalt oskan hooaja jooksul kommenteerida, kuna masin ikka veel peidus.
Muidu kulus ka ikka üks paar aastas, pealinna tänavatel.