Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190e jahutusvedeliku temp madal.(viga käes)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii siis isegi natuke üle kuu aja sain sõita mersuga nii, et mootoriga ühtegi peobleemi ei ole. Kahjuks seda lõbu kauaks ei olnud.

Nüüd on jama siis temperatuuri hoidmisega. Esimesena vahetasin termostaatklapi ära. Kuigi seda olen aasta tagasi vahetanud. Abi ei olnud. Temp on vast mingi 50-60 kraadi juures.
Imelik on see et jahutusvent undab koguaeg. Mis sellest et vaja ei ole. Ei teagi milles alustada. Ehk mingi andur läbi mis otsustab jahuti tööle paneku eest?

1992 aasta mootor 1.8
Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: [ -> ]Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

(14-07-2016, 11:01 AM)t2rn Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: [ -> ]Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

Ei oleks esimene praaktermostaat.. Keeda termostaadisuppi pliidil, avanemise algtemperatuur näitab vigase kätte.

Ega uus termostaat vanast pikem olnud?
(14-07-2016, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2016, 11:01 AM)t2rn Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: [ -> ]Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

Ei oleks esimene praaktermostaat.. Keeda termostaadisuppi pliidil, avanemise algtemperatuur näitab vigase kätte.

Ega uus termostaat vanast pikem olnud?

Termostaate ei võrdlenud. Korra tuli pähe mõte, ehk on läbi see andur mis annab käsu ventilaatori tööle panekuks. Arvab et koguaeg on nt 100 kraadi ja hoiab ventilaatorit taga. Kui temp on 50 kraadi siis ei ole loogiline et ventilaator töötab.
Kui ventilaatori kaitse välja võtta ja maanteel sõita siis peaks hoidma 80 kraadi. Kui ei hoia siis järelikult praak termostaat
(14-07-2016, 01:02 PM)t2rn Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2016, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2016, 11:01 AM)t2rn Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: [ -> ]Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

Ei oleks esimene praaktermostaat.. Keeda termostaadisuppi pliidil, avanemise algtemperatuur näitab vigase kätte.

Ega uus termostaat vanast pikem olnud?

Termostaate ei võrdlenud. Korra tuli pähe mõte, ehk on läbi see andur mis annab käsu ventilaatori tööle panekuks. Arvab et koguaeg on nt 100 kraadi ja hoiab ventilaatorit taga. Kui temp on 50 kraadi siis ei ole loogiline et ventilaator töötab.
Kui ventilaatori kaitse välja võtta ja maanteel sõita siis peaks hoidma 80 kraadi. Kui ei hoia siis järelikult praak termostaat

Tegin proovisõitu. Vendikaga või ilma vahet pole 80 kraadi ei tulnud kuidagi kätte. Ilma vendita vast mingi 60-70 vahel ventilaatoriga alla 60.
See peab puhtalt termostaadi viga olema, kui on 80 kraadine termostaat siis pole vahet kas kohapeal või sõites, ventikaga või ilma, peab hoidma 80 kraadi.
Tegin termostaadi suppi potis avaneb. Ja läheb kinni ilusti. Ehk mõõdud valed vms?
Isa pakkus ka paisupaagi korki.
Kui paisupaagi kork oleks "läbi", siis lekiks jahutusvedeliku. Endal oli sarnane mure eelmine aasta, kui kork pärast korraliku raputust ristmikul lihtsalt ära lendas. Oli lihtsalt ajapikku ära kulunud ning ei pidanud survele vastu.
Sellel vist elektromagnetiga ventika lülitus. Kui vent töötab koguaeg siis kontrolli, et mingit ratsi poleks minevikus tehtud ja vent nö otse ühendatud poleks. Näiteks anduri juurest.
(15-07-2016, 07:45 AM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Sellel vist elektromagnetiga ventika lülitus. Kui vent töötab koguaeg siis kontrolli, et mingit ratsi poleks minevikus tehtud ja vent nö otse ühendatud poleks. Näiteks anduri juurest.
Muidu süsteem toimis. Vent ei ole koguaeg taga, aga lülitub tööle umbes 50-60ne pealt.

Näidik ei või lihtsalt valetada... ?
viga oli siis temp. anduris [Pilt: s-l300.jpg]

Tundub et Mercedes korras olekut ei salli, nüüd lähevad käigud raskesti sisse, vahetasin siduri töösilindri ära. Läks paremaks, aga pole päris see mis enne, vahest käivad ikka kuidagi raskelt käigud sisse, eriti alla vahetades.