Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Eelsüüterelee? aidake!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
:help:
Viimase suure külma(-30) ajal juhtus siis selline asi , et käivitades tegi kaks piiksu ja käivitus , kõik oli nagu okey aga põlema jäi eelsüütemärgutuli , mõne aja pärast ta kustus siiski...
peale seda on nüüd soojade ilmadega külmalt käivitades ilusasti küll eelsüütetuli enne käivitust põlenud kuid jääb põlema mõneks ajaks peaaegu iga kord ka peale käivitamist......selgelt on aru saada ka , et küünlad ei tööta kuna kui masin käivitub , siis puterdab mõne aja kohapeal tiksudes.......On äkki kellegil kogemusi , mis võib mu "kallikesel" viga olla ja kas piisab ainult küünalde ja relee vahetusest või on asi milleski muus......Ärge palun soovitage pöörduda Silber Autosse , kuna sinna enam oma jalga ei tõsta peale korduvat nendepoolset suurt arvet ja ebakvaliteetset tööd.....Peab mainima veel ka seda , et eelsüütetuli jääb põlema ka sooja mootoriga käivitades ja vahepeal sõidu ajal süttib iseenesest mõneks ajaks , mootori enda töös midagi erilist ei tähelda samal ajal kui tuli on sõidu ajal süttinud......

autoks siis W210 97a. 220D 70kw

Muidugi kui abipalvele vastukaja on , siis ei oleks paha kui annaksite ka nõu , miks iga kord peale käivitamist akutuli põlema jääb kuni korra gaasi anda, mis generaatoril sellisel puhul viga võib olla?

Tänan.
Muidugi , kui on mõni tark , abivalmis mersutundja Tartu kandist , siis ei teeks ka tema kontakt paha......:hump:
Sul lihtsalt mõni küünaldest läbi, mersul tark relee annabki sedasi märku.
Laur Kirjutas:Sul lihtsalt mõni küünaldest läbi, mersul tark relee annabki sedasi märku.

Täpselt nii see tundub olema jah.
ei noh , see oleks viimase peal kui ainult küünaldega peaksin arvestama .....Ei ole küll varem sinna küünaldeni mersul lahti lammutanud kuid öelge mis vaja eest ära vaja oleks võtta? paistab väga kitsas seal olevat.......aitäh.
sisselaske kolektor maha keerata, siis pääseb juba kenasti küünaldele ligi, aa omaette asi kas sa need sealt kätte saad,võivad olla niivõrd kinni põlenud/jäänud et tuleb plokikaan maha võtta küünla kätte saamisex.
nu kliiimat esiteks mul pole ja akutuli põleks niikaua kuni kyte otsa saab , ei kustu ilma gaasi andmata kohe kindlasti ära, kui käib masin jatuli põleb , siis on esituled k atuhmid , nii kui gaasi vajutan , akutuli kustub , lähevad tuled ilusasti eredaks , mina ise ikka arvan , et genekas jamab....ebanormaalne kui küünlad taha jäävad, seega põlevad nad lihtsalt maha väga väga tihti minu mõistust mööda, minul aga jama ostmisest peale akutulega ja kyynlad pidasid terve talve vastu.........homme proovin küünlad ära vahetada, muretsesin omale BERU junnid......
no nii , asi siis tehtud, kiskusin selle kollektori maha ja pääsesin kenasti küünaldele ligi.....mina ei saa aru kuidas on võimalik , et küünlad nii kinni on jäänud ja imelik oli ka see , et keermeosa keerasid nagu välja ära aga küünal ikka ei tulnud, tuli sikutada loksutada ja sada imet teha et kyyn lad maha ja uued asemele saada...hetkel siis asi töötab ja eelsüütetuli enam põlema ei ole jäänud .....Smile olen ka vaid ainult mõned kilomeetrid testsõitu teinud......aga akutuli põleb rõõmsalt peale käivitamist edasi kuni gaasivajutuseni....

Öelge , kas sooja mootoriga käivitades ei tohi küünlatuli sellel masinal üldse põleda , või siiski mõneks hetkeks peab põlema jääma...?
aitäh.
mõni sec. ikka põleb ka sooja moorotiga