Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C216 katuseluugi drenaaz
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kõrvalstuja matt märg, kellegil skeemi või pilti, kuidas see süsteem on ja mida näppima peab, et vesi enam tuppa ei jookseks?

OT: D3 kerega VAG autol oli tavaline, et tuli paar korda aastas kapotiall šašlõkivardaga drenaazitorude otsas olevaid kummilutte udjada, misjärel kõik jälle toimima hakkas. Kas Mersul on sama süsteem enamvähem?
Keri luuk lahti ja vaata kas paistavad äravooluavad.
[attachment=6034]
(20-06-2016, 12:48 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Keri luuk lahti ja vaata kas paistavad äravooluavad.
Tänud! Tekkis kohe küsimus, kuidas selliste sõlmede joonisteni jõuda kui internet on arvutis olemas?
Aga teemasse - ma ei suuda kapotiall A-piilari juurest otsides leida kohta kus need torud piilari seest välja tulevad ja kus lõppevad. On seal mersul üldse torude lõpus kummilutid mis endasse sodi koguvad ja seetõttu aeg-ajalt ikka ummistuvad? Ülevalt luugi poolt igaljuhul on äravooluavad puhtad.
Ühe ummistuse leidsin ka - nimelt väikese aku ja tuuleklaasi vahel asuv restiga kopsik (eeldan, et kliimaseadme õhuvõtu koht) oli üle poole vett täis, põhjas olev äravool umbes, sodi täis. Puhastasin ära, eks ole näha, kas kuivab nüüd salong ära. Kõrvalistuja jalgealune muidu oli ainult märg, juhipoolt kuiv.
Klubi liikmetel on ligipääs EPC-WIS programmidele. Et, siis elektroonilised varuosa- ja remondikataloogid.
Või otsida Ebay-st samu asju, et omale arvutisse installida kataloogid.