Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: R107 380SL mootori probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sõber tõi täna mulle oma R107-me ukse taha, mis oli umbes 40km/h pealt lihtsalt välja surnud ja käima enam ei läinud.

Kuna enne juulit teda nagunii tegema ei hakka, siis vaatasin lihtsalt pealiskaudselt üle: vasak klapikaan oli otsast umbes tikutoosisuuruse tüki välja löönud, mis mingit serva pidi, tõsi, püsis veel küljes.
Kett ja nukk, läbi prao paistis, et siiski käib ringi. (ta oli seda tee peal nagunii juba piisavalt käianud, niiet vahet polnud)

Umbes siit:

[Pilt: s-l1600.jpg]

Kas keegi oskab ennustada, mis mind ees ootab? Mind töö ja sõpra muidugi raha mõttes...Smile

Ilmselt on mõni plastikust ketipingutitest saba andnud.
Kas sellisel puutuvad kolvid vastu klappe ka, kui mingi ketipinguti jama on?

Pole MB veekaheksat siiani isegi mitte kaugelt seestpoolt näinud...
Plastist ketitald sai otsa. Üsna sagedane asi, mis juhtus. Klapid pähe ikka.

Nii et head lahkamist ja remontimist. Hea mootor, mida lahata (mul lähipäevil vaja üks M117 5.6 mootor algosadeks võtta ja uuesti uute juppidega kokku panna ja siis varsti jälle...), just selles mõttes, et mootor ise motiveerib tööd tegema.....korralikult läbimõeldud pada.
(14-06-2016, 11:09 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Plastist ketitald sai otsa. Üsna sagedane asi, mis juhtus. Klapid pähe ikka.

Seda ma kahtlustasin. Eusa_doh
Kuidagi imelikult sisiseb ja teine pool samuti ei soovi mingit rõhku demonstreerida.
Kuidas neil saale ja kepsumajandus sellisel juhtumil tavaliselt käitub? Sesmõttes et kas kannatab peal ära teha või peab selle kogu jama (mootori) välja võtma ja pukki panema?
Iseenesest see pole ta si...gi sõitnud, mingi 80t miili on kellal ja raamatud asjad olid kõik täidetud ja kaasas. Isegi tagumine simmer, tundub, et peab veel...

Soovitan moto maha võtta. Vahetamata ketitallad ongi problemaatilised, uued on juba teisest materjalist.