Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kas bensupump on rikkis?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks
1987a. 2.0 karburaator W124 automaat

Probleem selles, et linnas sõites (kuni 50km/h) ei ole probleeme aga kui maanteele sõitma lähed ja kiirus üle 70km/h läheb siis hakkab mootor jukerdama (hing jääb kinni) ja lõpuks sureb välja. Peale paari minutilist puhkepausi saab edasi sõita.

Ise kahtlustan just bensupumba viga. Võin pakub keegi muu vea välja?
mr.metsmaa Kirjutas:Probleem selles, et linnas sõites (kuni 50km/h) ei ole probleeme aga kui maanteele sõitma lähed ja kiirus üle 70km/h läheb siis hakkab mootor jukerdama (hing jääb kinni) ja lõpuks sureb välja. Peale paari minutilist puhkepausi saab edasi sõita.

Paagis vaakumit pole? Bensupumba tootlikkuse probleem peaks tekkima ka reipamal linnasõidul...
Kunagi ühe vas-iga oli selline lugu, et kuumalt ei saand benssu kätte ja aitas bensupumba jahutamine.Viga oli pumba klappide liigne kulumine.
Vaata ega vahele pole topitud seda bensukates müüdavat filtrit,kui on siis vaheta see ära ja asi korras.Mul omal oli ka see vahel kui mul karpaga mootor oli ja see tömbas ala tihti mingit soga täis ja siis sündroom sama linnas ei saand aru aga maantepeal korraks sada üles ja siis hakkas ära surema kuni välja suri siis kogus nats ja sama asi jälle minul oli neid 15.- filtreid muidugi partatsokis varuks vahetasin ära ja sõit läks edasi.kui juhuslikult pole seda filtrit käepärast siis keera filtril kõht ülespoole saad vähemalt koju sõita.
siimruz Kirjutas:Vaata ega vahele pole topitud seda bensukates müüdavat filtrit,kui on siis vaheta see ära ja asi korras.Mul omal oli ka see vahel kui mul karpaga mootor oli ja see tömbas ala tihti mingit soga täis ja siis sündroom sama linnas ei saand aru aga maantepeal korraks sada üles ja siis hakkas ära surema kuni välja suri siis kogus nats ja sama asi jälle minul oli neid 15.- filtreid muidugi partatsokis varuks vahetasin ära ja sõit läks edasi.kui juhuslikult pole seda filtrit käepärast siis keera filtril kõht ülespoole saad vähemalt koju sõita.

Mul oli ka see filter vahel. Kaks nädalat tagasi võtsin üldse vahelt ära aga probleem ei kadunud kuskile.Confusedad:
Pumba tootlikkust vähendab ka see, kui pumpa liigutav tõukur lühikeseks on kulunud. Mõjub see just kõrgetel käikudel ja raskema veoga.
Kelle auto on see sul seal avataril.Saaks äkki möne suurema pildi sellest.
Andres65 Kirjutas:Pumba tootlikkust vähendab ka see, kui pumpa liigutav tõukur lühikeseks on kulunud. Mõjub see just kõrgetel käikudel ja raskema veoga.

Ühesõnaga viga peaks olema ikka pumba juures jah?
Küsiks veel, et kas see pump on mehaaniline või elektrooniline?
Mul on sama mootoriga autol sarnane jama,algul suri sõidu aeg välja,puhkas natuke läks jälle tööle,nüüd suri aga lõplikult välja ja enam tööle ei lähe.Bensufilter on vahetatud.
Jama sai sellest alguse kui külma mootoriga pidi gaasi peal hoidma,muidu suri välja.
Ära kuula neid. Probleem on bensinifiltris. Mul oli sama.

Kuidas see juhtub.

Kui sa sõidad linnas auto kasutab iga kord erinev kogus bensinit. Kuid maanteel sa sõidad konstantselt. Filtris võib olla vett või lihtsalt juba aeg seda vahetada
eDiCk Kirjutas:Ära kuula neid. Probleem on bensinifiltris. Mul oli sama.

Kuidas see juhtub.

Kui sa sõidad linnas auto kasutab iga kord erinev kogus bensinit. Kuid maanteel sa sõidad konstantselt. Filtris võib olla vett või lihtsalt juba aeg seda vahetada

Kus need filtrid on seal? Mul on üks filter kapoti all ja see sai vahetatud, kuid tulemust ei ole. On kuskil veel filtreid? Bensupump on mul mehaaniline.

Probleem ikka endine: Kiirus üle 70 läheb siis hakkab masin tõrkuma ja lõpuks sureb välja. Ei saaks nagu bensiini kätte.
ma vahetasin täna bensupumba ära ja asi timmis.
Palju maksab see bensupump. Mul on mingi peenike sirin, kui auto juures tagapool olla. Sõber ütles, et bensupump hakkab läbi minema.
kui on karpa siis on bensu pump mootori küljes ja mehaaniline, kui pritse, siis on see elektriline ja taga kuskil põhja all. mehaaniline maksab 300-1000 ja elektriline 1500-2000k
Väike sirin ei tähenda veel et läbi hakkab minema!!! Jama jutt!
Mersul teebki hält bensiinipump.......läbi hakkab siis minema kui häält juba salongi on kuulda . . . . siis on tihtipeale juba hilja!
Mul W124 230ce 97kw, see peaks vist monopritse olema. Sirin kostab jah tagantpoolt põhja alt justkui. Väga kõva ei ole.. kui hoolikalt kuulata auto lähedal olles, siis on kuulda. Salongis on selles suhtes vaikus..
Peaks ka teemasse enamvähem minema...

w124 2.3 mootor, bensiin + gaas, käivitamine bensiini pealt. Kui olen eelnevalt sõitnud bensiiniga, siis käivitub kole pikalt ning tuleb külma mootoriga mõnda aega gaasipedaali peal hoida. Aga kui eelnevalt olen sõitnud gaasiga, siis läheb laksust käima.

Kas võib olla selline teema, et bensiinipump on mingitpidi läbi ja ei hoia bensiini üleval ning seetõttu tuleb pikalt käiata? Üks diagnostik ütles, et pikk käivitumine on tingitud gaasiseadmest, aga ei tahaks väga ta juttu uskuda.
Vahetasin siis benuspumba ära ja muutunud ei ole midagi eriti. Nii palju on paremaks läinud, et ligikaudu kolm kilomeetrit annab juba 90km/h sõita ja siis kustub ära jälle.
Enne bensiini karburaatorisse jõudmist on seal pisike tagasivoolu topsik. Kas viga võib olla selles, et see topsik ei toimi korralikult ja laseb liiga palju bensiini tagasi voolata? Kas sellel karburaatoril mitte ei peaks omal olema juba tagasivoolukamber olemas?