Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 500e 92a atm õli vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt, sai vahetatud kastis õli ja filter kuid õli sisse uhades hakkas kusagilt kasti pealt õli välja ajama. Tegin tiiru, kast vahetab normaalselt aga õli ikka jookseb. Kas on Tartus mõni teadjamees kes oskab aidata ja teeks asja korda?
Kastipeal on tuulutus. Liigapalju õli ei pannud?
(10-06-2016, 06:25 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kastipeal on tuulutus. Liigapalju õli ei pannud?

Kirjade järgi pidi minema 8quarti õli. Teisendaja järgi see 7,5l. Ma võibolla tõesti nii tainas et panin liiga palju.
Tõmbasin õli välja tagasi veits ja soojast peast jätsin normi. Proovin uuesti mis saab


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lasid turbiinist ka õli välja?

Mõlemad tühjaks, punnid värgid alla. ca 4L sisse, auto käima, siis veel paar liitrit ja kontrollid taset. Kui alumise tasemeni, teed tiiru, sõidad kasti soojaks ja valad taseme normi.
Kontrollid ja valad töötava mootoriga.
Sain korda, tänud aitamast!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mis siis valesti oli?
Õli palju Smile ärge uskuge usa saite mis ytlevad palju õli läheb. Alati võib veits nihu minna arvestusega!


Sent from my iPhone using Tapatalk
(11-06-2016, 03:01 AM)mesavend Kirjutas: [ -> ]Õli palju Smile ärge uskuge usa saite mis ytlevad palju õli läheb. Alati võib veits nihu minna arvestusega!

USA sait ütles õigesti - tühja kasti ja turbiinin läheb umbes 7,5 liitrit, täpne maht sõltub suuresti süsteemi tehtud "parandustest".

Filtri ka ikka vahetasid?
Jaa ikka, kastist lasin õli läbi ja vanni pesin puhtaks ja uue filtri ja õli. Seal oli eelnevalt mingi 4a tagasi tehtud mingi remont mille käigus ei vahetatud filtrit ja nüüd lahti võttes polnud filtrist väga midagi järgi. Sisse läks veel dexron 3 Automaatkastiõli ja vahetab ja töötab peale seda vedelikuvahetust sujuvamalt kui enne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
....aga turbiin? Õli kogus on koos turbiini tühjendamisega. Ise ta sealt kastipõhjakaudu välja ei voola, selleks on eraldi punn.
Umbes pool õlist on turbiinis
Jamasin SL sama asjaga. Lasin küll turbiinist välja ja kastist ka. Panin uue koguse sisse. Leemendas kui kurat otsa tihendi vahelt. Mõtlesin et tihend läbi. Vahetasin ära. Oli teine nagu vahvel. Aga ikka ajas välja. Siis lasin kõva liitri jagu uuesti välja õli. Ja nüüd enam ei leki. Siuke tunne nagu mingi kogus jääb ikka kuhugi ripakile sinna sisse. Sellepärast läkski rohkem sisse. Siis kohalikud soovitasid veel oli normi ajada külmalt, et kui õli juba soe siis läheb ka natuke valeks see koguse ajamine.
Töösoojalt ülemise kriipsuni.
Samas igalpool rahvusvahelistes foorumites soovitatakse just dexron3 panna kuna see sobivat rohkem nendele vanematele kastidele kui uuemad õlid.


Sent from my iPhone using Tapatalk