Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 C220D üks silinder ei tööta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!


Masin: W202 C220D Lucase pumbaga.
Probleem selline: Algselt ei töötanud mootoril 2.silinder. Pihustid kontrollitud(kõrval teine samasugune pill mille peal toimisid). Sai maha võetud plokikaas ja selgus, et teise silindri klapid kohised korralikult läbi. Kaan sai lihvitud, klapid soveldatud ja kõik uued tihendid. Panin kaane peale(juhendi järgi momentvõtmega ja uute poltidega). nukad vända suhtes märgis(lisaks tegin ka oma märgid enne maha võtmist, kus sai märgitud ka ketilüli nukaratta suhtes. Võtmega tegin mootorile veel 5-6 ringi peale et märke kontrollida ja veenduda et klapid peas ei ole. Kõik sai külge keeratud ja ei muud kui võtit. Käima läks põhimõtteliselt esimesest paugust(isegi õhutust ei vajanud) aga nüüd ei tööta 3. silinder. Õhuta palju tahad aga järgi ei tule. Küte tuleb peale ja kaas ju tehtud ja kontrollitud. Kas on olemas võimalus, et pump on ikkagi valesti märgis(ei leia pumba märke ka) ja seetõttu ei löö üks silinder? Või peaks ta ikkagi kohati järgi võtma sel juhul? Mida veel kontrollida enne kui uuesti kaas maha kiskuda?

Väga pikk jutt. Seepärast vabandan aga otsing mulle siiski vastust ei andnud.

Tänan!
Lucase pump pole tuttav aga kui mootor töötab, siis probleem vist ikka pumbapoolne. Siis ei saa ju paigast ära olla märgid.
Kas on võimalik, et pump ajastab ainult ühe silindri pihustust valesti?
Pigem mingi sodi klapi vahel, mis peaks kütuse liikumise pumba suunas peatama. Siis võib ka olla, et nagu lööb kütust pihusti suunas aga survet pole.
Aga võta pihusti maha ja kruvi toru külge, siis peaks ju näha olema kas survega lööb kütust või mitte. Või on sul neid pihusteid rohkem, siis lihtsam.
Küsi ka pumba remondiga tegelevatelt firmadelt.
Või igaks juhuks kompressioon ära mõõta, et ikka mootori poolelt kindel on.
(07-06-2016, 12:09 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]...
Või igaks juhuks kompressioon ära mõõta, et ikka mootori poolelt kindel on.

Alusta sellest.Eusa_angel

Kuidas 3. silindri mittetöötamise tuvastasid?

Samuti kontrolli pihustit: kui paigalduse käigus mingi sodi torusse sattus, võib pihusti vabalt kinni olla. Valel ajal pihustamine peaks tootma palju suitsu, kuid praguste ilmadega ja teiste silindrite abiga peaks elu siiski sisse tulema.

Luukas on jaotur, sellel ei saa üks silinder mitte toimida KSP poolt. Küll võib juba mainitud rõhuklapp tekitada igasuguseid huvitavaid anomaaliaid.
Tuvastasin nii et keerasin pihusteid lahti ükshaaval. . silindri pihusti avamisel hääl ei muutunud. Teistega muutus oluliselt. Samas ei tea- tundub et pöörete peal võtaks nagu järgi... pöörded tõusevad piirajani igatahes. Kas ainult 3 silindriga läheks pöörded põhja? Pihusti on korras, sest nt 1. silindri peal sama pihusti töötas. Järgisin ka Heinari juhiseid ja pihusti tühikäigul töötas aga mitte õigesti. Ei tekitanud nagu ''küttetolmu'' vaid kuses. Pööretega ei proovinud. Üldse ebamugav nii teha sest toru ei tahaks väga väänata. Kus see rõhuklapp asub ja kas sellega midagi teha annab? Mul doonor muidugi kõrval. Kas pumba vahetust oleks mõistlik proovida või prooviks enne veel muid asju? Esimesel võimalusesl mõõdan ka surved ära, kuid kahtlen sügavalt et selle viga. Klapid tehtud, kõik uued tihendid. Silindrid olid ilusad ja kolvid ka. Viimaseks jääb võimalus, et tõstan mootorid ringi, kuna teine mootor töötab nagu kell. Lihtsalt kõik muu on ümbert ära kukkunud Smile